YKSIN JUHANNUKSENAKO?

PÄÄKAUPUNKISEUDULLA

Hei!

Asustelen pääkaupunkiseudulla ja nyt näyttää, että olen jäämässä yksin juhannukseksi :(

Kaikki lähimmät ystävät ovat lähteneet reissuun, mökille tms./ovat kumppaninsa kanssa.

En tiedä yhtään mihin mennä, eikä ole edes kavereita täällä. Mulla ei ole oikein rahaakaan, että olisin päässyt johonkin matkalle yms.

olen 22v. neito.

Mitä tehdä?

14

3925

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikkajuhannus

Eikö sielä ole mitään tapahtumaa, johon mennä. Jos vaikka siitä olisi iloa ja törmäisi uuteen ystävään. Näinhän sitä toivoo itsekkin, taidan kuitenkin vaan olla kotona kun on entisetkin Juhannukset yksin vietetty.

• täällä...

oishan täällä varmaan jotain tapahtumiakin, johon ei maksaisi pääsylippu hirveästi, mutta ei niihinkään ole kiva mennä yksin :(

• baariin,

Helsingin baareissa on kyllä porukkaa jussina ja seuraa löytyy varmasti.

• minä vaan!

Edessä toinen juhannus peräkkäin yksin, osittain johtuu siitä, etten harrasta juomista.

mies 27v.

• porukalla yksinäiset

Miks ette sovi täällä jotai ryhmätapaamista vaikka hesaan yksin jääville tyypeille.Varmaa tulis porukkaa koolle ja uusia ystävyyssuhteitakin vois syntyä.Ei luulis olevan vaikeeta.Kannattaa kokeilla!!!

• mennä juhannuksena

...mennä; lähde mieluummin vaikka Seurasaareen, eikös siellä ole varmaankin ihan hienot pippalot ja hieno juhannusjuhla. Varmasti ainakin parempi vaihtoehto baariin menemiselle...

Parempi olla yksinkin, kuin huonossa seurassa; sitäkin on varmasti tyrkyllä, varsinkin juhannuksena ja sehän onkin tietysti se ongelma, jos nuori nainen lähtee juhannuksena yksin liikenteeseen...

• samaa ikää

olevalle likalle, jolla sama tilanne, tässä hyvä tilaisuus, järkätä nyt juhannuksena joku yhteinen meno, niin samalla voi syntyä uusi hyvä ystävyyskin...!

Tai vaikka joku hieman iäkkäämpikin naisimmeinen joka voi olla lähdössä ihan yksikseen viettämään mökkijuhannusta; saisitte kumpikin hyvää seuraa toisistanne juhannukseksi...? Olisihan se paljon mukavampi kaksistaan touhuilla syömisiä, saunasysteemeitä ym...? Ei muuta kuin s-postit toimimaan!

• fresh

Missäs Helsingin baareissa sitä elämää sitten jussina on?

• olin
        fresh kirjoitti:

Missäs Helsingin baareissa sitä elämää sitten jussina on?

viime jussina, siel oli paljon porukkaa ja hyvä meininki.

• ja pääkaupunkiseudella

Terve,
      Mulla sama homma, oon kanssa yksin juhannuksen, kun kaverit lähtee sukulaisten mökeille ja muualle. Tässä miettiny et mitä tekis, yksin ei kauheasti uskalla lähteä helsinkiinkään ja eipä se kauheen mukavaa siellä yksin oo pyöriä..

myös 22-v neito

• kawatu

Eikai se haittaa jos yhen jussin viettää yksin? Itse teen pitkää päivää duunissa. Ihan luxsusta ku ei ole kiire!!..
      Itse ainakin keksin tekemistä lähden ajamaan moottoripyörällä tai otan muutaman kaljan ja kutsun muutaman kaverin grillaamaan :). Tule sinäkin!!

• ohi kohta

No kuule, tämä alkaa olla kohta paremmalla puolella.
      Minäkin jouduin olemaan kotona yksin koko aaton kun koira tuli kipeeksi
      ja se sai viikon karanteenin muihin koiriin nähden niin että se siitä mökkeilystä...

No mutta netissä tuli naputeltua ahkeraan, seurailin naapureiden touhuja ja onneksi
      kaverit soitteli illan mittaan että joko oot aivan tylsistynyt.

Säästyipähän hukkumiselta ja kankkuselta, se hyvä puoli :o))))

• Tapsa ....

Moi! Miten juhannus on tähän asti mennyt neito? Oletko huomenillalla menossa johonkin? Mitä pidät ja mitä harrastat?

• Srednalf_den

Hui hitto oli pähee juhannus!

Otettiin _neljät_ oluet ja sitten ostettiin syntiseltä kiskalta makkaraperunat. Onneks kukaan ei nähnyt.

Nyt ollaan kotona ihan kännissä.
      Huomenna on varmaan hirvee grapula.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      79
      5397
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      82
      4351
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      382
      4328
    4. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      510
      3933
    5. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      152
      3418
    6. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3079
    7. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      60
      3063
    8. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2748
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2326
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      52
      2221
    Aihe