porin lääkäritalo

osaatteko sanoa

minkä hintainen lääkärikäynti siellä on?
naistentaudeille olisin menossa.

27

5041

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 50-60 euroa

ja jos tulee labra tutkimuksia niin ne vielä päälle. Mutta kela korvaa pienen osan.

• huosi

suurinpiirtein 50e molemmin puolin. Outi Yli-kesti on yksi parhaista lääkäreistä siellä naistentaudeilla.

• IsaBella78

Haluan varoittaa tuosta vaikka huomaan, että aiheesta on puheltu vuosia sitten. Itse kävin kyseisessä paikassa viikko sitten ja saamani kohtelu oli pöyristyttävää. Olen tottunut saamaan yksityisiltä lääkäreiltä kunnollista palvelua ja otan itsestäänselvyytenä, että minua kuunnellaan ja minut otetaan vakavasti. Mikään näistä EI toteutunut. Kylmä ja elämäänsä kyllästyneen näköinen nainen otti minut vastaan ja kuunteli minua jäisellä ja välinpitämättömällä tavalla. Hän teki tutkimuksen, mutta senkin todella epämukavasti - no suoraansanoen runnoi tutkimusvälineen paikkaan, jota käsittääkseni pitäisi kohdella erityisellä varovaisuudella! Sitten kun pyysin saadakseni lääkettä, jota minulle on määrätty vuosia, hän kieltäytyi ja yritti tyrkyttää erästä toista lääkettä, jonka tiedän tehottomaksi. Hän ei kuunnellut mitään selityksiä. Ilmeinen kanta oli, että hän on lääkäri ja määrää, ja minä olen nöyrä opetuslapsi joka ottaa ne murut mitä hänen armopöydästään varisevat. Joten tehkää itsellenne palvelus ja menkää muualle. Itse ainakin odotan jonkin sortin tasoa.

• Sama kokemus

Useampien erikoistumisalojen lääkäreillä olen käynyt Porin lääkäritalossa. Aina sama tulos: vaitiolovelvollisuutta ei osata.

Aikanaan ehdin tottumaan, että Satakunnasta löytyy ammattivalan osaavat lääkärit, mutta ei enää! En suosittele Satakunnan yksityislääkäreitä, jotka ovat töissä myös julkisella sektorilla. Kannattaa käydä Pirkanmaan yksityislääkäriasemilla!

• raha ratkaisee aina

Oiskohan niin että sen toisen lääkkeen määräämisestä olisi saanut lääkeyhtiöltä paremmat boonukset? Saattaa olla vaikka 2 viikon aruban loma tiedossa jos tietyn määrän kirjoittaa tiettyä valmistetta.

• paraz

Mehiläiseen. Ainut oikea paikka.

• qaw2

house..paras lääkäri.. ottaa vastaan tullibubbbissa...

• 10 euron toimistomak

Törkeintä lienee se "toimistomaksu". Kyllä asiakasvirta on sen verran suurta tuolla lääkäritalon suunnalla, että 10 euroa on enemmän kuin vitsi! Siis 10 euroa siitä, että saa kassalla maksaa lääkärikäyntinsä!

Haluan nähdä ihmisten ilmeen kun Hesessä tai S-Marketissa aletaan kerätä "kassamaksua". 10 euroa siitä, että saa maksaa ostoksensa. Naurettavaa!

Jaa, mitä sen pitäisi olla? Olisiko vaikka 2 euroa sopivampi toimistomaksun suuruus Lääkäritalossa? Kyllä siitäkin kertyy rahaa, kun muutama kymmenen potilasta joka tunti maksaa käyntinsä. Kyllä kahdelle toimistonaiselle palkat sillä maksetaan...

• lisää hintaa vaan!

Se on nykyään 10,50 euroa.

Taisi 10 euroa olla niin vähän, ettei se oikein kata kuluja...

• täyttä kusetusta

Eipä onnistu millään muulla alalla kuin terveydenhoito ja matkailu (siis lentoliput)
      Maksat 20% lisää lääkärikäynnistä, että saat maksaa käyntisi.

• Subventio

Kuvaavaa on se, että potilaan saama KELA-korvaus ja toimistomaksu menevät lähes päikseen. Jossain on mätää!!

• huh...

olis kiva jos kertoisit sen lääkärin nimen, tai nimikirjaimet, niin tietää välttää kun itsekin sinne tarvitsisi mennä! uskomatonta touhua! kukas Mehiläisessä sitten olisi mukava/INHIMILLISESTI asiakasta kohteleva? ja hinta perustutkimukselle..?

• mitä maksoi sulla?

Kävin Lääkäritalossa kesällä 2010. Olin tutkimushuoneessa noin 5 minuuttia, jona aikana lääkäri kirjoitti reseptin antibioottikuuria varten. Vaivani diagnosointi ei vaatinut edes yleislääkärin koskettavan minua! Hän näki tulehduksen käsivarressani heti.

Käynti maksoi toimistomaksuineen noin 70 euroa.

Sitä voinee pitää aika "rapsakkana" hintana viidestä minuutista hoitohuoneessa. Tuolla minuuttihinnalla tunti lääkrinvastaanotolla olisi yli 800 euroa. Lääkereseptien kirjoittelusta kohtuu laskutus, ilman että yleislääkäri tarvii juuri mitään koneita/laitteita/välineitä työssään.

• Työterkkari paras

Sama juttu itsellä kun kävin tänä keväänä eräällä urheilulääkärillä selkävaivan vuoksi. En varmasti ollut edes sitä viittä minuuttia vastaanotolla kun lääkäri päätteli diaagnoosin, kirjoitti reseptin ja sairasloman. Tuli sellainen olo että minua epäiltiin ettei vaivani ollut oikea ja hain vain sairaslomaa. Tuon jälkeen olen käynyt selkävaivani vuoksi työterveyshuollossa vaikka kyseiset lääkärit eivät olekaan varsinaisesti erikoistuneet juuri tuohon aiheeseen. Saan kuitenkin mahdollisuuden kertoa vaivasta ilman kiirettä, saan lähetteen fyssarille sekä aina ihmisarvoisen palvelun. Olin valmis maksamaan erikoislääkäripalvelusta enemmän kun luulin saavani sieltä apua pitkäaikaiseen selkävaivaan. Petyin kyllä suuresti!

• mihin rahat?

Porin Lääkäritalo Oy teki vuonna 2011 liikevoittoa 647 000 euroa. Bisneksen pyörittäminen on siis suomeksi kansankielellä sanottuna erittäin kannattavaa.

Teoreettiseen nollatulokseen päästäkseen yrityksen pitäisi maksaa työntekijöilleen 647 000 euroa enemmän palkkaa vuodessa. Siitä moni työntekijä ilahtuisi, vaikka eihän se tee kuin noin 7000 euroa per työntekijä vuodessa!

Vaihtoehtoisesti saman 647 000 euroa voisi "jakaa" asiakkaille halvempien hintojen muodossa. Mutta mitä hienoa siinä olisi, että käyntimaksut olisivat alhaisemmat ja toimistomaksu poistettaisiin?

• samoja lääkäreitä

Aikamoinen talo on myös kyseessä. Joten on isot kiinteät menot. Itselleni eivät hinnat ole olleet liian korkeat. Varsinkin, kun olen saanut avun. Vaihtoehtona olisi ehkä koiranputki suupielessä. Te kaikki valittajat voitte tietysti mennä terveyskeskukseen , eikä täällä valittaa. Sielläkin on hyviä lääkäreitä ja lukematon joukko immeisiä saa avun vikoihinsa. Itsekin kerran olin terkkarin vastaanotolla.
      Lääkäri katsoi suoraan silmiin ja sanoi, että mennäänpä osastolle. Testejä ja kokeita oli joka päivä . Viikossa pistettiin äijä takaisin töihin.
      .

