Ari Koivunen, kaksomies...

Juha82

vaikutti yhdessä haastattelussa oikein mukavalta, fiksulta ja kiltiltä nuorelta mieheltä mikä=hyvä ihminen.

Sitten puhutaan että on joku diiva, ei ainakaan ton perusteella vaikuttanut yhtään höh.

Jos nukkuu kerran pommiin, niin sitä sitten ollaan suuren luokan diivoja.
Sitä sattuu meille ihmisille kömmähdyksiä, monenlaisia.
Rehellisyys on yksi juttu jota arvostan.
Tuli tuossa mieleen kun eräs henkilö sanoi rehellisyydestä; -Rehellisyys vaikeaa, jotain sinne päin en muista koko lausetta.

Mun mielestä se ei ole vaikea juttu, se tulee luonnostaan joiltakin.
Jotkut kun sanovat suoraan asioita(liiankin suoraan toisinaan, enemmän tai vähemmän).
jotkut kertovat itsestään paljon.
Aviolitto ja pettäminen? se on inhottava, vaikea asia mitä tapahtuu paljon.
Rehellisyys kaukana siitä.

7

1015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gem-Ud

      Jutustasi ei saa mitään otetta. Vähän vaikea on vastata sellaiseen kysymykseen jota ei ole.

      Esitä asiasi selkeämmin. Melkein ymmärrän mitä tarkoitat, mutta turhaa on ruveta arvoittelemaan. Saattaa syntyä vääriä tulkintoja, mielikuvia, pinnallista tuntemista, manipulointia.

      Huomaa se, että media ei koskaan kerro totuutta. Se kertoo vain sen "ilouutisen", joka pakottaa sinut taas ostamaan Ilta-Sanomat, joka mädäntyneen raadon kautta pakottaa sinut vain ostamaan lisää Ilta-Sanomia. Lyhyesti: Valehtelja etsii valheita, koska hän elää valheista. Koskaan ei aito ilo kohtaa häntä. Kaikki me olemme valehtelijoita, toiset vain rehellisesti:D.

      No tulipa taas juttu. Mutta voit ottaa sen puoliksi huumorilla tai puoliksi tosissasi. Huomaa se, että k.....? Mitä se yritti sanoa?

      • Juha82

        juuri koskaan.

        Mutta yleiskuva hänestä on hyvä mulla(:
        sehän on pääasia.
        Pitää ajatella hyvää ihmisestä ensimmäisenä.
        Tuo kommenttisi että olisin valehtelija on outo.
        Perustelepa se.
        En ole nimittäin sellainen.
        Tietenkin vaikka sanon näin, niin jos oot ottanut sen kannan musta että olisin valehtelija niin tämä viesti on tavallaan turha.

        Mielestäni epäilemisesi on ilkeyttä vai?
        Tai viestini epäselvä kuten sanoit, mutta huomaa kehuin A.Koivusta.
        Hyvä kuva siis on jäänyt hänestä minulle(:

        Toivottavasti et ole niitä ilkeitä ihmisiä.
        Oon itse kaukana ilkeästä/valehtelijasta jne.


      • Juha82

        kaikki me ollaan valehtelijoita, toiset vain rehellisesti?
        no enpä tiedä löytyy niitä rehellisiäkin varmasti, joskus voi heittää jonkun valkoisen valheen, pilailla toisten kanssa välillä.
        Se on sitten toiset tärkeämmät asiat vakavimpia, jolloin ei saisi kieroilla.

        Hyvää kesää sinnepäin(:


      • Juha82

        puhutaan mitä puhutaan lööpeissä, joskus huomannut kun kaupassa oon vilkaissut lehdestä.
        Tuolla formula-palstalla ihmiset(aika useatkin) moittivat Kimiä paljon.

        Mulla ainakin hyvä kuva hänestä.


      • Gem-Ud
        Juha82 kirjoitti:

        puhutaan mitä puhutaan lööpeissä, joskus huomannut kun kaupassa oon vilkaissut lehdestä.
        Tuolla formula-palstalla ihmiset(aika useatkin) moittivat Kimiä paljon.

        Mulla ainakin hyvä kuva hänestä.

        Lööppeihin nyt ei ainakaan kannata uskoa koska ne antavat hyvin pinnallisen kuvan ihmisestä ja yleensä maailmasta.

        Mutta Kimi Räikköstä tavallaan kunnioitan (astrologisesta merkistä huolimatta), koska hän on kehittynyt huippuunsa yhdessä maailman vaativimmassa lajissa. Hänessä kai yhdistyy voima ja heikkous (ajoittainen ryyppääminen, naiset:D), mutta kaikki ominaisuudet, hyvät tai huonot, täydentävät toisiaan, ollakseen huippu. Pelkästään hyvistä ominaisuuksista koostuva ihminen jää vain keskisarjaan. Neuroottisuus ja hulluus takaavat menestyksen...tai sitten tuhon.

        Noh, Juha82, älä nyt ainakaan usko mua, Juhannusta kotona viettävään wierdiin. Ja sori, että en oo vastannut viesteihisi. Tulee korkeintaan 2kertaa/kk käytyä täällä.


      • Juha82
        Gem-Ud kirjoitti:

        Lööppeihin nyt ei ainakaan kannata uskoa koska ne antavat hyvin pinnallisen kuvan ihmisestä ja yleensä maailmasta.

        Mutta Kimi Räikköstä tavallaan kunnioitan (astrologisesta merkistä huolimatta), koska hän on kehittynyt huippuunsa yhdessä maailman vaativimmassa lajissa. Hänessä kai yhdistyy voima ja heikkous (ajoittainen ryyppääminen, naiset:D), mutta kaikki ominaisuudet, hyvät tai huonot, täydentävät toisiaan, ollakseen huippu. Pelkästään hyvistä ominaisuuksista koostuva ihminen jää vain keskisarjaan. Neuroottisuus ja hulluus takaavat menestyksen...tai sitten tuhon.

        Noh, Juha82, älä nyt ainakaan usko mua, Juhannusta kotona viettävään wierdiin. Ja sori, että en oo vastannut viesteihisi. Tulee korkeintaan 2kertaa/kk käytyä täällä.

        kästään sellainen pyhimys, täydellinen ihminen ole.
        Ja tuskin niin ajattelitkaan.

        Vikoja löytyy kaikista.
        Täysillä pitää elää, maltilla ehkä silti.
        Mutta jokainen omalla tyylillään, se on tärkeintä se.

        Hyvää jatkoa sulle, pää hieman pystyyn lippu korkealle.


      • Gem-Ud
        Juha82 kirjoitti:

        kästään sellainen pyhimys, täydellinen ihminen ole.
        Ja tuskin niin ajattelitkaan.

        Vikoja löytyy kaikista.
        Täysillä pitää elää, maltilla ehkä silti.
        Mutta jokainen omalla tyylillään, se on tärkeintä se.

        Hyvää jatkoa sulle, pää hieman pystyyn lippu korkealle.

        Vikoja löytyy kaikista. Sehän näissä horoskooppipalstoissa on hullua, että vikoja etsitään suurennuslasin avulla ja yleistämällä nimenomaan toisista. Itseä sitten kehutaan.

        Tarkoitus on kai se, että oppisimme enemmän ymmärtämään toisiamme. Se ei riitä, että kerromme omista kokemuksistamme, koska "kokijan" itsetuntemus puuttuu. Eli sen sijaan, että kertoisimme muitten puutteista, kertoisimme enemmän itsestämme. Sitä en ole kertaakaan huomannut näillä palstoilla. Silloin astrologia menettää merkityksensä, koska kysymys on nimenomaan vastaajasta ja vastaanottajasta. Heidän suhteestaan. Minä ainakin ihailen 1000000 kertaa enemmän itsekriittisyyttä kuin "olemmepa me leijonat hyviä" juttuja.

        Samoin toivotan sulle Juha edelleen Hyvää Jatkoa! Niitä ei kai koskaan toivoteta liikaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2752
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      248
      2713
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2376
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      203
      1861
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1338
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1244
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1142
    Aihe