Tästä saamme lukea vain MARMAI-lehdestä ja verkksivuilta:
JOURNALISTILIITON OMERTA
Kirjoittanut: Toimittajan puoliso 15.6.2008 klo 10.05
Journalistiliitossa kiehuu, mutta mikään media ei siihen tartu. Journalistiliiton työntekijä on haastanut työnantajansa oikeuteen työsyrjinnästä ja lisäksi liiton lehti Journalisti jättää ilmestymisensä väliin, koska samaan aikaan useita sen toimittajia on jäänyt sairauslomalle huonon johtamisen, resurssipulan ja huonon työpaikkailmapiirin takia. Journalistiliitto on varsinainen riistäjätyönantaja.
Se ei ole erikoista, mutta outoa on, etteivät toimittajat uskalla/halua kirjoittaa oman liittonsa kriisistä mitään. Ainoastaan Markkinointi&Mainonta -lehdessä ja sen verkkosivuilla uskalletaan harjoittaa sananvapautta myös omaan ammattikuntaan. Erikoista, ettei muissa lehdissä uskalleta hiiskua syksyn suurlakkoon valmistautuvasta Journalistiliitosta ja sen kriisistä.
Jos SAK:ssa, TEHY:ssä tai STTK:ssa tai missä tahansa muussa liitossa on vähänkin kriisinpoikasta, niin siitä kyllä kirjoitetaan, Samoin työnantajaliiton pikkurisahduksistakin.
Kuulemma erään suuren lehden toimituspäällikkö oli pyytänyt toimittajia ottamaan yhteyttä omaan liittoonsa ja tekemään "varovaisesti, mutta kuitenkin" juttua Journalisti-lehden kriisistä, niin nämä olivat kieltäytyneet ja uhanneet jäädä sairauslomalle hekin. MÄTÄÄ!! TODELLA MÄTÄ MEDIAMAFIA!!
Journalistien tulisi tonkia hieman oman pesäntä paskoja ennen kuin ryhtyvät neuvomaan ja opastamaan muita ammattikuntia.
Pankaa sana kiertämään näillä palstoilla. Mediassa tästä tuskin saamme koskaan lukea - korkeintaan siloteltuja selityksiä, joissa liiton politrukit saavat auliisti selittää asiat parhainpäin. AST
JOURNALISTI-LEHDEN KRIISI
7
909
Vastaukset
- Vapaa Journalisti
Lakon toteutuessa minä en ainakaan lakkoile. Meille free-toimittajille varmaankin riittää hommia entistä enemmän, ja ihan minimihintaa ei työvoiman puuttuessa tarvitse laskuttaa. Eläköön, lakkolaiset.
- kohta häippäsen
Tällä liitolla mitään tee. Ei sieltä saa mitään apua jos tarvitsee. Ja jäsenmaksut on tosi kalliit verrattuna muihin liittoihin vuositasolla. Hyh SJL!
- Liiton jäsen
>>>>Meille free-toimittajille varmaankin riittää hommia entistä enemmän, ja ihan minimihintaa ei työvoiman puuttuessa tarvitse laskuttaa
Et ilmeisesti ole Journalistiliiton jäsen. Jos olet, et lakon aikana tee töitä. Jos teet, et enää pian ole.
- mikä lakko?
Kuka lakkoilee ja milloin?
- uskaltaako kukaan kommentoida?
Onko journalistiliiton tapahtumilla yhtymäkohtia eilisen uutisiin?
- Toope
uskaltaako kukaan kommentoida? kirjoitti:
Onko journalistiliiton tapahtumilla yhtymäkohtia eilisen uutisiin?
Korhonen on ilmiselvästi niin saottu hankala ihminen, ollut sitä jo todella pitkään: minesti vain käy niin että todelliset syyt hautautuvat näennäissyiden alle.
- uuno suppanen
Kerropa sinä herjaviestin kirjoittaja itse ensin, monellako nimimerkillä olet itse eri keskustelupalstoille tätä samaa juttua levitellyt. Olen jo aika monelta sivustolta tämän tekstin löytänyt. Kyllä Korhosen ja hänen entisten alaistensa tempuista on saatu lukea ihan liikaakin.
Tiedät varmaankin syyn siihenkin, miksi mainitsemassasi syrjintäkanteessa ei puhuta mitään siitä, että mies- ja naissijaiset saivat kyseisessä lehdessä ihan samaa palkkaa.
Tai mitä varten mediaväkeä työllistävä JOurnalistiliitto on sekin niin älyttömän mätä riittäjä, että on ottanut tänä vuonna sijaiseksi lehtensä toimitukseen kaksi sellaista henkilöä, jotka osoittautuivat harjoittajiksi ja panivat nimensä Johanna Korhosen uuden liiton perustamispapereihin, kerro nyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412755Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4242294Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212166Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182020Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371699Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221226Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987