tyttöystävä ei halua seksiä

onneton miehenalku

Olen 18v miehenalku, ja olen seurustellut nyt 16-vuotiaan tytön kanssa kaksi vuotta. Aloitimme seksin harrastamisen noin puolitoista vuotta sitten, ja vuoden vuoden verran kaikki meni hyvin, tiesimme toistemme tarpeet ja harrastimme seksiä kaksi-kolme kertaa viikossa. Nyt melkein puoli vuotta on kestänyt sellaista, että tyttöystävää ei kiinnosta seksi lainkaan. Jos varovasti ehdotankaan jotain seksiin viittaavaa lähekkäin ollessa, hän suuttuu siitä ja mun itsetunto alenee joka kerta. Olen asiasta yrittänyt puhua mutta vastaus on yleensä "sinä se et mitään muuta musta halua ku pillua!". Tyttöystäväni on käyttänyt e-pillereitä n. vuoden ajan. Voiko tämä johtua pillereistä vai mistä? Olimme jo vähän aikaa sitten eroamassa, koska tyttöystävä sanoi olevansa kyllästynyt minuun. Sain kuitenkin puhumalla pelastettua suhteemme, mutta seksi ei onnistu millään kun tyttöystävä ei vain halua. Eikä myöskään ongelmasta puhuminen. Mielessä on käynyt se, että käykö tyttöystäväni vieraissa miehissä? Eli siis eikö minun kanssa kiinnosta kun saa toisilta jotka kiinnostaa seksuaalisesti. Tätäkin olen häneltä kysynyt, ja vastaus on ollut se, ettei hän sellaista tekisi. Itse olen pettänyt yhden kerran vuosi sitten, ja se asia on jo puhuttu ja sovittu ja ymmärretty. Auttakaa miestä mäessä!

19

13743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äiskä...

      Teidän iässänne -sinun ja tyttöystäväsi- parisuhteet ovat harvoin pysyviä. Ensi rakkaus harvoin jatkuu myöhäisempään ikään aivan kehitykselle tyypillistä olevan ystävien vaihtuvuuden takia. Harjoitellaan parisuhdetta, rakastamiseen ja sitoutumiseen liittyviä asioita jopa virheitten ja elämänkokemuksen kautta.Sinun virheesi oli kun petit häntä. Se on yksi suurin syy miksi avioliitot ajautuvat kriisiin ja päättyvät. Vaikka sait anteeksi ja sinua ymmärrettiin, mutta sydän ei ymmärrä. Tyttöystäväsi viesti on että toivoisi sinun haluavan hänestä muutakin kuin "sitä".Toki se tuossa iässä on päällimmäisenä mielessä, mutta ajattele vaihtoehtoisia kauniita tapoja osoittaa välittämistäsi.Harrastakaa yhdessä, kävelkää käsi kädessä, nauttikaa nuoruudestanne ja ole herkkä hänen haavoittuvuudelleen.

      • hyvinkin

        Niinpä niin. Kaiken lisäksi jätkä on sekaantunu sakkolihaan. Jos puolitoista vuotta sitten harrastivat ekan kerran niin tyttö oli 14-15 ja jätkä 16-17


      • .............
        hyvinkin kirjoitti:

        Niinpä niin. Kaiken lisäksi jätkä on sekaantunu sakkolihaan. Jos puolitoista vuotta sitten harrastivat ekan kerran niin tyttö oli 14-15 ja jätkä 16-17

        Mitä sitten, noi on pelkkiä numeroita etenkin kun molemmat on noin samanikäsiä. Ei kukaan muutu 1.5 vuodessa miksikään, eli siinä mielessä tommoset rajat on ihan keinotekosia.


      • viisasgirl92
        hyvinkin kirjoitti:

        Niinpä niin. Kaiken lisäksi jätkä on sekaantunu sakkolihaan. Jos puolitoista vuotta sitten harrastivat ekan kerran niin tyttö oli 14-15 ja jätkä 16-17

        jos jätkä oli 16-17 niin hänellä oli Suomen hallituksen virallinen lupa panna niin paljon kun pillua oli tarjolla! 14-15 vuotiaalta kimulilta saa kinuta pesää ihan vapaasti, jos jätkä on itse alle 18.


    • EF.

      Petetty voi EHKÄ antaa anteeksi, mutta ei koskaan unohda. Pihtaaminen voi edelleen liittyä siihen sun pettämiseen. Muista myös, että tyttö on vasta 16 vuotias ja niillähän mieli muuttuu vähän väliä. Yhtenä hetkenä sä olet ihkudaa ja vähän ajan päästä suhun ollaan jo kyllästytty. Eli se sun tekosi ja hänen nuori ikänsä on pari vaikuttavaa tekijää.

