Nähdäkö vai ei?

jouskari.

Apua!!
Tapasin 2 kuukautta sitten ihanan kalat -miehen.. Meillä oli tosi hauskaa yhdessä, naurettiin ja pidettiin toisiamme hyvänä.
Sovittiin, ettei vaihdeta puhelinnumeroita, mutta kuitenkin mies pyysi myöhemmin numeroani ja vaihdettiin ne. Ajattelin, että ei tässä sen kummempaa.. en odota tältä jutulta mitään sen suurempia, kunhan leikkimielessä.

olemme kuitenkin olleet yhteydessä aina silloin tällöin.. mies on sanonut, että kanssani oli jotenkin erilaista ja hän viihtyy kanssani. Myöhemmin hän on ehdottanut tapaamista ja minäkin sitä ehdottanut, mutta se ei ole vielä ainakaan päässyt toteutumaan, koska jommalle kummalle se ei ole koskaan sopinut. Asumme noin 80 kilsan päässä toisistamme.

Voisko joku fiksu kalamies valaista ajatuksiani ja selittää miksi mies käyttäytyy tuolla tavalla??
Eikö hän jostain syystä uskalla lähestyä minua riittävästi, vaikka haluaisi? Onko kalamiehet ujoja? Odottaako ne, että nainen tekee aloitteita? Vai onko hän vain playeri, joka nyt tykkää aina välillä kiusata naisia? :)

3

745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kaloja

      Kaloista ei saa otetta eikä niistä pääse perille. Parempi vain antaa uida pois...tutkimattomia ovat kalat-ihmiset niin naiset kuin miehetkin.

      • ei saa otetta.

        Kaverina ollut jo monta vuotta ja pikku hiljaa alkoi muuttua ihastukseksi. Molemmilla oli samanlaiset tuntemukset.

        Mut ohoh! Jouskari menee kauemmaksi ja pisti kaveruussuhden poikki ja sitä vihanpitoa oli melkein vuoden verran. (Kalatkin osaavat olla kärsimättömiä, jos jokin asia on tärkeä)


    • kokemusta on !

      ...kalat ja jousimies...
      Intohimoista, täyteläistä, nopea tempoista rakkautta, jota vierellä elävät kadehtii.
      Paljon houkutuksia, kun muut haluavat sen rakkauden itselleen, eivätkä ymmärrä, että samaan voi pyrkiä muttei ikinä tavoittaa. En missään nimessä haluaisi jättää kokematta, mutta en myöskään halua kokea uudelleen. Otappa tästä selvää :D

      Kalat voi empiä, koska ei varma sun tarkoitusperistä.. siitä mitä sinä etsit tai hänestä haluat.
      Ehkä itse tekisin niin, että tekisin omat intressit selväksi ja antaisin pallon hänelle.. kuitenkin niin, että selväksi jää ettei perään ruikuteta. Pitää olla lempeä mutta jämäkkä ;)
      Kalat tarvii alun epävarmuudessaan eteenpäin potkimista, koska jos sä "luovutat", se hänen silmissään todistaa vain, ette ole ollu tosissaan.
      Älä silti säikähdä, kyllä se osaa olla päättäväinenki itsepäisyyteen saakka, valitsee vain "taistelunsa" tarkemmin kuin muut merkit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      134
      10022
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2914
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      183
      2715
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      17
      1570
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      17
      1530
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1528
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe