Muistojen Imatranajo 2.-3.8.2008

Lisää tähtiä

LISÄÄ KANSAINVÄLISYYTTÄ MUISTOJEN IMATRANAJOIHIN

Tunnetuimmat ulkomaalaiset kuljettajat Agostinin lisäksi, jotka ovat ilmoittautuneet tähän mennessä Muistojen Imatranajoihin:

Roland Freymond (Sveitsi), Börje Jansson (Ruotsi) ja Gianfranco Bonera (Italia).

www.imk.fi

5

1397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reiseri ukko

      Näkyvät jatkaneen ilmoittautumisaikaa, koska ei ole tullut ukkoja tarpeeksi mukaan. Ei ole ihme. Valitsevat ilmoittautuneista kerman päältä ja muut eivät ole tervetulleita. Ihmeellistä että joku vielä viitsii kuluttaa aikaa ja rahaa jotta saa hetkosen ajaa muiden pällisteltävänä. Ja vielä pitäisi alistua valintaan kuin jossakin sisäänpääsykokeessa. Nyt olisi paras kun classic race kuskit lopettaisiat noilla ehdoin osallistumisen tuollaisiin tapahtumiin (Imatra, Savonlinna, Iisalmi jne.) ja keskittyisivät oman kerhon ajotapahtumiin ja kilpailuihin. Hyvin monet ajattelevat samoin kuin minä mutta turha on tällaisia SVKMKssa puhua asioista päättävät ne joiden itsetuntoa hivelee katsojien pällistely.

      • Mako H

        Hei!
        Olet polttanut päreesi jostain?
        Suomalaisia kuljettajia ilmoittaunut lähes 200 henkilöä ja n.230 pyörää. Siis ennätysmäärä.

        Emme ole valinneet kuskeja, vaan meille on ilmoitettu todella hienoja pyöriä.

        Vuonna 2005 saimme palautetta, että tapahtumaa pitää kehittää ja uudistaa.

        Nyt olemme hankkineet Agostinin lisäksi Phil Readin, 8 kpl maailmanmestaruuksia. Siis 7 kpl enemmän kuin meillä täällä Suomessa. Onhan siinä kermaa joukossa.

        Lisäksi ulkomailta tulee Bonera, Freymond, Jansson, ym...

        Suomesta Länsivuori, Korhonen, Ryhänen, Salonen, Kinnunen, Kopra, Pohjola, Suhonen, Päivärinta-Karttiala, ym...

        Taitoajo/ freestylekuski Jussi Jukka.

        F 2000 kilpaveneen ajonäytös.

        Ja ensimmäisen kerran yleisölle 200-paikkainen anniskeluravintola.

        Kun et uskalla kirjoittaa julkisesti omalla nimelläsi, niin voit ottaa suoraan yhteyttä:
        marko.heija()elisanet.fi tai 0400-412847


      • K. Mäkelä

        Eiköhän tällaiset anonyymit "boikotoijat" pitäisi jättää ihan omaan arvoonsa. Kerhotoiminnassa aika tuttua sakkia; Valitetaan, kun kukaan ei ikinä järjestä mitään (laittamatta kuitenkaan koskaan itse edes kahta tikkua ristiin asioiden eteenpäinviemiseksi), ja kun sitten "joku" järjestää jotain, nämä "boikotoijat" vaan boikotoivat. Ja inisevät, kuinka "joku" järjestääkin niin päin persettä olevan tapahtuman.


      • sidecar
        K. Mäkelä kirjoitti:

        Eiköhän tällaiset anonyymit "boikotoijat" pitäisi jättää ihan omaan arvoonsa. Kerhotoiminnassa aika tuttua sakkia; Valitetaan, kun kukaan ei ikinä järjestä mitään (laittamatta kuitenkaan koskaan itse edes kahta tikkua ristiin asioiden eteenpäinviemiseksi), ja kun sitten "joku" järjestää jotain, nämä "boikotoijat" vaan boikotoivat. Ja inisevät, kuinka "joku" järjestääkin niin päin persettä olevan tapahtuman.

        Ilman muuta Imatralle mennään! Calenius/Kukkonen/ Kärävä..On muuten hieno tapahtuma,,Siinä on jotain nostalgiaa ja hienoa porukkaa....


      • Jammumees
        Mako H kirjoitti:

        Hei!
        Olet polttanut päreesi jostain?
        Suomalaisia kuljettajia ilmoittaunut lähes 200 henkilöä ja n.230 pyörää. Siis ennätysmäärä.

        Emme ole valinneet kuskeja, vaan meille on ilmoitettu todella hienoja pyöriä.

        Vuonna 2005 saimme palautetta, että tapahtumaa pitää kehittää ja uudistaa.

        Nyt olemme hankkineet Agostinin lisäksi Phil Readin, 8 kpl maailmanmestaruuksia. Siis 7 kpl enemmän kuin meillä täällä Suomessa. Onhan siinä kermaa joukossa.

        Lisäksi ulkomailta tulee Bonera, Freymond, Jansson, ym...

        Suomesta Länsivuori, Korhonen, Ryhänen, Salonen, Kinnunen, Kopra, Pohjola, Suhonen, Päivärinta-Karttiala, ym...

        Taitoajo/ freestylekuski Jussi Jukka.

        F 2000 kilpaveneen ajonäytös.

        Ja ensimmäisen kerran yleisölle 200-paikkainen anniskeluravintola.

        Kun et uskalla kirjoittaa julkisesti omalla nimelläsi, niin voit ottaa suoraan yhteyttä:
        marko.heija()elisanet.fi tai 0400-412847

        Kannattaako nyt jonkun ukonrähjän takia hermostua? Tämän yhden henkilön kirjoituksiin viittaillaan jo useammalla foorumilla. VMPK:n foorumin kautta minäkin tänne löysin. Näyttää ukonraiska saaneen mölynsä kuulumaan. Toisaalta eikös joku ole sanonut jotain sen tapaista, että olen kanssasi eri mieltä mutta puolustan oikeuttasi julkistaa mitä mieltä olet? Minä olen erittäin tyytyväinen että pääsen ajamaan Imatralla! Olen kyllä kuullut kuskien parissa kiertäneistä huhuista mutta eivät ne minua ole liikuttaneet. Aika tuohtuneita ovat jotkut olleet vaikkakin ilmeisesti aiheetta. Jostakin huhutkin ovat saaneet alkunsa. Joku on puhunut jotain. Ehkä niitä on siivittänyt myös kutsun lakoninen lause "Järjestäjä pidättää itselleen oikeuden valita osallistujat". Tuo mieleen ravintolan oikeuden ---. Olisi varmaan ollut paikallaan tässä yhteydessä kertoa hyväksymiskriteereistä niin ei olisi jäänyt tilaa pulinoille. Saattoi kutsu jonkun herkkätunteisen mielestä olla vähän koulumestarimainen. Sen tyyli kieltämättä jotenkin etäännytti osallistujia ja järjestäjiä toisistaan. Ehkäpä järjestäjät voisivat muistaa tämän tulevaisuudessa. Sanotaanhan sitä niinkin että on turha syyttää peiliä jos oma naama on vino.
        Tuo nimettömänä kirjoittaminen näyttää olevan tässä foorumissa mahdollista. Joskus tuo mahdollisuus voi olla sananvapauden kannalta aivan kannatettava ominaisuus. Etkä sinäkään Marko aina ole vain omalla nimelläsi nettiin kirjoittanut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe