Fude 110 vai samurai 110cc

Kertokaa.

Voisitteko kertoa kumman te ostaisitte fude 110ccn myllymäeltä HINTA 380E. VAI SAMURAI 110 UUS MALLI HONKKARISTA 499E

11

2522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiina.

en ostaisi kumpaakaan noista romuista. rahalle on parempaakin käyttöä kuin crossipyörän irvikuva

• vastaaja^

totta helvetis ostat samurain ku fude on perseestä ja syvältä

• mokkula95

fude tekee samurait... eli samurai on niinku fuden valmistama niinku vaikka lada niva.

• ..................

Samaa paskaa eri paketissa: osta halvempi.

• 1000cc

Ota se kummassa on paremmat jouset ja valitse se missä on parempi työnjälki sit sen jälkeen kiristä/liimaa kaikki mutterit vaihda kunnon öljyt ja jarrunesteet ja lopuksi säädä kaasari kunnolla.Kyseiset laitteet soveltuu pellolla,mökin pihassa kiertämiseen,ehkä postin hakemiseen(aikuinen) ja parhaiten se soveltuu oikeaan crossi kuumeen luontiin.

• osta...

Tässä on hinta/laatu enemmän kuin kohdallaan!

• sunttis93

no kannattaa varmaan fude se on halvempi ja ne on ihan samanlaisii tekniikaltaa et se on iha sama kumman ostaa

• Niin saat paljon paremman

CRZ:tan. On ihan eriluokan peli kuin kumpikaan halpahalli pyörä.

• etzku

samurai crossi on ehkä hiean isompi,mutta fude 110cc on laadukkaampi ja uudempi versio 110cc crosseista,mutta kyllä minä sen fude crossin ostasin koska itse ostan 110cc RockBiken joka on melkeen samanlainen,mutta jos haluaa välillä korjailla crossiaan niin ehkä sitten samurai,samurai on vitun äkänenja muutn hyvät osat mutta se ei kestä ,toisaalta fude on paljon kevyempi niin sillä pääsee lujempaa ja se on pieni kokoisempi,kyllä se fude kannattaa...

• ara18

samurai on parempi eikä hirveen kallis!!!

• mulla on fude ei ole ollut mitään vikaa 05 vuosimalli siis minulla se on ollut vain 1 vuoden:)
        Mitään vikaa ei ole tähän mennessä ollut keneltä ostin fudeni niin hänkin sanoit että ei ole ollut mitään vikaa!'' :D Kavereillani on monella ollut samurai eikä ole kestäny. Ja minulla on omassa kiinanihmeessä isommat renkaat siis 110cc niin kyllä menee siis osta Fude!''' ; )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5669
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      115
      5448
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5046
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      30
      3011
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2521
    6. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      51
      2497
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2177
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      1899
    9. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1641
    10. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      10
      1582
    Aihe