Tietääkö kukaan mihin osoitteeseen voi laittaa Celinelle fanipostia????
CELINE
11
1339
Vastaukset
- tutustunut..
Nuihin Celinen virallisiin fanisivuihin. Muistaakseni www.celineonline.com.
- Celine-fani
Celinen virallinen kotisivu on kylläkin www.celinedion.com, sieltä varmasti löytyy osoite!
- just...
tuota sivua tarkoitin myös minä....ei muistunut osoite mieleen!
- teamiläinen
just... kirjoitti:
tuota sivua tarkoitin myös minä....ei muistunut osoite mieleen!
voit liittyä celineteamiin jos olet tgosifani!!!!
- kokemuksia..
teamiläinen kirjoitti:
voit liittyä celineteamiin jos olet tgosifani!!!!
liityin teamcelineen lokakuussa. Vieläkin väittäävät että rahoja ei oo tullu tilille..vastasin et pitäkää rahat!
- celine fani
kokemuksia.. kirjoitti:
liityin teamcelineen lokakuussa. Vieläkin väittäävät että rahoja ei oo tullu tilille..vastasin et pitäkää rahat!
Paljonko siihen liittyminen maksaa?Kertamaksu vai joku summa joka vuosi vai miten?
- tietoa..
celine fani kirjoitti:
Paljonko siihen liittyminen maksaa?Kertamaksu vai joku summa joka vuosi vai miten?
Vuosimaksu 40 dollaria.
Sisältää jotain "hömmösiä" myös.
Jos et itse osaa liittyä otan liittymisiä vastaan kun lähetät nimesi ja osoitteesi minulle 16.7. mennessä jolloin lähetän nimiä eteenpäin.
Jos saan tarpeeksi tiimiläisiä niin voidaan liittyä kaikki kerralla.
Osoite on:
[email protected] - celine fani
tietoa.. kirjoitti:
Vuosimaksu 40 dollaria.
Sisältää jotain "hömmösiä" myös.
Jos et itse osaa liittyä otan liittymisiä vastaan kun lähetät nimesi ja osoitteesi minulle 16.7. mennessä jolloin lähetän nimiä eteenpäin.
Jos saan tarpeeksi tiimiläisiä niin voidaan liittyä kaikki kerralla.
Osoite on:
[email protected]Miten maksu hoidetaan?Tuleeko sieltä lasku joka maksetaan?
- pitää...
celine fani kirjoitti:
Miten maksu hoidetaan?Tuleeko sieltä lasku joka maksetaan?
...ensin maksaa ulkomaan maksu ja sit tulee jäsenkortti.
- . ö .. .ä
Celine on AH niin IHANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Hennis26
LOVE YOU CÈLINE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743850Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1873100Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472966Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572461Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632260- 1601880
- 781575
- 331485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231398Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391372