"burberry laukku"thaimaasta

onko niitä siellä

Olen ollut Thaimaassa noin 9v sitten, ja nyt talvella menossa sinne. Myydäänkö siellä Burberry feikki laukkuja?

16

5144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Snooper

      Kaikki "merkkitavarat" ainakin Phuketissa:Karon/Kata hyvin edustettuina,eli
      esillä muutamia ja loput 90% takahuoneissa.

    • helpperi....

      miks ostaisit burberryn?Niitä myydään joka maailmankolkassa ja nyt näkee joka puolella kaupunkia burberryn laukkuja.taitaa olla 95% tuotu just espanjasta tai taikuista.Osta guessi tai vuittoni.

      vastaus kysymykseen on kuitenkin kyllä.kyllä niitä saa,joka puolelta ja halvalla.

      • se laukku...

        Joo niin niitähän burberryjä näkee joka maailman kolkassa, ostin kanarialta talvella "dolcegabbana" laukun. "burberry" oli siellä liian kallis. Viimeks oon ostanut "burberryn" Tallinnasta. Ja se on kulunut.Ollut kovassa käytössä. Ja "burberryn" haluan...


    • santtura

      Kannatatte lapsi- ja orjatyövoimaa. Miksi feikkejä, kun aitojakin voi ostaa. Ne kestävät äidiltä tyttärelle ja ovat laadukkaita. Hinta/laatusuhde on taattu. Jos ei ole varaa ostaa aitoja, jättäkää feikit roikkumaan kadunvarsipuotiin. Aidot erottaa feikeistä tottunut silmä...Thaimaassa olen nähnyt varsin vähän Burberryfeikkejä!

      • ja tavallaan

        Toiset haluu näyttää, että on varaa ihan aitoihinkin merkkikamoihin, mutta toisille taas on sama onko aitoa tai vaikka barberry nimellä, jos muuten on kivan näkönen. Itse en ainkanaan osta sen takia feikkilaukkuja tai muuta kamaa, että saisin näyttää muille että mullakin on (ja toivoa, ettei huomata että on feikkiä), vaan ostan just ja sen takia, jos on musta hyvännäköinen... Mutta jokainen tyylillään ja tavallaan...


      • feikki

        Ei vois sitten mitään ostaa, jos alkaa ajattelee, et lapsityövoimalla tehdään...monet vaatteet, älä osta niitä hienoja kudottuja mattoja. Olen itse nähnyt Marokossa kun lapset tekivät niitä jne.


      • ruuturaitaympyrä
        ja tavallaan kirjoitti:

        Toiset haluu näyttää, että on varaa ihan aitoihinkin merkkikamoihin, mutta toisille taas on sama onko aitoa tai vaikka barberry nimellä, jos muuten on kivan näkönen. Itse en ainkanaan osta sen takia feikkilaukkuja tai muuta kamaa, että saisin näyttää muille että mullakin on (ja toivoa, ettei huomata että on feikkiä), vaan ostan just ja sen takia, jos on musta hyvännäköinen... Mutta jokainen tyylillään ja tavallaan...

        Voit saada sakkoja piraattituotteen ostosta.
        Kannattaa varoa tullissa.


      • santtura
        ruuturaitaympyrä kirjoitti:

        Voit saada sakkoja piraattituotteen ostosta.
        Kannattaa varoa tullissa.

        En muista millä reissulla, mutta piraattituotteet voidaan ottaa pois tullissa, tai sakotetaan. Siis se oli joulureissulla Teneriffalla ja myös Thaimaassa on asiasta kerrottu. Omin luvin sitten vaan.


      • Omaan käyttöön
        santtura kirjoitti:

        En muista millä reissulla, mutta piraattituotteet voidaan ottaa pois tullissa, tai sakotetaan. Siis se oli joulureissulla Teneriffalla ja myös Thaimaassa on asiasta kerrottu. Omin luvin sitten vaan.

        Eiköhän jokaisen Thaimaasta tulijan laukusta
        löydy mikroskoopilla joku "feikkituote",ostettu tietoisesti tai jopa tietämättään. Kunhan noita tavaroita ei tuo laukkukaupalla. Ei kannata kaikesta syyllistää ?


      • ruutuapukkaa
        Omaan käyttöön kirjoitti:

        Eiköhän jokaisen Thaimaasta tulijan laukusta
        löydy mikroskoopilla joku "feikkituote",ostettu tietoisesti tai jopa tietämättään. Kunhan noita tavaroita ei tuo laukkukaupalla. Ei kannata kaikesta syyllistää ?

        Thaimaassa feikit ovat niin feikkeijä,ettei sitä
        edes huomaa,mitä on ostanut,kunhan on ruutua....
        ja tuskin niitä kovin edes vahdataan tullissa.
        Toisin on Italiassa,siellä voit napsahtaa
        jo yhdestä feikkilaukusta,jos huonosti käy.


      • feikin vai "aidon"
        feikki kirjoitti:

        Ei vois sitten mitään ostaa, jos alkaa ajattelee, et lapsityövoimalla tehdään...monet vaatteet, älä osta niitä hienoja kudottuja mattoja. Olen itse nähnyt Marokossa kun lapset tekivät niitä jne.

        Poliisikierros Firenzen periferian tehdashalleihin jatkuu, ja vain hikipajoissa valmistettavien luksustuotteiden nimet vaihtuvat: Louis Vuitton, Dolce&Gabbana, Prada, Richmond, Ferragamo, Montblanc, Dior ja monta muuta.

        http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Luksusmuoti syntyy laittomissa hikipajoissa Italiassa/1135237378801

        tuotantokulut 10e, myyntihinta 1000e


    • laukkufani

      Siis mä en ymmärrä kyl noita feikkejä. Joskus ärsyttää ihan v****i kun jollain pennulla on just näitä ns. vuittoneita, chaneleita ja muita vastaavia. Jos ei oo varaa aitoon niin voi voi...saa niitä merkkilaukkuja halvempaanki kun vaan osaa penkoo..Pieni vinkki vaan et kannattaa käydä helsingin vintage liikkeissä. Niistä saa ihan mukavaan hintaan aitoja laukkuja. parhaat liikkeet on kaunis veera, ruuturouva ja amodo. Itse löysin ruuturouvasta aidon vintage Burberryn 140 e.

      • minä ainakin ostan

        ja se jäljennös maksaa Thaimaassa 10 euroa....etkä eroa huomaa. Se on vain kassi...oli sitten aito tai ei. eli ihan sama.....


    • Vierailija2012

      Mä en kyllä myöskään ymmärrä, miksi ihmeessä porukkaa rahtaa Suomeen noita feikkilaukkuja ja muuta feikkikamaa. Jos ei ole rahaa ostaa kalliita merkkejä, niin sitten vaan suosimaan vähän halvempia . Opiskelijana ei itselläkään ole todellakaan varaa hankkia kaiken maailman merkkituotteita, mutta mieluummin säästän ja ostan harvemmin kuin kerään kaapit täyteen jotain surkeaa kopiokamaa. Mutta tietty kukin tekee niinkuin parhaakseen näkee.

      • sitä vaan että..

        Eikös tuo edellinen *minä ainakin ostan* jo vastannut kysymykseesi? Miksi pitää esittää se kysymys vielä sitten uudestaan?


    • Miisii

      Thaimaasta saa myös aitoja laukkuja esim prada

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe