uudelleenkoulutus

miten pahasti?

teillä on psoriasis levinyyt että olette saaneet laput uudelleenkoulutukseen?

7

1754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kouluta

      pitää kärsiä..

      • aikoja sitten

        että pitää mennä kouluun kun ei voi omalla alalla enää kauaa olla.
        työkkäri sanoi että saisin uudelleenkouluttamiseen kelalta rahaa. ja kela sanoi että pitää saada lääkärinlausunta.
        mietein vain että miten pahaksi pitää mennä ennen kuin saan tukea.


    • Uudelleenkouluttaa. Itellä ollut psori neljä vuotta ja viime ammatillisessa koulussa psori puhkes ja kävin ihotautilääkärillä ja sain siltä hyvät suositukset uudelleenkoulutukseen. Ja nyt on toinen ammatti taskus. Ei ollut mitää takkua KELAN kans hakemusten kans.. ihme kyllä. KELAN kans saa aina takuta.

      Lääkäri kirjootti B-lausunnon ja sen vein KELAAn ja täytin siä vaadittavat laput ja päätös tuli aika nopeeta..

      Toivottavasti muutkin saa kouluttautua uudelleen jos ei pysty ammattia harjoittamaan. :)

      Aurinkoista (sateista) kesää kaikille psoria sairastaneille ja muillekki :) Toivottavsti se aurinko paistaa niin ihoki voi paremmin :)

      • pahasti

        sulla oli se levinnyt?
        tai missä paikoissa?
        kiitos vastauksesta


      • pahasti kirjoitti:

        sulla oli se levinnyt?
        tai missä paikoissa?
        kiitos vastauksesta

        Ja jalanpohjassa.. Mulla on sellanen ku pustula psori ja kämmenet oli sillon yhes vaihees TODELLA huonossa kunnossa, että oon käyttäny puuvillahanskoja päivittäin, koska ilman niitä en olisi pystyny tekeen mitää.

        Varmaan suurin syy miksi mut uudelleenkoulutettiin oli se, että psori oli kämmenissä..

        Olkaapa hyvä, toivottavasti vastauksesta oli jotain apua! :)


      • rampex
        elluak kirjoitti:

        Ja jalanpohjassa.. Mulla on sellanen ku pustula psori ja kämmenet oli sillon yhes vaihees TODELLA huonossa kunnossa, että oon käyttäny puuvillahanskoja päivittäin, koska ilman niitä en olisi pystyny tekeen mitää.

        Varmaan suurin syy miksi mut uudelleenkoulutettiin oli se, että psori oli kämmenissä..

        Olkaapa hyvä, toivottavasti vastauksesta oli jotain apua! :)

        Mihin ammattiin ei tarvita käsiä? ajattelin vaan kun uudelleenkoulutusta suositettiin koska psori oli kämmenissä. Itselläni psori on levinnyt koko kämmeniin ja kämmenselkiin ja olen useasti miettinyt, että mikähän ammatti olisi sellainen mihin en käsiä tarttis... Vielä en ole sitä keksinyt.


      • rampex kirjoitti:

        Mihin ammattiin ei tarvita käsiä? ajattelin vaan kun uudelleenkoulutusta suositettiin koska psori oli kämmenissä. Itselläni psori on levinnyt koko kämmeniin ja kämmenselkiin ja olen useasti miettinyt, että mikähän ammatti olisi sellainen mihin en käsiä tarttis... Vielä en ole sitä keksinyt.

        No tota noin.. Vois sanoa, että kaikissa ammateissa tarttetaan käsiä jollain lailla. No ehkä valitsin sanani väärin, ku laitoin että käsien takia uudelleen koulutettiin..

        No luin itteni lähihoitajaksi ja oon keskussairaalassa töissä ja siä tarttee käyttää työvuorossa monta kertaa käsihuuhdetta. Huuhtees on ihoa hoitavaa glyseriiniä. Ite oon ostanu tuota samaista huuhdetta (LV) kotiin ja käytän silloin tällöin kotonaki. Kädet on paremmas kunnos ollu sen jälkeen ku oon aloittanu säännöllisen käytön..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      51
      2182
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      856
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      854
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      9
      765
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      67
      703
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      701
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      620
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      81
      504
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      497
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      479
    Aihe