ehkä väärä paikka kysyä

kysyn kuitenkin

voiko messenger osoitteeseen lähetellä kuka vaan postia?eli pystyykö jostain jollekkin lähettää ns.vanhingossa eli eikös jokaisen pidä ensin antaa oma mese osoite olikohan liian vakeesti selostettu...outoa että siihen tulee jatkuvasti yht.ottoja ja lähetellään mese osoitteita vaiks muka ei ole kellekkään annettu osoitetta?mukamas..siis mikä totta mikä ei vastatkaa te viisaammat ja hotmailista kyse KIITOS

5

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osoitteita löytyy

      Kun joku sinun kaverisi mesettää sinulle, niin siltä löytyy senjälkeen koneelta sun osoittees ja jos näitä kavereita on useitakin, niin ennemmin tai myöhemmin joku "hakkeri" hakee kavereittes koneelta osoitteita ja muuta ryönää ja sitten alkaa tulla postia. Kyllä ainakin XP:stä löytyy meseosoitteet jos halutaan etsiä. Kuinka moni muuten poistaa mesen jäljet koneelta kun lopettaa mesettämisen, tuskin monikaan.

      • ten ne

        kaikki usea sata miljoonaa käyttäjää??? Miten uskallat käyttää konettasi? Käytätkö tinispipoa? Oletko tutkinut hampaasi mikrofonien varalta?


      • asiallisesti

        vastaamisesta,niin sitä juuri ajoin takaa että jostainhan niitä osoitteita pitää saada että voi mesettää,ihan sama mun koneeni en mä sitä tarkottanutkaan sinä varmaan ymmärsit mitä tarkoitin muut ei vissiinkään sitten alkuunkaan


    • osoitteita löytyy

      Mitenkä tämä purkaus liittyy roskapostiin? Olen käyttänyt PC:tä varmaan ennemmin kuin olet syntynytkään, jotenka kyllä tiedän tietokoneesta jotakin. Ei minun tarvitse sitä betoniin valaa tietoturvan takia.

      • KYSYN VIISAAMMILTA

        neuvoa,sanoinkin että väärä paikka ja ehkä väärin kirjoitin sen tekstin eli sitä että kun on mese osoite niin voiko siihen joku tuntematon mesettää eikös sen pidä saada mun osoite jostain,en väitäkkään olevani mikään ekspertti siksi kysyinkin ja olen pahoillanijos jotakuta stressaa väärä paikka tiedän antakaa sitten tietoja mistä voinkysyä.perkele kun aina takerrtutaan pikku seikkoihin,joka palstallahan on aina joku väärä kysymys


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      416
      4351
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      138
      2889
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      130
      1998
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1380
    5. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      76
      1351
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      174
      1288
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1272
    8. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      73
      1251
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      54
      1071
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      298
      997
    Aihe