Naisten orjana

Joutzi

Tässä yksi tarina, kommentit ovat tervetulleita, myös naisilta.

Oli torstai-ilta. Olin työpaikan puolesta kurssilla Tampereella. Kurssi oli alkanut keskiviikkona ja sen oli määrä kestää perjantaihin. Olin jo eilen illalla kiertänyt Tampereen kapakoita hakien yöseuraa, huonolla menestyksellä. Tällaisen kolmekymppisen miehen mieltä piristäisi kummasti kunnon nainnit jonkun kivan naisen kanssa…

Päätin kuitenkin viettää rauhallisen illan ottamalla yhden kaljan hotellin aulabaarissa ja painua sen jälkeen nukkumaan. Ajoin hissillä alakerrokseen, tilasin oluen ja istuin siemailemaan sitä television viereen. Olin keskittynyt jalkapallon seuraamiseen, kun kuulin vierestäni iloisen äänen: mehän olemme samalla kurssilla, voidaanko istua pitämään sulle seuraa? Näin vieressäni kaksi noin 35-vuotiasta naista, jotka tunnistin olevan samalla kurssilla kanssani. ”Ilman muuta, istukaa seuraani!” sanoin. Ajattelin, että voin hetken rupatella heidän kanssaan ennen nukkumaanmenoani. Heidän nimensä olivat Jaana ja Taru. Jaana oli vaaleahiuksinen ja hoikka, kuitenkin melko muodokas, Taru taas oli tummempi ja hieman tuhdimpi kuin Jaana, mutta hyvin muodokas, ”ei ollenkaan hullumpi” ,kävi mielessäni. Naiset olivat aloittamassa kierrostaan kaupungilla, heillä oli lyhyet hameet ja korkokengät, mikä ilahdutti silmiäni entisestään.

Tulimme hyvin juttuun, join toisenkin oluen, jonka vaikutuksesta tulin pienoiseen nousuhumalaan, naiset alkoivat myös olla jo pienessä huppelissa. Huomasin heidän kuiskivan ja kikattelevan jotain keskenään. He lähtivät käymään vessassa. Seurasin katseellani heidän kiihottavia pyllyjään ja sääriään. Kun he tulivat takaisin, Jaana kertoi, että Tarun pitäisi hakea asunnoltaan jotain, joten he joutuisivat lähtemään. Taru kuitenkin keksi: ”voithan tulla mukaan, niin emme hukkaa sinua!” Lähdin mielelläni.

Tarun asunto olikin itse asiassa kesämökki hiljaisella paikalla, vajaan tunnin ajomatkan päässä kaupungista. Astuimme ulos taksista, jonka naiset maksoivat. Taksin häipyessä tiehensä ihmettelin hieman, mutta en jaksanut puuttua asiaan. Astuimme sisään ja Taru pyysi minut istumaan sohvalle. He katosivat toiseen huoneeseen. Kuulin Jaanan äänen: ”sulje silmäsi, meillä on jotain sulle!”. Värähdys kulki läpi selkäni ja toiveikkaana suljin silmäni. Kuulin toisen naisista astelevan eteeni…Yht’äkkiä tunsin napsauksen nilkoissani, tajusin nilkoissani olevan käsiraudat lukittuna! Jaana perääntyi hieman ja sanoi: avainta et saa ennen kuin toteutat muutaman pikku pyynnön…tajusin olevani alakynnessä, jouduin käskystä riisumaan paitani ja nousemaan seisomaan. Tilanteen yllättävyydestä huolimatta housuissani alkoi paine kasvaa ja kyrpäni jäykistyi hieman, onneksi se ei näkynyt farkkujen läpi. Tilanne muuttui kuitenkin tukalammaksi: naiset hakivat narua ja sitoivat käteni selän taakse tiukasti, ranteeni olivat kiinni vastakkaisten käsieni kyynärtaipeissa, joten tunsin oloni hyvin tukalaksi. Sidottuaan minut he irrottivat jalkakahleeni ja avasivat housuni. Taru sanoi: ”Nyt saatkin esitellä meille kyrpääsi!” ja kiskaisi housuni ja alushousuni kerralla nilkkoihin! Tunsin punastuvani nolon tilanteen edessä, mistä naiset innostuivat entisestään, Jaana heitti housuni nurkaan, Tarun hakiessa noin metrin mittaisen tangon, jossa oli molemmissa päissä nahkahihnat. Minut pakotettin haara-asentoon seisomaan ja levitystanko kiinnitettiin nilkkoihini. Naiset tulivat lähelle eteeni tarkastelemaan työnsä tuloksia virnistellen. Oloni oli äärimmäisen nolo, mutta samalla kiihottunut, kyrpäni seisoi täydessä komeudessaan. Tajusin olevani noiden kahden kauniin, mutta julman kaunottaren armoilla.

