vaaka

eläinradalla

Vaaka on eläinradan 7. merkki. Tunnetusti luku 7 on valehtelijan luku. Mutta se se liittyy myös mystiikkkaan. Olettekö huomanneet tämän.

10

1604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juha82

merkki viittaa johonkin huonoon tietääkseni?

ja oon syntynyt 13.päivä, nro 13 epäonnen luku?

No tuollaisista ei tietenkään kannata välittää, ottaa mitään paineita.
      Eivät pidä paikkaansa.

• mystiikkasi

omana tietonasi, ketään sun valittelusi enää kiinnosta. Vaihda jo levyä välillä, ettet
      tukehdu ahdistukseesi!

• seitsemän kertaa seitsemän

että se on, ainakin minun, onnennumero...;)

• ilmamerkki;

Hallitseva on rakkauden, viehätysvoiman, kauneuden, lempeyden ja elämänilon planeetta Venus.

Värit: rosa, vaaleanvihreä ja taivaansininen.

Onnenkivet: safiiri, jade ja agaatti.

Sopivat merkit: Kaksoset, leijona, jousimies ja vesimies.

"Sopimattomat": Kauris, rapu ja oinas.

Kuuluisia vaakoja mm.: Friedrich Nietzsche, Anita Egberg, Mahatma Gandhi, John Lennon, Margaret Thatcher, Graham Greene, Aleksis Kivi, Dwight Eisenhower, Brigitte Bardot, Jorma Ojaharju, Hilja Valtonen ja G. Grass.

• ilmamerkki;
        ilmamerkki; kirjoitti:

Hallitseva on rakkauden, viehätysvoiman, kauneuden, lempeyden ja elämänilon planeetta Venus.

Kuuluisia vaakoja mm.: Friedrich Nietzsche, Anita Egberg, Mahatma Gandhi, John Lennon, Margaret Thatcher, Graham Greene, Aleksis Kivi, Dwight Eisenhower, Brigitte Bardot, Jorma Ojaharju, Hilja Valtonen ja G. Grass.

Metalli: kupari

Onnenkivi: myös opaali

Kukat: kosmoskukka

Onnen luvut: 6, 4 ja 9

Värit: myös indigonsininen

Kaupungit: Antverpen, Wien, Lissabon, Kööpenhamina, Viipuri, Rovaniemi, Oulu ja Tampere

Maat ja alueet: Itävalta, Japani, Ruotsi, Rhodos

• Phah
        ilmamerkki; kirjoitti:

Nuo onnenkivet ja värit sun muut vaihtelee horoskooppikirjojen mukaan. Ei kannata luottaa yhteen lähteeseen.

• loppu totuus;

Vaaka tosiaan syntyi seitsemännessä merkissä, johon liittyy Venus planeetta. Vaaka merkitsee yhteistyötä, avioliittoa, kumppanuutta, ja se edustaa tasapainon tajua. Vaaka yrittää pitää tasapainossa hyvän ja pahan, miellyttävän ja epämiellyttävän; teillä on hieno maku ja kaikkea karkeaa ja tyylitöntä kohtaan tunnette vastenmielisyyttä (niin kuin sinun kirjoitustasikin kohtaan, missä ei ole järjen häivääkään). Tämä pätee kaikessa; rakkaudessa, seksissä, saha-asioissa. Haavoitutte mieluummin itse kuin aiheutatte harkitusti vahinkoa toiselle.

• ...avioliittoa... :D

Totta on. Vaaka suorastaan rohmuilee avioliittoasioissa. En tunne ainuttakaan keski-ikäistä tai sitä vanhempaa vaakaa, joka olisi tyytynyt edes kahteen avioliittoon. Pyrkimyksenä näyttääkin olevan liittojen määrän maksimoiminen.

• riittänyt yksi
        ...avioliittoa... :D kirjoitti:

Totta on. Vaaka suorastaan rohmuilee avioliittoasioissa. En tunne ainuttakaan keski-ikäistä tai sitä vanhempaa vaakaa, joka olisi tyytynyt edes kahteen avioliittoon. Pyrkimyksenä näyttääkin olevan liittojen määrän maksimoiminen.

Taas tullaan siihen, ettei pidä yleistää.
        Edellisen viestin kirjoittaja.

• leikitellen
        ...avioliittoa... :D kirjoitti:

niistä lukuisista syrjähypyistä jotka vaaka hoitelee siinä sivussa ilman huolen häivää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3991
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2283
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      127
      1741
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1444
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1433
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1074
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      704
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      691
    9. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      671
    10. En uskalla nainen ottaa suhun

Yhteyttä koska oot palstan perusteella vähän ……
      Ikävä
      45
      658
    Aihe