Arabian tehtaanmyymälä

...

Ollaan lähdössä juhannuksen jälkeen lomalle omalla autolla, ja reitin varrelle sattuisi Jyväskylässä (Viherlandiassa??? mikä lie?!) sijaitseva Arabian tehtaanmyymälä. Olisiko täällä joku joka olisi siellä käynyt? Eli kannattaako käydä, onko halvempaa kuin tavan kaupoissa?

6

2146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kansalainenko?

Varmaan normitasolla... samassa paikassa myydään myös Iittalan ja Hackmanin tuotteet mutta hinnakkaita merkkejä ovat. Käykää toki vierailemassa siellä on muutakin nähtävää esim. Kalle ja Torsti papukaijat piristävät vieraita!!

• spektrissä

jos pohjoiseenpäin menossa, hirvaskankaalla on avattu spektri jossa on iso pentikin tehtaanmyymälä ja myös arabian tehtaanmyymälä - myös kultakeramiikka ja kirjakauppa. pentikistä löytyy ainakin edullisia löytöjä.

• seurannut

tehtaanmyymälä ei tarkoita sitä miltä se tuntuu vaan sitä samaa lusikkaa saa Prismasta jopa halvemmalla kuin tehtaanmyymälästä. Kaikki liikkeet ovat tehtaan myymälöitä paitsi Pandan myymälä on oikea.

• :DD

Tuolla tehtäänmyymälässä on tehtaan ohjehinnat ja osa tuotteista on hinnakkaampaa kuin joissain muissa kaupoissa, mutta 2-laatuiset tuotteet ovat yleensä edullisempia. 2-laatuisuus ei haittaa käytännössä lainkaan.

• karin

ovat tarjouksessa. Pääsääntöisesti tavarat ovat edullisempia muualla. Kannattaa kuitenkin käydä. Viherlandia on myös (kallis) näkemisen arvoinen paikka.

• mvpmivå

Ainakin ajoittain tuon Viherlandian sisällä sijaitseva liike on nimensä mukainen eli outlet-liike. Viime syksynä sieltä sai hullun halvalla Arabian 24h -astioita. Toivottavasti käyntinne aikana siellä on jotain mukavaa tarjolla teillekin. Viime viikolla Aino Aalto -juomalaseja sai 4 kpl 10 eurolla. Mikä lienee hinta muualla?

Hirvaskankaan huoltiksen vieressä sijaitsevassa kauppakeskus Spektrissä, josta joku jo vihjaisikin, tekee ehkä löytöjä vielä todennäköisemmin, koska siellä on useampia jäännöseriä ja kakkoslaatua myyviä liikkeitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      2593
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      206
      1204
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1111
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      933
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66