Ei kannata pimeään taksiin mennä

qewqewrwe

Eräät Oulussa pimeää taksitoimintaa tekevät romanit, ottavat kyytiin ja koittavat ryöstää kun ovat ajaneet ouvoille seuvuille. Kait sen terve järkikin sanoo ettei kannata mennä kyytiin jos houkuttelevat, mutta kun tarpeeksi humalassa on niin voipi suostua...

4

1304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epäkohdat pois

Suomen säännöstelty taksilupakäytäntö on muusta EU:sta poikkeava häpeäpilkku vapaan yritteliäisyyden Suomessa.

Tulos: Taksilla ajaminen on kallista, eikä kyytiä tahdo saada silloin kun sitä eniten tarvitsee.

Ratkaisu: Taksilupa annettava kaikille, jotka ovat ajaneet taksia 2 vuotta. Joutilaita maahanmuuttajia riittää kyllä kärkkymään kyytejä ja homma pelaa asiakkaiden eduksi!

• Ei taksikuski

Ajele sinä vaan anoppisi kyydissä kaupasta kotiin äläkä puutu sellaisiin asioihin mistä et ymmärrä uhtikäs mitään tai nussi sitä tytärtä siinä ladan takapenkillä ja jatka kaljan kittaamista niillä sossun rahoilla sulle on kaikki kallista jopa viidenkymmenensentin vessamaksu, osta korsuja jottei tuu samalaisia lisää.

• klklklkjkjoiop
        Ei taksikuski kirjoitti:

Ajele sinä vaan anoppisi kyydissä kaupasta kotiin äläkä puutu sellaisiin asioihin mistä et ymmärrä uhtikäs mitään tai nussi sitä tytärtä siinä ladan takapenkillä ja jatka kaljan kittaamista niillä sossun rahoilla sulle on kaikki kallista jopa viidenkymmenensentin vessamaksu, osta korsuja jottei tuu samalaisia lisää.

Kyllähän olikin taas asiallinen viesti... Kaikenlaisia molopäitä sitä täällä viestejä kirjoittelee. Ihan kun olisi ollut taksiyrittäjä...

• racers

Minä harrastan kyseistä toimintaa pimeetä taksia no olen hiljaa missä päin!Mutt minä en ole sellainen joka röystää tai kusetaa!!esmin 1 km niin siit mä oon pyytänyt vain 5e ja 5-8km samataksa!ei paha noita tulee ihan kiitetävästi ja yhl yölt saa 190-290!!no bensaa/dieseliin menee 20e!!ei paha niin no on noit paskoja joka pilaa sen pienen ilon!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2085
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      330
      1284
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      92
      1189
    4. 149
      1072
    5. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      928
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      67
      919
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      869
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      807
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      23
      796
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      769
    Aihe