EM-kisat tasokkaammat kuin MM-kisat

mixi on

Ei EM-kisojen tarvitse olla tasokkaammat kuin MM-kisojen. Todennäköisesti em-kisoja laajennetaan tulevaisuudessa.

5

380

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laajennuksesta

Taso nousee väkisikin tälläkin joukkumäärällä, kun Kreikka vaihdetaan johonkin näistä: Englanti,Norja,Serbia,Suomi,Ukraina
      Nuo olivat aakkosjärjestyksessä ,ja siinä olisi neljä joukkuetta sitten jo tason, ja joukkuemäärän laajennustakin.

• -78

Mini-MM-kisat :D

• pablo83
        -78 kirjoitti:

Mini-MM-kisat :D

kuin emkisat koska eteläameriikan maat ovat mukana myös...

• vessix
        pablo83 kirjoitti:

kuin emkisat koska eteläameriikan maat ovat mukana myös...

Tottahan MM-kisat on kovat kisat juuri Etelä-Amerikan mukanaolon takia, mutta toisaalta Aasian, Oseaanian, P-Amerikan ja Afrikan joukkueet yleensä hieman laskevat kokonaistasoa. EM-kisoissa on todennäköisemmin Euroopan 16 parasta (tai 14 isännät), MM-kisoissa ei pelaa maailman 32 parasta alueellisten kiintiöiden takia. Näin ollen kyllä EM-kisat taitaa olla kokonaisuutena tasokkaampaa peliä.

• jep.
        vessix kirjoitti:

Tottahan MM-kisat on kovat kisat juuri Etelä-Amerikan mukanaolon takia, mutta toisaalta Aasian, Oseaanian, P-Amerikan ja Afrikan joukkueet yleensä hieman laskevat kokonaistasoa. EM-kisoissa on todennäköisemmin Euroopan 16 parasta (tai 14 isännät), MM-kisoissa ei pelaa maailman 32 parasta alueellisten kiintiöiden takia. Näin ollen kyllä EM-kisat taitaa olla kokonaisuutena tasokkaampaa peliä.

Mun mielestä EM-kisoihin on vaikeampi Euroopasta päästä kuin MM-kisoihin. EM-kisat on keskimäärin tasokkaammat kuin MM-kisat juuri näiden alueellisten kiintiöiden takia.

Toisaalta aika vaikea olisi saada MM-kisoihin mukaan ihan oikeasti maailman 32 parasta maajoukkuetta, vaikka sehän se unelma olisikin. Tämähän edellyttäisi maailmanlaajuista karsintaa, jossa jokainen pelaisi jokaista vastaan, mikä varmasti on pelkästään jalkapalloliittojen resurssit huomioiden mahdottomuus. No, MM-kisat voittaa mun mielestä kuitenkin maailman paras maajoukkue, joten täytyy olla tyytyväinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2804
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2077
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1882
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1521
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1234
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1020
    Aihe