    • se mitä

      miehet eivät näy ikinä tajuavan; uskollisuus on ARVO, jolla kerrot kunnioituksesta ja rakkaudesta kumppaniasi kohtaan. Jos petät, kerrot kumppanillesi kiertoteitse, että et arvosta häntä, että kuka vaan käy seksiin kanssasi, et sä jaat etkä ole siis kumppanisi arvoinen. Ei sitä korjata juttelemalla, eikä edes vuoden työllä, kun luottamus on mennyt ja rakkaus särkynyt, kun kumppanisi tuntee olonsa ala-arvoiseksi ja loukatuksi, niin ei se suhde vain tahdo toimia sen jälkeen. Ei aikuisena, ei nuorena. Aikuisenakin sitoutuminen suhteeseen pettämisen jälkeen vaatii yleensä vuosien työn ja harvoin onnistuu vaikka käytäisiin pariterapiassakin. Miten kuvittelet sen onnistuvan teiltä, kun muutenkin olette ns pentupari? Ota opiksesi äläkä toista virhettäsi, sun tyttösi kantaa petoksestasi arpia vielä pitkään vaikkei olisi edes sun kanssa.

      • aika julmaa tekstiä

        Se on kyllä jännä juttu, että tämmösissä asioissa sanotaan aina miespuoliselle osapuolelle että pitäisi ymmärtää ja olla tukena ja kaikkea sitä tyttöä kohtaan, mutta toisinpäin asia ei olekaan sitten useimpien mielestä niin. Eli siis naispuolinen henkilö saa olla ilkeä ja välinpitämätön mutta toisen pitäisi se sitten kestää.


      • mariina
        aika julmaa tekstiä kirjoitti:

        Se on kyllä jännä juttu, että tämmösissä asioissa sanotaan aina miespuoliselle osapuolelle että pitäisi ymmärtää ja olla tukena ja kaikkea sitä tyttöä kohtaan, mutta toisinpäin asia ei olekaan sitten useimpien mielestä niin. Eli siis naispuolinen henkilö saa olla ilkeä ja välinpitämätön mutta toisen pitäisi se sitten kestää.

        yksinkertaisesti uskoa kun tyttöystäväsi sanoo miltä hänestä tuntuu: "haluat hänestä vain pillua". Etsit jotain ihme syytä vaikka hän on jo sulle sanonut sen. E-pillerit kyllä vaikuttaa myös haluihin. Mutta osoita tytöllesi muulloinkin huomiota ja rakkautta, kun pillunsaamisen toivossa. Kyllä se todellakin vaikuttaa seksihaluihin jos on tunne että olet vain toisen tarpeita tyydyttämässä.


      • ........

        Jo on tekopyhää puhetta. ja te naisetko sitten muka ette petä? Saattaa olal sulle, muttei kenellekään muulle, suuri uutinn että maailma on täynnä naisia jotka on hanakampia pettämään kun miehet


      • punakupari
        aika julmaa tekstiä kirjoitti:

        Se on kyllä jännä juttu, että tämmösissä asioissa sanotaan aina miespuoliselle osapuolelle että pitäisi ymmärtää ja olla tukena ja kaikkea sitä tyttöä kohtaan, mutta toisinpäin asia ei olekaan sitten useimpien mielestä niin. Eli siis naispuolinen henkilö saa olla ilkeä ja välinpitämätön mutta toisen pitäisi se sitten kestää.

        Onhan se julmaa tyttöä kohtaan.Jos tytöt on ilkeitä,eikö ole parempi olla puuttumatta sellaisiin tyttöihin.Uskon,tässä tapauksessa on ollut melko koskemaon tyttö.Minä äitinä sanisin.
        Se olisi kannattanut lopettaa siinä vaiheessa,kun toinen pettää.Silloin poikakin voi seuraavan kerrantietää miten vakavaa on ,jos luottamus menee,eikä tekisi samoja virheitä.Tyttö tarvitsee todella nyt tukea.Hänhän on edelleen ala-ikäinen eikä kypsä perustamaan mitään kotia tai perhettä.Kaveruus riittää


