Minulla on kolme H. Peltosen taulua. Ihailen hänen maalaustensa tekniikkaa: kolmiulotteista vaikutelmaa, veden ja taivaan aitoutta ja sadunomaisuutta. En ole löytänyt taiteilijasta tietoja. Löytyisikö täältä?
H. Peltonen
21
5556
Vastaukset
- T.Peltonen?
tai zorouko?
- tarkoitin.
...
- maretu
Minullakin on yksi kyseisen taiteilijan taulu vuodelta 1958.
Olen sen saanut periä isäni kuoltua.
Mistähän löytyisi tietoa kyseisestä henkilöstä- napetti
Minulla on myös yksi hänen maalauksistaan. Pelastin sen kaatopaikkatuomiolta ja haluaisin myös tietää taiteilijasta enemmän.
- do you know
napetti kirjoitti:
Minulla on myös yksi hänen maalauksistaan. Pelastin sen kaatopaikkatuomiolta ja haluaisin myös tietää taiteilijasta enemmän.
varsinainen ritari, ettäkö oikein kaatopaikkatuomiolta....SINÄ VEIJARI!
- Urmasto
do you know kirjoitti:
varsinainen ritari, ettäkö oikein kaatopaikkatuomiolta....SINÄ VEIJARI!
Minulla on H.Peltonen metsotaulu vuodelta1965??? Hieman epätarkka vuosiluku voi olla 1968. Ja tosiaankin siinä on kolmiulotteinen vaikutelma.
- Mummo-61
Minulla on myös H.Peltosen taulu vuodelta 1959 tai 1951 , Metsämaisema ja puro..eikö kukaat teidä taiteilijasta mitään...=(
- hk
Mua kiinnosta kans,mulla taulu -67 vuorelta.....ollu tos seinäs siitä asti ku muutettihin tänne erelliset omistajat jätti sen.
- P4ali
Minulla myöskin on H Peltoniemen taulu jossa myös on metsämaisema sekä lampi ja kolmiulotteinen vaikutelma olis kiva saada tietoa taiteilijasta.
- rytke
H. Peltosen tauluista.. Minullakin on ehkä samanlainen maisemataulu. Maalasi varmaan useita samasta kohteesta. Lienee 50-luvun alusta. Pidän kovasti siitä.
Mutta kuku oli H. Peltonen ?
- upeat värit
ostin eilen kirpparilta 'Taivaskero pallaksella' tekstillä varustetun h peltosen taulun, palettiveitsellä tehty, siis struktuuria löytyy tästäkin. signeeraus tavallaan 'kaiverrettu' väriin, eli jollakin kynän/pensselin varrella valmiiseen maalaukseen.Vahvat ruskan värit.Tänään soitan eräälle taidekauppiaalle ja kyselen lisää... jatkan sitten..
- pidän teoksistaan..
soitin ja en saanut muuta kuinhinta arvion, 240e.Ei tunnu kukaan tietävän onko mies vai nainen...H jäi siten selvittämättä.Jos tekijä itse tai joku sukulaisensa tämän näkee niin voitko ystävällisesti antaa tietoa... kiinnostaisi kovinkin tämän tekijän työt ja tekijä itsekin... onko kotoisin maalaamastaan ympäristöstä, kun niin hyvin saa tunnelman kohdalleen.
- MAALAIIS MUMMU
MEILLÄ ON MYÖS KAKSI PELKOSEN TAULUA.TOINEN KESÄINEN JÄRBERANNALLA LATO JA TOINEN SAMASTA PAIKASAT MUTTA TALVI MAISEMA.EN OLE LÖYTÄNYT TIETOJA TAITEILIJASTA,.PIDÄN NIISTÄ KOVSATI KUN ON SELKEET JA NÄKEE MISTÄ ON KYSE. NÄMÄ TAULUT OVAT ISÄNI JÄÄMISTÖSTÄ JA PIKANI HALUS SAADA VAARILLA OLLEET TAULUT.
- isoisän tietoperua
Tietona on vain, että on ollut jossakin vaiheessa (50-luvulla?) opettajana Suomusalmella.
- yiioop
Tähänkö loppui etsiminen. Ei mies noin vain voi kadota.
- Tampere1
Täältä löytyy myös H.Peltosen työ palettiveitsellä tehty hieno öljymaalaus ''Ristikallio Avennonjoki -67'' Luopua voin, mutta en ilmatteeksi
- 12+13
paljonko pyydät... kiinostaa siinämielessä että olisi jotain vertailupohjaa omaani nähden... en tosin itse aio myydä mutta kiinostaa jos jostakin myynnissä oleva vastaan tulisi.
- Tampere1
Sain liikkeestä arvion 250-270e
- myytävänä
minulla on H Peltonen kukkataulu en edes tidä miltävuodelta se on, tehty äljyvärein harmailla puu kehyksillä.
- taiteijija2
Hei!
Omistan, Peltosen ison maisemataulun vuodelta -42. Taulu esittää rantamaisemaa, taulussa on isot, leveät kullatut kehykset. Olisin valmis myymään upean taulun. Jos joku on kiinnostunut ostamaan, voisin tehdä hinta-arvion.
- pepekka
V.1955 H.Peltosen taulu h.50e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559