”Nyt pidämme kahvitauon, mutta sulle ei valitettavasti ole luvassa muuta kuin näytillä olemista, muistakin että kyrpäsi seisoo koko ajan, jotta meillä on katseltavaa!” Sanoi Taru. He istuivat kahville sohvalle, joka oli parin metrin päässä edessäni, samalla he katselivat minua. Jaana valitti, että hänen pillunsa alkaa kostumaan ja pikkuhousunsa hiostamaan: ”Mulla on ollu nämä pikkarit jalassa jo koko päivän, nehän jo hiukan tuoksahtavatkin!” . Taru totesi, että hän ei ollut vaihtanut pikkuhousujaan kuin viimeksi keskiviikkoaamuna, jolloin hän lähti kurssille: ”hei mähän tiedän näille likaisille housuille pientä huvikäyttöä…”, Taru ujutti mustat stringinsä pois hameensa alta ja tuli eteeni seisomaan. Hän nosti housunsa naamani eteen: ”sullehan pitää saada kuonokoppa, kun kerran olet tollainen orjakoira!”.
Tajusin kauhuissani mihin Taru laittaa haisevat stringinsä ja yritin pyristellä pakoon, silloin Jaana tuli nopeasti Tarun avuksi ja puristi palleistani lujaa: ”paikka, lutkapoju!”. Pallini olivat kuin tulessa, joten minun oli pakko pysähtyä, tällöin Taru asetti pikkuhousunsa päähäni ja asetteli pillunkohdan tarkasti nenäni kohdalle. Pillun haju tunkeutui nenääni, silmissäni melkein musteni ja kyrpäni kihelmöi ja oli laukeamispisteessä. Housut olivat tiukasti päässäni, minulla ei ollut mitään mahdollisuutta saada niitä pois, tunsin olevani aivan avuton. Näin juuri ja juuri jalanrei’istä, joten pystyin toteamaan, että nyt puolestaan Jaana riisui pikkuhousunsa ja ripusti valkoiset ihanat tangansa kyrpäni päähän roikkumaan: ”Siinähän meillä on kiva pikkuhousunaulakko! Katsokin orja, ettei ne putoa!”. Nyt he tulivat kiinni molempiin kylkiini, molemmilla toinen käsi palleillani ja toinen taas puristelemassa pyllyäni. ”Miltä tuoksuu?” kysyi Jaana, ilkikurisesti virnistäen. Sain vastaukseksi vain tuskallista ininää. ”Vastaa, pikku lutka”, Taru sanoi ja läimäytti avokämmenellä pyllylleni. Sain ähkäistyä: ”Pillulle…”. Naiset kikattivat korvani juuressa ja kiusasivat pallejani edelleen. Sanoin että laukeaisin kohta. Silloin Taru ilmoitti tiukkaan sävyyn: ”Sulla ei ole kuule mitään oikeutta laueta ilman lupaa! Varokin laukeamasta!!”

