Kauris vai rapu mieheksi?

fisutypy

Ottaisiko mieheksi vastuuntuntoisen, terävä-älyisen, hauskan, mutta tunne-elämältään kuivakkaan kauriin. Vai ihanasti huolehtivan ravun, joka osaa ja haluaa puhua myös tunteista, mutta vaikuttaa hieman epävakaammalta tapaukselta tuittupäisyyksineen? =)

11

1685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalan60

en kaurista. on liian pilkuntarkka, kuivakas, tylsähkö ja tunneköyhäkin.
      ravun tietenkin joka oikein käsiteltynä on ihana tapaus, tai kalan.

• Härkäsimppu.

tottakai, - ei missään nimessä epävakaita vesieläviä.

• ilmanmuuta.

Sanoo itse kalalallaa.

• Kuumaa

Ei mitään näistä, vain skorpionimies ottaa kalanaisen oikein ...kaikin tavoin;-)

• Pirre*
        Kuumaa kirjoitti:

Ei mitään näistä, vain skorpionimies ottaa kalanaisen oikein ...kaikin tavoin;-)

otus, luulisin...:/

• otaksun
        Pirre* kirjoitti:

otus, luulisin...:/

ja yhdyn sanoihisi... :s

• rapumies - **

KUHAN HÄN ON KUNNOLLINEN,USKONNOLLINEN,MUKAVA,
      KILTTI,LEMPEÄ,HAUSKA,RAKASTAVA,TOIMINNALLINEN,
      TOUHUKAS JA TEKEVÄ.PITÄÄ AINA KODIN JA LAPSET
      ETU SIALLA.

• ominaisuudet,

jotka edellinen rapumies luetteli, sopivat Rapuun. Ota rapu; sopii paremmin pitemmän päälle.

• äääääääääääää

oletko varmiostanut sopivuuden myös spåralogian jos vaikka ratikat ei kummankaan kanssa kohtaa ?

• Onnellinen kala nainen:)

MInä ottaisin ehdottomasti rapu miehen ja sellainen minulla nyt onkin. Seurustelin 3,5 vuotta kauris miehen kanssa, joka ei koskaan kunnolla avautunut minulla. Kauris mieheni oli kaavoihin kangistunut suorittaja, joka oli hyvin pidättyväinen kaikissa tunne ilmaisussaan. Toki kauriin rakkaus on vakaata ja pysyvää, jos sen sydämen häneltä saa. Petyin siihen, että suhde ei edennyt ja siihen, että kaikki oli niin kontroloitua.

Nyt minulla on rapu mies, joka on hersyvän huumorintajuinen, hellän herttainen, erittäin intohimoinen ja hyvin rakastava. Tykkää olla paljon lähellä, pussailla, halailla, kosketella, hieroa. Mies, joka haluaa naiselleen vain parasta. Saa naisen tuntemaan naiseksi. Kun rapu mies rakastaa, niin siitä ei ole mitään epäselvyyksiä.. kaikki tai ei mitään. Jos sinulla on avain ravun sydämeen, niin älä jätä tilaisuutta käyttämättä. Sen kuoren alta löytyy kaunein rakkauden lahja mitä nainen voi saada. Tässä rapu miehessä ei tunnu olevan juuri mitään negatiivista. Toki ailahtelvaisempi on kuin Kauris, mutta kyllä minusta mieskin saa josku ailahdella ja olla oikukas. Minusta se ominaisuus tekee tästä miehestä vaan entistä rakastettavamman.

• ehdottomasti

Kauriit saavat Kalat kuriin,mutta toisaalta ahdistavat nurkkaan.Härät tekevät kyllä samoin,mutta Kauriiseen voi ainakin luottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4402
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2859
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2612
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      86
      1585
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1508
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      49
      1229
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1164
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      192
      1030
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      996
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59