ähh. uskonko liikaa vaan näitä horoskooppi löpinöitä.. Oon lukenu että täällä on ollu kyseisiä yhdistelmiä ja suhde kuihtuu.. onko totta? pitäiskö vaan antaa mennä?
pitäiskö unohtaa nää, mistäs sitä tietää että pitääkö nää horoskoopit paikkaansa?:O
Oinas M ja vesimies N
3
942
Vastaukset
- vesimiesnainen-oinasmies
Ollahan oltu aviossa yli 20 v, ja joskus pännii
oinaan pässimäisyys, mutta oinas on reilu ja
rehellinen ja uskollinen, kaikkea mitä nainen
voi toivoa, en vaihtaisi oinastani kehenkään.
Ainoa sopiva mies juuri minulle mitä maa kantaa.
Hyvä olla yhdessä , vastakohdat täydentävät toisiaan, vaikka siihen voit tottua oinasta ei kannata loukata, se kun jaksaa mököttää.
Suosittelen, näin jälkikäteen ajatellen, oomma
olleet tosi onnellisia, ja aiotaan edelleen
jatkaa samaa rataa. - Nainen ;)
ja mieheni OLI :) vesimies.
Minulla tämmöinen kokemus, että itse olen tunteellinen ja mieheni oli järki ihminen eli ajattelimme asiat aika paljon eri tavalla.
Kaipasin lämpöä, kosketusta ja hellyyttä....sitä en saanut eli tiet erosivat...vesimiesten rehellisyyden voisi myös kyseenalaistaa...mutta ei pidä yleistää....mutta petti ja valehteli suhteemme alussa. :( - neo karmea öinen viuhahdus
sitä saa mitätilaa entiedä pitääkö nää horoskoopit paikaansa mutta minä seurustelin vesimies naisenkanssa ja meillä oli aivan eri ajatus mailmat joka asiasta erimieltä ei hermo meinannut kestää tuntu että olen ihan hermo romahduksen partaala jatkuvaa epäilyä jokaisesta asiasta ja kytäilyä hulluksi tulee sellaisessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984