• Järjen juoksu

Lääkäritalo on liikeyritys. Miksi ihmeen ajatuksella sen pitäisi tehdä nollatulosta???

• Euvostonkateelliset

98% suomalaisista on umpi kommunisteja.

• Fiscal

Onhan Porin Lääkäritalossa lääkäri, jonka vuosiansio on yli 500.000 euroa.

• pennoskroisonen

Voin paljastaa sinulle että n.400.000€ tuosta summasta tulee osinkoina eri sijoituksista. Pääomatuloina. Ei lääkäri toiminnasta.

• empaattinenkin

Fiksu mies silti, vaikka tienaakin. Kun olin oikein kipeä ja menin vastaanotolle, niin olin puolen tunnin kuluttua sairaalassa tutkimuksissa. Naamani näytti varmaan pari kertaa niin surkealta, ettei ottanut maksuakaan.

• Ulkomailla asuva

Lääkäritalon ilmoittautumistiski on toiminut vuosien varrella ystävällisesti ja asiakaslähtöisesti. Viime keväänä asioidessani siellä joukkoon oli ilmestynyt hiukan nuorempi naishenkilö, joka ei ollut päivittänyt tietojaan Kela-korvausasioissa, mutta piti härkäpäisesti kiinni myöhemmin virheelliseksi osoittautuneesta kannastaan.

Tapa, millä hän kantaansa kovaäänisesti puolusti ei ollut todellakaan peräisin mistään asiakaskäsittelyoppaasta ja jätti minulle ikävän sivumaun muuten onnistuneesta lääkärikäynnistä.

• tohtorisykerö...

Anna nuoren epäonnistua. Ihmiset tekevät virheitä. Parempi että pysyt siellä ulkomailla. Et sovellu sivistysvaltioon. Lapsellinen.

• Ulkomailla asuva

Yksi sivistyvaltion kansalaisen perusoikeuksia on antaa ja saada asiallista palautetta tehystä työpanoksesta. Olet oikeassa: nuorella kuin myös vanhemmalla ihmisellä on oikeus erehtyä ja tehdä virheitä. Sivistyneen ihmisen käytökseen ei kuulu nimitellä palautteen antajaa - useimmiten maksavaa asiakasta- lapselliiseksi.

En kritisoikaan asiakaspalvelijan puutteellisia tietoja Kela-korvauksista, vaan ylimielistä, vähättelevää ja jopa lievästi agressiivista palveluasennetta verrattuna siihen, mihin olen Lääkäritalossa yleensä tottunut. Palvelun laatuun sopii erinomaisesti vanha vertaus: palvelun taso on kuin saavissa oleva vesi, joka asettuu aina lyhimmän laudan tasolle.

Lääkärissä käyminen on palvelutapahtuma, joka koostuu mm. ajanvarauksesta, ilmoittautumisesta, itse lääkärissä käymisestä ja maksutapahtumasta. Kaikkien osa-alueiden sujuva toimiminen takaa onnistuneen palvelukokonaisuuden.

Paras asiakas on se, joka antaa palautetta. Vaarallinen asiakas on se, joka puristaa taskussa nyrkkiä ja äänestää jaloiillaan.

• Kiehuuko.

Siinä on kans yks oman elämänsä asikaspalvelijoiden kouluttaja. Olet varmaan tukiaisten siskoksille sukua? Alkaa nuo narsistiset piirteesi olemaan jo sitä luokkaa.

• Merstolass..Miamissa

Laita reklamaatioon että tiskin pikkutytöllä oli: "jopa lievästi agressiivista palveluasennetta" BUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

• tuanoinni,

Porilaista keskustekukulttuuria parhaimmillaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1526
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1016
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      19
      1013
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      946
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      886
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      815
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 66
      742
    Aihe