Ollaan lähdössä juhannuksen jälkeen lomalle omalla autolla, ja reitin varrelle sattuisi Jyväskylässä (Viherlandiassa??? mikä lie?!) sijaitseva Arabian tehtaanmyymälä. Olisiko täällä joku joka olisi siellä käynyt? Eli kannattaako käydä, onko halvempaa kuin tavan kaupoissa?
Arabian tehtaanmyymälä
6
2146
Vastaukset
- kansalainenko?
Varmaan normitasolla... samassa paikassa myydään myös Iittalan ja Hackmanin tuotteet mutta hinnakkaita merkkejä ovat. Käykää toki vierailemassa siellä on muutakin nähtävää esim. Kalle ja Torsti papukaijat piristävät vieraita!!
- spektrissä
jos pohjoiseenpäin menossa, hirvaskankaalla on avattu spektri jossa on iso pentikin tehtaanmyymälä ja myös arabian tehtaanmyymälä - myös kultakeramiikka ja kirjakauppa. pentikistä löytyy ainakin edullisia löytöjä.
- seurannut
tehtaanmyymälä ei tarkoita sitä miltä se tuntuu vaan sitä samaa lusikkaa saa Prismasta jopa halvemmalla kuin tehtaanmyymälästä. Kaikki liikkeet ovat tehtaan myymälöitä paitsi Pandan myymälä on oikea.
- :DD
Tuolla tehtäänmyymälässä on tehtaan ohjehinnat ja osa tuotteista on hinnakkaampaa kuin joissain muissa kaupoissa, mutta 2-laatuiset tuotteet ovat yleensä edullisempia. 2-laatuisuus ei haittaa käytännössä lainkaan.
- karin
ovat tarjouksessa. Pääsääntöisesti tavarat ovat edullisempia muualla. Kannattaa kuitenkin käydä. Viherlandia on myös (kallis) näkemisen arvoinen paikka.
- mvpmivå
Ainakin ajoittain tuon Viherlandian sisällä sijaitseva liike on nimensä mukainen eli outlet-liike. Viime syksynä sieltä sai hullun halvalla Arabian 24h -astioita. Toivottavasti käyntinne aikana siellä on jotain mukavaa tarjolla teillekin. Viime viikolla Aino Aalto -juomalaseja sai 4 kpl 10 eurolla. Mikä lienee hinta muualla?
Hirvaskankaan huoltiksen vieressä sijaitsevassa kauppakeskus Spektrissä, josta joku jo vihjaisikin, tekee ehkä löytöjä vielä todennäköisemmin, koska siellä on useampia jäännöseriä ja kakkoslaatua myyviä liikkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849