Moikka!
Piti eilen pojan kanssa pelata MOHAA kaksinpeliä. Oli ristiinkytketty parikaapeli kiinni ja koneet pingaa toisensa mutta kun pelissä koittaa "join multiplayer" niin ei millään onnistu yhteys. No syykin selvisi pikku hakemisen jälkeen, eli Symantec Clien Firewall blokkaa tulevaa IP:tä. Ongelma on siinä, että toinen koneista on mun firman läppäri eikä mulla oo oikeuksia sammuttaa sitä palomuuria.
Tietääkö joku miten se saadaan sammutettua kepulikonstein? Jostain Regedit tai services puolelta ehkä?? ..ja jos joku noista niin vaatiiko restarttia koneelle, ennenkö palomuuri ei enää häiritte vaan antaa isin ja pojan sotia : )
Kiitti mahdollisesta avusta!
Symantec Firewall
kuinka "disable" ...
0
159
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265