uudelleenkoulutus

miten pahasti?

teillä on psoriasis levinyyt että olette saaneet laput uudelleenkoulutukseen?

7

1591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kouluta

      pitää kärsiä..

      • aikoja sitten

        että pitää mennä kouluun kun ei voi omalla alalla enää kauaa olla.
        työkkäri sanoi että saisin uudelleenkouluttamiseen kelalta rahaa. ja kela sanoi että pitää saada lääkärinlausunta.
        mietein vain että miten pahaksi pitää mennä ennen kuin saan tukea.


    • Uudelleenkouluttaa. Itellä ollut psori neljä vuotta ja viime ammatillisessa koulussa psori puhkes ja kävin ihotautilääkärillä ja sain siltä hyvät suositukset uudelleenkoulutukseen. Ja nyt on toinen ammatti taskus. Ei ollut mitää takkua KELAN kans hakemusten kans.. ihme kyllä. KELAN kans saa aina takuta.

      Lääkäri kirjootti B-lausunnon ja sen vein KELAAn ja täytin siä vaadittavat laput ja päätös tuli aika nopeeta..

      Toivottavasti muutkin saa kouluttautua uudelleen jos ei pysty ammattia harjoittamaan. :)

      Aurinkoista (sateista) kesää kaikille psoria sairastaneille ja muillekki :) Toivottavsti se aurinko paistaa niin ihoki voi paremmin :)

      • pahasti

        sulla oli se levinnyt?
        tai missä paikoissa?
        kiitos vastauksesta


      • pahasti kirjoitti:

        sulla oli se levinnyt?
        tai missä paikoissa?
        kiitos vastauksesta

        Ja jalanpohjassa.. Mulla on sellanen ku pustula psori ja kämmenet oli sillon yhes vaihees TODELLA huonossa kunnossa, että oon käyttäny puuvillahanskoja päivittäin, koska ilman niitä en olisi pystyny tekeen mitää.

        Varmaan suurin syy miksi mut uudelleenkoulutettiin oli se, että psori oli kämmenissä..

        Olkaapa hyvä, toivottavasti vastauksesta oli jotain apua! :)


      • rampex
        elluak kirjoitti:

        Ja jalanpohjassa.. Mulla on sellanen ku pustula psori ja kämmenet oli sillon yhes vaihees TODELLA huonossa kunnossa, että oon käyttäny puuvillahanskoja päivittäin, koska ilman niitä en olisi pystyny tekeen mitää.

        Varmaan suurin syy miksi mut uudelleenkoulutettiin oli se, että psori oli kämmenissä..

        Olkaapa hyvä, toivottavasti vastauksesta oli jotain apua! :)

        Mihin ammattiin ei tarvita käsiä? ajattelin vaan kun uudelleenkoulutusta suositettiin koska psori oli kämmenissä. Itselläni psori on levinnyt koko kämmeniin ja kämmenselkiin ja olen useasti miettinyt, että mikähän ammatti olisi sellainen mihin en käsiä tarttis... Vielä en ole sitä keksinyt.


      • rampex kirjoitti:

        Mihin ammattiin ei tarvita käsiä? ajattelin vaan kun uudelleenkoulutusta suositettiin koska psori oli kämmenissä. Itselläni psori on levinnyt koko kämmeniin ja kämmenselkiin ja olen useasti miettinyt, että mikähän ammatti olisi sellainen mihin en käsiä tarttis... Vielä en ole sitä keksinyt.

        No tota noin.. Vois sanoa, että kaikissa ammateissa tarttetaan käsiä jollain lailla. No ehkä valitsin sanani väärin, ku laitoin että käsien takia uudelleen koulutettiin..

        No luin itteni lähihoitajaksi ja oon keskussairaalassa töissä ja siä tarttee käyttää työvuorossa monta kertaa käsihuuhdetta. Huuhtees on ihoa hoitavaa glyseriiniä. Ite oon ostanu tuota samaista huuhdetta (LV) kotiin ja käytän silloin tällöin kotonaki. Kädet on paremmas kunnos ollu sen jälkeen ku oon aloittanu säännöllisen käytön..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1505
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1203
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      937
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      870
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      793
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      767
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      58
      721
    Aihe