    • punakupari

      Olet varmaan huomannut.että itse loukkasit tyttöystävääsi ensin.Sinun tyttöy. pitää sinusta,koska hän on kuitenkin pysynyt rinnallasi
      Vaikka hän on antanut sinulle anteeksi,sitä ei voi koskaan unohtaa.Teidän kannattaa vakavasti harkita.Jatkatteko vai ette.Ikävintä on se,että olette jo ehtineet kiintyä toisiinne,että ei ole helppo luovuttaakkaan.Voisitko kysyä rehellisesti,että kanattaako teidän jatkaa.Te olette niin nuoria vielä ja teillä on aikaa miettiä.Minä ehdottaisin,että olisitte yksin kumpikin vähän aikaa ja katsoisitte sitten jatkatteko.SIINÄ VAIHEESSA,KUN SINÄ OLIT USKOTON.MENI TAVALLAAN POHJA.SE TÄYTYY RAKENTAA ALUSTA KESTÄVIN PERUSTEIN.NAINEN KOKEE SILLOIN ITSENSÄ RIITTÄMÄTTÖMÄKSI JA LOUKKAANTUU HYVIN SYVÄLLISESTI.USEIN TULEE MYÖS PELKO,JOS TÄMÄ UUSIUTUU MYÖHEMMIN,EI TULE MITÄÄN.SOPIKAA,ETTÄ OLETTE NYT VAIN KAVEREITA.EI SINUSSA MITÄÄN VIKAA OLE .äläkä epäile tyttöystävääsi.OLKAA MUUTEN LÄHELLÄ,JOS HÄN HALUAA.TIEDÄN KYLLÄ SINUN TARPEESI,MUTTA EI AUTA NYT KUIN OLLA ILMAN.ITSEKURIA.OLKAA VAPAAT,MUTTA ÄKÄÄ TEHKÖ SOPIMATTOMIA.E.PILLEREISTÄ.Kun tyttöystäväsi ei nyt harrasta sellaista,Kysy voisiko hän jättää ne pillerit,kun monet e.pilerit saattavat tehdä jopa laskimo-tukoksia ja aiheuttaa mielen masennusta .Olen päivittäin nuorten kanssa tekemisissä.Itselläni on kristillinen elämänkatsomus.

    • ......

      niin tyttöystäväsi on jo kertonut sinulle miksi: hän kokee, ettet halua hänestä mitään muuta kuin pillua. Ja koska olet pettänyt, olet todistanut, että hän on oikeassa. Pettäminen rikkoo naiselta sen kaikkein olennaisimman asian eli luottamuksen ja sen jälkeen suhde on lopun alkua. Ei sitä voi koskaan unohtaa. Mun mielestä sun pitäisi päästää sun tyttöystävä etsimään parempaa miestä ja käydä itse vaikka huorissa.

    • Iliman pilluu
    • mustasukkaiseksi

      en tiiä miten auttaa sua,mutta joillakin tytöillä esim mulla on taipumusta saada seurustelu kumppani mustasukkaiseksi,sillä näemme välittääkö kumppani oikeasti.. niin että pojat kannattaa tulla mustasukkaseksi joskus ei ny aina epäillä jne mutta välillä.

    • seurus

      Etkö ole miettinyt , että sinun vieraissa käyntisi pilasi sunteenne. Vaikka hän sanoo antaneensa anteeksi, tuntee toista. Tyttö ei välttämättä tajua sitä itsekään, mutta alitajunnassa tuntee jotenkin vastenmielisyyttä, koska olet ollut toisen kanssa, ja kieltäytyy.

    • onneton tytteli

      että tyttösi on samaa mieltä että asia on jo sovittu? Itse syön myös pillereitä, n. vuosi sitten kanssa aloittanut ja nyt olen vaihtamassa johonkin muuhun, kun seksi melkeinpä oksettaa ja olen todella kyllästynyt välillä mieheeni. Te ette varmaankaan asu yhdessä niin oletko ajatellut lähettää tekstiviestin tytöllesi? sillä kertoa tunteistasi ja kysyä ja jutella asiasta jos tyttösi ei kasvotusten suostu puhumaan?

    • onpakko

      E-pillerit ovat naisesi haluttomuuden todennäköisin aiheuttaja. Haluttomuudesta kärsii joidenkin tutkimusten mukaan 30-40 prosenttia e-pillereiden käyttäjistä. Vaadi naistasi olemaan vähintään 6 kuukautta ilman hormonaalista ehkäisyä. Todennäköisesti halut palaavat jo viimeistään muutamassa viikossa. Hormonittomasta ehkäisystä löydät tietoa esim. netistä.

    • xjskdlsöa

      Haluttomuus on usein oire ongelmista parisuhteessa. Oletkohan katunut ja pyytänyt anteeksi pettämistäsi tyttöystävästi mielestä tarpeeksi? Pystyykö hän luottamaan sinuun? Huomioit häntä yleensä ja oletko hänelle hellä ja läheinen muutenkin kuin seksin suhteen? Pidätkö kiinni yhteisistä sopimuksistanne?

    • ...

      ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      176
      1319
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1050
    3. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      994
    4. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      23
      977
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      96
      862
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      225
      844
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      835
    8. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      808
    9. Nyt olis hyvä hetki tavata ja jutella

      Entinen parisuhde on paketoitu, ja nyt olisin vapaa mies sinun käyttöösi. Vieläkö tahdot mua? Aikaa on mennyt liikaa, mu
      Ikävä
      51
      758
    10. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      122
      742
    Aihe