Tietääkö kukaan mihin osoitteeseen voi laittaa Celinelle fanipostia????
CELINE
11
1328
Vastaukset
- tutustunut..
Nuihin Celinen virallisiin fanisivuihin. Muistaakseni www.celineonline.com.
- Celine-fani
Celinen virallinen kotisivu on kylläkin www.celinedion.com, sieltä varmasti löytyy osoite!
- just...
tuota sivua tarkoitin myös minä....ei muistunut osoite mieleen!
- teamiläinen
just... kirjoitti:
tuota sivua tarkoitin myös minä....ei muistunut osoite mieleen!
voit liittyä celineteamiin jos olet tgosifani!!!!
- kokemuksia..
teamiläinen kirjoitti:
voit liittyä celineteamiin jos olet tgosifani!!!!
liityin teamcelineen lokakuussa. Vieläkin väittäävät että rahoja ei oo tullu tilille..vastasin et pitäkää rahat!
- celine fani
kokemuksia.. kirjoitti:
liityin teamcelineen lokakuussa. Vieläkin väittäävät että rahoja ei oo tullu tilille..vastasin et pitäkää rahat!
Paljonko siihen liittyminen maksaa?Kertamaksu vai joku summa joka vuosi vai miten?
- tietoa..
celine fani kirjoitti:
Paljonko siihen liittyminen maksaa?Kertamaksu vai joku summa joka vuosi vai miten?
Vuosimaksu 40 dollaria.
Sisältää jotain "hömmösiä" myös.
Jos et itse osaa liittyä otan liittymisiä vastaan kun lähetät nimesi ja osoitteesi minulle 16.7. mennessä jolloin lähetän nimiä eteenpäin.
Jos saan tarpeeksi tiimiläisiä niin voidaan liittyä kaikki kerralla.
Osoite on:
[email protected] - celine fani
tietoa.. kirjoitti:
Vuosimaksu 40 dollaria.
Sisältää jotain "hömmösiä" myös.
Jos et itse osaa liittyä otan liittymisiä vastaan kun lähetät nimesi ja osoitteesi minulle 16.7. mennessä jolloin lähetän nimiä eteenpäin.
Jos saan tarpeeksi tiimiläisiä niin voidaan liittyä kaikki kerralla.
Osoite on:
[email protected]Miten maksu hoidetaan?Tuleeko sieltä lasku joka maksetaan?
- pitää...
celine fani kirjoitti:
Miten maksu hoidetaan?Tuleeko sieltä lasku joka maksetaan?
...ensin maksaa ulkomaan maksu ja sit tulee jäsenkortti.
- . ö .. .ä
Celine on AH niin IHANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Hennis26
LOVE YOU CÈLINE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516450Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki944608- 584513
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t243428- 2003088
- 412855
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132699törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202696- 1561611
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3281536