Olen ollut Thaimaassa noin 9v sitten, ja nyt talvella menossa sinne. Myydäänkö siellä Burberry feikki laukkuja?
"burberry laukku"thaimaasta
16
5269
Vastaukset
- Snooper
Kaikki "merkkitavarat" ainakin Phuketissa:Karon/Kata hyvin edustettuina,eli
esillä muutamia ja loput 90% takahuoneissa. - helpperi....
miks ostaisit burberryn?Niitä myydään joka maailmankolkassa ja nyt näkee joka puolella kaupunkia burberryn laukkuja.taitaa olla 95% tuotu just espanjasta tai taikuista.Osta guessi tai vuittoni.
vastaus kysymykseen on kuitenkin kyllä.kyllä niitä saa,joka puolelta ja halvalla.- se laukku...
Joo niin niitähän burberryjä näkee joka maailman kolkassa, ostin kanarialta talvella "dolcegabbana" laukun. "burberry" oli siellä liian kallis. Viimeks oon ostanut "burberryn" Tallinnasta. Ja se on kulunut.Ollut kovassa käytössä. Ja "burberryn" haluan...
- santtura
Kannatatte lapsi- ja orjatyövoimaa. Miksi feikkejä, kun aitojakin voi ostaa. Ne kestävät äidiltä tyttärelle ja ovat laadukkaita. Hinta/laatusuhde on taattu. Jos ei ole varaa ostaa aitoja, jättäkää feikit roikkumaan kadunvarsipuotiin. Aidot erottaa feikeistä tottunut silmä...Thaimaassa olen nähnyt varsin vähän Burberryfeikkejä!
- ja tavallaan
Toiset haluu näyttää, että on varaa ihan aitoihinkin merkkikamoihin, mutta toisille taas on sama onko aitoa tai vaikka barberry nimellä, jos muuten on kivan näkönen. Itse en ainkanaan osta sen takia feikkilaukkuja tai muuta kamaa, että saisin näyttää muille että mullakin on (ja toivoa, ettei huomata että on feikkiä), vaan ostan just ja sen takia, jos on musta hyvännäköinen... Mutta jokainen tyylillään ja tavallaan...
- feikki
Ei vois sitten mitään ostaa, jos alkaa ajattelee, et lapsityövoimalla tehdään...monet vaatteet, älä osta niitä hienoja kudottuja mattoja. Olen itse nähnyt Marokossa kun lapset tekivät niitä jne.
- ruuturaitaympyrä
ja tavallaan kirjoitti:
Toiset haluu näyttää, että on varaa ihan aitoihinkin merkkikamoihin, mutta toisille taas on sama onko aitoa tai vaikka barberry nimellä, jos muuten on kivan näkönen. Itse en ainkanaan osta sen takia feikkilaukkuja tai muuta kamaa, että saisin näyttää muille että mullakin on (ja toivoa, ettei huomata että on feikkiä), vaan ostan just ja sen takia, jos on musta hyvännäköinen... Mutta jokainen tyylillään ja tavallaan...
Voit saada sakkoja piraattituotteen ostosta.
Kannattaa varoa tullissa. - santtura
ruuturaitaympyrä kirjoitti:
Voit saada sakkoja piraattituotteen ostosta.
Kannattaa varoa tullissa.En muista millä reissulla, mutta piraattituotteet voidaan ottaa pois tullissa, tai sakotetaan. Siis se oli joulureissulla Teneriffalla ja myös Thaimaassa on asiasta kerrottu. Omin luvin sitten vaan.
- Omaan käyttöön
santtura kirjoitti:
En muista millä reissulla, mutta piraattituotteet voidaan ottaa pois tullissa, tai sakotetaan. Siis se oli joulureissulla Teneriffalla ja myös Thaimaassa on asiasta kerrottu. Omin luvin sitten vaan.
Eiköhän jokaisen Thaimaasta tulijan laukusta
löydy mikroskoopilla joku "feikkituote",ostettu tietoisesti tai jopa tietämättään. Kunhan noita tavaroita ei tuo laukkukaupalla. Ei kannata kaikesta syyllistää ? - ruutuapukkaa
Omaan käyttöön kirjoitti:
Eiköhän jokaisen Thaimaasta tulijan laukusta
löydy mikroskoopilla joku "feikkituote",ostettu tietoisesti tai jopa tietämättään. Kunhan noita tavaroita ei tuo laukkukaupalla. Ei kannata kaikesta syyllistää ?Thaimaassa feikit ovat niin feikkeijä,ettei sitä
edes huomaa,mitä on ostanut,kunhan on ruutua....
ja tuskin niitä kovin edes vahdataan tullissa.
Toisin on Italiassa,siellä voit napsahtaa
jo yhdestä feikkilaukusta,jos huonosti käy. - feikin vai "aidon"
feikki kirjoitti:
Ei vois sitten mitään ostaa, jos alkaa ajattelee, et lapsityövoimalla tehdään...monet vaatteet, älä osta niitä hienoja kudottuja mattoja. Olen itse nähnyt Marokossa kun lapset tekivät niitä jne.
Poliisikierros Firenzen periferian tehdashalleihin jatkuu, ja vain hikipajoissa valmistettavien luksustuotteiden nimet vaihtuvat: Louis Vuitton, Dolce&Gabbana, Prada, Richmond, Ferragamo, Montblanc, Dior ja monta muuta.
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Luksusmuoti syntyy laittomissa hikipajoissa Italiassa/1135237378801
tuotantokulut 10e, myyntihinta 1000e
- laukkufani
Siis mä en ymmärrä kyl noita feikkejä. Joskus ärsyttää ihan v****i kun jollain pennulla on just näitä ns. vuittoneita, chaneleita ja muita vastaavia. Jos ei oo varaa aitoon niin voi voi...saa niitä merkkilaukkuja halvempaanki kun vaan osaa penkoo..Pieni vinkki vaan et kannattaa käydä helsingin vintage liikkeissä. Niistä saa ihan mukavaan hintaan aitoja laukkuja. parhaat liikkeet on kaunis veera, ruuturouva ja amodo. Itse löysin ruuturouvasta aidon vintage Burberryn 140 e.
- minä ainakin ostan
ja se jäljennös maksaa Thaimaassa 10 euroa....etkä eroa huomaa. Se on vain kassi...oli sitten aito tai ei. eli ihan sama.....
- Vierailija2012
Mä en kyllä myöskään ymmärrä, miksi ihmeessä porukkaa rahtaa Suomeen noita feikkilaukkuja ja muuta feikkikamaa. Jos ei ole rahaa ostaa kalliita merkkejä, niin sitten vaan suosimaan vähän halvempia . Opiskelijana ei itselläkään ole todellakaan varaa hankkia kaiken maailman merkkituotteita, mutta mieluummin säästän ja ostan harvemmin kuin kerään kaapit täyteen jotain surkeaa kopiokamaa. Mutta tietty kukin tekee niinkuin parhaakseen näkee.
- sitä vaan että..
Eikös tuo edellinen *minä ainakin ostan* jo vastannut kysymykseesi? Miksi pitää esittää se kysymys vielä sitten uudestaan?
- Miisii
Thaimaasta saa myös aitoja laukkuja esim prada
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389