Ohjekirja A4:een?

A4 Avant

Eilen sain tuontiautoni pihaan...Auto on siis Audi A4 1.8T Avant -98. Suomalaista ohjekirjaa kaipailen. Toki saksankieliselläkin jotenkin pärjää, muutaman sanan sitäkin ymmärtää ja onhan siinä kuvia...mutta kelpaishan tuo suomenkielinenkin. Saakohan niitä mistään muualta,kuin maahantuojalta? Heiltä kuulemma saa VALOKOPIOINA ja ottavat niistä 37,5e postikuluineen...on siinä kopioilla hintaa...

7

2638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 200q 20v

Jos tuo Ameriikanmurre kelpaa niin tuolta löydät ainakin, kattavampiakin kuin vain manuaali, mutta pelkkä manuaalikin löytyy ($19,95).
      http://www.bentleypublishers.com/resource.htm?subject=2
      Saat edullisemmin kun katsot tuolta ISBN numeron ja tilaat suomesta jonkun kirjakaupan kautta.

• Suomi-autoilija

niin, ja se auto maksoi? Miten joku voi narista 37,50:stä kun on ollut kuitenkin rahaa lähteä ulkomaille ostamaan Audia? Kukas sen täyspäiväsen kopiojan palkan maksaa jos manuaali olis ilmanen? Et varmaan ole ainoa joka sellaisenkin haluaa? Ei se maahantuoja ole olemassa tuontiautoja varten, turha siitä on urputtaa.

• ..jauhaa paskaa?

Mitä v...n väliä sillä auton hinnalla on? Kyse on ohjekirjasta...jos se on minusta kallis, niin se on minusta kallis! Voihan ohjekirja hävitä "Suomi-autostakin" ja kenties omistaja haluaa uuden tilalle?

Kyllä minä kuvittelisin, että heillä on ihan originaaleja manuaaleja varastossa viime vuosilta jonkin verran ja voisivat yhden sellaisen pistää tulemaan. Käytännössähän ne eivät ole maksaneet maahantuojalle yhtään mitään, joten he voisivat laittaa sen tulemaan postikulujen hinnalla.

• Raksa
        ..jauhaa paskaa? kirjoitti:

Mitä v...n väliä sillä auton hinnalla on? Kyse on ohjekirjasta...jos se on minusta kallis, niin se on minusta kallis! Voihan ohjekirja hävitä "Suomi-autostakin" ja kenties omistaja haluaa uuden tilalle?

Kyllä minä kuvittelisin, että heillä on ihan originaaleja manuaaleja varastossa viime vuosilta jonkin verran ja voisivat yhden sellaisen pistää tulemaan. Käytännössähän ne eivät ole maksaneet maahantuojalle yhtään mitään, joten he voisivat laittaa sen tulemaan postikulujen hinnalla.

aina ostaa sen ulkomaalaisauton tietäen että manuaaleja ei varmaan suomeksi mukana tule ja miksi sitten aina tullaan nettiin valittamaan ja haukkumaan merkin suomalaista maahantuojaa. Selvähän se että kaikki pitäs tulla ku Manulle illallinen?
        Kaikkein pahimpia valittajia (=ammattivalittajia) on ne, joilla on eniten fyrkkaa. Tämä on kyllä tullu nähtyä monta kertaa. EIkä siinä vielä kaikki, valittajat on kanssa kateellista sakkia. Miksi pitää ostaa kallis merkki, jos ei ole varaa sellaiseen muuten?

• Kirjallisuutta

http://www.audi.ddsltd.com/ linkin takaa löytyy Audi kirjaalisuuden kauppapaikka. Itse tilasin manuaalin täältä. Ainoa vika on se että manuaalit on jenkkiversioihin, mutta suurinpiirteinhän autot ovat samanlaisia. Pieniä eroja kuitenkin löytyy. Kannattaa tsekata! PS. Mulla on täysin sama peli kun sullakin, mut tuotu belgiasta eli ranskankielinen ohjekirja!

• tiedoksi

Hei vaan
      Onhan näitä suomiautojakin ja niissä olisi suomenkielinen huoltokirja, jonka voisi kopioida. Autoni on muuten sama, mutta T:n tilalla on Automatic. En tiedä, onko ohjekirjassa sitten kovin suurta eroa. Kai sen joskus voisi kopioidakin työpaikalla, jos ei ole kovin kiirus.
      Eli katsele ja kysele lähipiiriltäsi ja lähialueeltasi, kun noita audeja nykyisin näkyy ainakin mun kotikulmilla melkoisesti. Saisit nopeammin ja helpommalla. Nyt minulla on oikeasti valitettavan kiire töissä, mutta kuvittelen sen tuossa syksyn mittaan vielä hellittävän. Olen periaatteessa sitä mieltä, että kyllä sitä muita voi auttaa ja maahantuojan vaatima hinta on tosi paljon.

• A4 Avant

..josko joku Audi-kuski löytys lähipiiristä. Yhden tiedän, mutta myös hänellä tuontiauto, joten tuskin on Suomi-manuaalia, tai eihän sitä tiedä, pitää kysyä.

Onhan siinä koko opuksen kopioinnissa toki jonkinverran hommaa...jospa löytys vaikka jostain purkaamolta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe