Missä turun seudulla sekoitetaan värikoodin perusteella spraypulloon automaaleja ( ja mikä hinta per pullo)? Itse olen etsinyt ja etsinyt, mutta tuntuu, että täällä on vähemmän paukkupulloihin sekoittavia paikkoja kuin jossain pikkukylässä.
Ainut paikka minkä löysin oli siinä Aninakistensillan kupeessa se varaosaliike (työkalutukku?), mutta siellä eivät suostuneet (?) sekoittamaan purkkiin vaan väittivät kivenkovaan että ihan samaa väriä (joku Dupli &=(&=) löytyy tästä hyllystä.
Eräs toinen automaaliliike (ei Turussa) löytyi, mutta kävelin ulos kun oli homma niin ylimielistä. Kyselin asiallisesti vinkkejä, mutta kaveri vaan naureskeli paukkupulloille ja hoki vaan, että vie ammattilaiselle.. just.
Olen joskus maalannut spraypulloilla - kaupan, motonetin jne. hyllyiltä saatavat autosprayt onkin suuttimista lähtien täyttä pas*aa, mutta joskus maalasin ihan liikeessä sekoitetulla hemmetin hyvällä paukkupullolla (hyvä suutin, kunnon maali ja kunnolla painetta) ja tuli ihan yhtä hyvä kuin ruiskulla ja todella nättiä jälkeä. Purnukka maksoi silloin 20 euroa mutta oli sen arvoinen. Nyt on se paikka lopettanut.
Eli: mistä saa maalia ilman ylimielisyyttä?
Autosprayn sekoitusta Turun alueella?
Kekkedf
2
773
Vastaukset
- Kannattaa ainakin kysyä
Auran Väri ja varaosassa muistaakseni ovat sekotelleet, ja palvelu on pelannu.
Firma on Tampereentien Prismaa vastapäätä.- Kekkedf
Kiitos infosta, täytyy käydä kysäisemässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641506Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281379Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201041Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että285956- 76954