Voisitteko kertoa kumman te ostaisitte fude 110ccn myllymäeltä HINTA 380E. VAI SAMURAI 110 UUS MALLI HONKKARISTA 499E
Fude 110 vai samurai 110cc
11
2467
Vastaukset
- kiina.
en ostaisi kumpaakaan noista romuista. rahalle on parempaakin käyttöä kuin crossipyörän irvikuva
- vastaaja^
totta helvetis ostat samurain ku fude on perseestä ja syvältä
- mokkula95
fude tekee samurait... eli samurai on niinku fuden valmistama niinku vaikka lada niva.
- ..................
Samaa paskaa eri paketissa: osta halvempi.
- 1000cc
Ota se kummassa on paremmat jouset ja valitse se missä on parempi työnjälki sit sen jälkeen kiristä/liimaa kaikki mutterit vaihda kunnon öljyt ja jarrunesteet ja lopuksi säädä kaasari kunnolla.Kyseiset laitteet soveltuu pellolla,mökin pihassa kiertämiseen,ehkä postin hakemiseen(aikuinen) ja parhaiten se soveltuu oikeaan crossi kuumeen luontiin.
- osta...
Tässä on hinta/laatu enemmän kuin kohdallaan!
- sunttis93
no kannattaa varmaan fude se on halvempi ja ne on ihan samanlaisii tekniikaltaa et se on iha sama kumman ostaa
- Niin saat paljon paremman
CRZ:tan. On ihan eriluokan peli kuin kumpikaan halpahalli pyörä.
- etzku
samurai crossi on ehkä hiean isompi,mutta fude 110cc on laadukkaampi ja uudempi versio 110cc crosseista,mutta kyllä minä sen fude crossin ostasin koska itse ostan 110cc RockBiken joka on melkeen samanlainen,mutta jos haluaa välillä korjailla crossiaan niin ehkä sitten samurai,samurai on vitun äkänenja muutn hyvät osat mutta se ei kestä ,toisaalta fude on paljon kevyempi niin sillä pääsee lujempaa ja se on pieni kokoisempi,kyllä se fude kannattaa...
- ara18
samurai on parempi eikä hirveen kallis!!!
mulla on fude ei ole ollut mitään vikaa 05 vuosimalli siis minulla se on ollut vain 1 vuoden:)
Mitään vikaa ei ole tähän mennessä ollut keneltä ostin fudeni niin hänkin sanoit että ei ole ollut mitään vikaa!'' :D Kavereillani on monella ollut samurai eikä ole kestäny. Ja minulla on omassa kiinanihmeessä isommat renkaat siis 110cc niin kyllä menee siis osta Fude!''' ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401