Joo eli siis voisko joku antaa mulle lisäinfoo, eli jos ostan pelkän lauantain lipun niin kuuluuko siihen myös leiriytyminen teltassa lauantai-sunnuntai välisen yön, en saa oikein noilta nettisivuilta mitään tietoo irti? Nopeita vastauksia odottelen.. :)
Himos Festival!
5
941
Vastaukset
- The Jansku80
Kyllä kuuluu, mutta kannattaahan sinne nyt tulla jo viimeistään perjantaina! ;)
- Ansku:)
Mutta ei oo vara ostaa 2 päivän lippua :|
- Bansku69
Ansku:) kirjoitti:
Mutta ei oo vara ostaa 2 päivän lippua :|
Kyllä voipi leirintä alueella olla vaikka torstaista-sunnuntaihin, ei ne siellä mitään lippuja tarkistele(Festarialueella vaan).=) Hyvää Jussia.
- Buffied
Hei, olen kanssa harkinnut tuonne lähtöä, mutta tarvisi saada tietää kaveriani varten,että kyselevätkö portilla ikää?
kaverini on kyllä 18,muttei hänellä ole minkäänlaista henkkaria todistaa sitä..
että ei ois kiva jossei sitte pääsekään alueelle,vaikka lipun oisikin jo hankkinut jne. - Ansku:)
Bansku69 kirjoitti:
Kyllä voipi leirintä alueella olla vaikka torstaista-sunnuntaihin, ei ne siellä mitään lippuja tarkistele(Festarialueella vaan).=) Hyvää Jussia.
Ai eikö ne kysele lippuja leirintäalueella? Eiks siinä kuitenkii ole jotku portit mistä ne sit opastaa et minne pitää mennä? Siinäkö eivät muka lippuja kysy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221