uudelleenkoulutus

miten pahasti?

teillä on psoriasis levinyyt että olette saaneet laput uudelleenkoulutukseen?

7

1645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kouluta

pitää kärsiä..

• aikoja sitten

että pitää mennä kouluun kun ei voi omalla alalla enää kauaa olla.
        työkkäri sanoi että saisin uudelleenkouluttamiseen kelalta rahaa. ja kela sanoi että pitää saada lääkärinlausunta.
        mietein vain että miten pahaksi pitää mennä ennen kuin saan tukea.

• Uudelleenkouluttaa. Itellä ollut psori neljä vuotta ja viime ammatillisessa koulussa psori puhkes ja kävin ihotautilääkärillä ja sain siltä hyvät suositukset uudelleenkoulutukseen. Ja nyt on toinen ammatti taskus. Ei ollut mitää takkua KELAN kans hakemusten kans.. ihme kyllä. KELAN kans saa aina takuta.

Lääkäri kirjootti B-lausunnon ja sen vein KELAAn ja täytin siä vaadittavat laput ja päätös tuli aika nopeeta..

Toivottavasti muutkin saa kouluttautua uudelleen jos ei pysty ammattia harjoittamaan. :)

Aurinkoista (sateista) kesää kaikille psoria sairastaneille ja muillekki :) Toivottavsti se aurinko paistaa niin ihoki voi paremmin :)

• pahasti

sulla oli se levinnyt?
        tai missä paikoissa?
        kiitos vastauksesta

• pahasti kirjoitti:

sulla oli se levinnyt?
        tai missä paikoissa?
        kiitos vastauksesta

Ja jalanpohjassa.. Mulla on sellanen ku pustula psori ja kämmenet oli sillon yhes vaihees TODELLA huonossa kunnossa, että oon käyttäny puuvillahanskoja päivittäin, koska ilman niitä en olisi pystyny tekeen mitää.

Varmaan suurin syy miksi mut uudelleenkoulutettiin oli se, että psori oli kämmenissä..

Olkaapa hyvä, toivottavasti vastauksesta oli jotain apua! :)

• rampex
        elluak kirjoitti:

Ja jalanpohjassa.. Mulla on sellanen ku pustula psori ja kämmenet oli sillon yhes vaihees TODELLA huonossa kunnossa, että oon käyttäny puuvillahanskoja päivittäin, koska ilman niitä en olisi pystyny tekeen mitää.

Varmaan suurin syy miksi mut uudelleenkoulutettiin oli se, että psori oli kämmenissä..

Olkaapa hyvä, toivottavasti vastauksesta oli jotain apua! :)

Mihin ammattiin ei tarvita käsiä? ajattelin vaan kun uudelleenkoulutusta suositettiin koska psori oli kämmenissä. Itselläni psori on levinnyt koko kämmeniin ja kämmenselkiin ja olen useasti miettinyt, että mikähän ammatti olisi sellainen mihin en käsiä tarttis... Vielä en ole sitä keksinyt.

• rampex kirjoitti:

Mihin ammattiin ei tarvita käsiä? ajattelin vaan kun uudelleenkoulutusta suositettiin koska psori oli kämmenissä. Itselläni psori on levinnyt koko kämmeniin ja kämmenselkiin ja olen useasti miettinyt, että mikähän ammatti olisi sellainen mihin en käsiä tarttis... Vielä en ole sitä keksinyt.

No tota noin.. Vois sanoa, että kaikissa ammateissa tarttetaan käsiä jollain lailla. No ehkä valitsin sanani väärin, ku laitoin että käsien takia uudelleen koulutettiin..

No luin itteni lähihoitajaksi ja oon keskussairaalassa töissä ja siä tarttee käyttää työvuorossa monta kertaa käsihuuhdetta. Huuhtees on ihoa hoitavaa glyseriiniä. Ite oon ostanu tuota samaista huuhdetta (LV) kotiin ja käytän silloin tällöin kotonaki. Kädet on paremmas kunnos ollu sen jälkeen ku oon aloittanu säännöllisen käytön..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3538
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1558
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1279
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1232
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      988
    6. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      981
    7. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      963
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      57
      842
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      92
      794
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      755
    Aihe