Jaana haki vessasta vanhanaikaisen yöastian, johon he molemmat vuorollaan kusivat. Jaana siirsi astian suoraan kyrpäni alapuolelle: ”Näetkö, jos pikkuhousuni tippuvat, saat onkia ne suullasi meidän kusiastiastamme!”. Tarukin tuntui kiihottuvan suuresti tukalsta asemastani. Seuraavaksi he hakivat molemman oman nahkapiiskan. Taru sanoi: ” Hyvän naulakon pitää kestää myös pientä kuritusta! Katsokin ettei Jaanan pikkuhousut tipu!!”. He alkoivat piiskata pyllyäni, reisiäni, rintaani ja välillä myös pallejani, Jaana piiskasi takaa ja Taru edestä. Anelin armoa ja likaiset pikkuhousut tuoksuivat naamallani, mutta he eivät säälineet minua, tajusin että tarkoituksena on saada pikkuhousut tipahtamaan kyrpäni päästä…
Viimein tangat luiskahtivat ja tippuivat suoraan yöastiaan. Jaana kiljui:”kato minkä teit lutka, nyt nostat ne ylös suullasi sieltä! ” Kumarruin pakon edessä ja aloin onkimaan suullani pikkuhousuja ylös naisten kusiastiasta. Naiset nauroivat ja antoivat välillä piiskan viuhua pystyssä olevalle perseelleni. Kun olin saanut housut ylös, Jaana otti ne: ”suu auki, niin saat rangaistuksen!!” En uskaltanut vastustella, suuhuni työnnettiin kusiset pikkuhousut ja sen jälkeen minulle laitettiin tiukkaan nahkainen suukapula. Taru komensi:”pikkarien on parempi olla puhtaat kun ne otetaan pois suustasi, joten alahan imemään!!”. Imiessäni naiset piiskasivat pakarani punaisiksi ja kiusasivat kyrpääni, pitäen huolen kuitenki, etten päässyt laukeamaan. Olin todella tuskissani ja kiihottuneena näiden valtiattarieni armoilla.

Piiskaamisen jälkeen minut talutettiin sänkyyn selälleni ja avuton olotilani varmistettiin vielä muutamilla lisäköysillä. Minulta riisuttiin nuo haisevat pikkuhousut kasvoiltani. Jaana avasi suukapulan ja tarkasti pikkuhousujensa puhtauden: ”aika hyvää jälkeä, muttei tarpeeksi hyvää…sulle täytyy keksiä jotakin.” He menivät hetkeksi toiseen huoneeseen.

He palasivat pian ja Taru ilmoitti: ”Seuraavaksi sun pitää nuolla persereikämme ja kusiset vittumme putipuhtaiksi, ja hoidakin hommasi hyvin!!” Naiset riisuivat hameensa, jolloin silmiini osui kaksi kiimasta ja kusesta kiiltelevää pillua. Jaana istui naamalleni ja sanoi: ”Ala nuolla ja imeä vittuani, samalla tyydytät Tarua kyrvälläsi!! Ja laukeamiseen sulla ei ole lupaa, meillä riittä kusta vielä tarvittaessa suuhusikin!!!” Jaanan perse naamallani, Taru kyrpäni päällä jouduin suorittamaan jälleen yhtä tuskaista nautintoa, joka näytti kestävän vääjäämättä aamuun saakka…

8

9340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laki

      Aika hyvä juttu, kerro lisää.

      • jatka jatka!

        !!!!!


    • Miksu

      Ihan hemmetin hyvä juttu.. Jatka ihmeessä, oli todella ilo lukea tota.

      • kwdlv

        mahtava!


    • Mietteliäs

      Lisää tälläistä! Löytyisipä jostain naisia, jotka haluaisivat toteuttaa tälläistä oikeasti! Täällä olisi ainakin yksi vapaaehtoinen orja

      • sipa

        siis siis.... tälle....ei ...löydy... SANOJA sii nii loistava upea alkaa jatkaa LISÄÄ LISÄÄÄ!!!!!

        niin BUUAAAAAAAH!!!! ihanaa


    • Anonyymi

      Tämä tarina on ollut monena yksinäisenä yönä pelastus, kyllä on ollut ilo lukea. Kiitos!

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10722
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3043
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2859
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 83
      1496
    Aihe