Moikka,
Kun menen F-securen sivulle ajaan online skannausta niin ohjelma stoppaa jo alkumetreillä. Tulee ikkuna missä puhutaan insufficient rights to ....activex jotain. IE7:ssa on asetuksissa prompt kaikkiin ActiveX kohtiin ja jossain jopa, että salli aina. Nyt tuntuu, että ZoneAlarm estää sen.
Onko siellä jossain joku ihminen joka osaa auttaa tässä ongelmassa?
f-secure Online scan--> activeX herja
2
877
Vastaukset
- Scannailija
Online scanneri toimii FS:n sivulta ladattavalla activeX komponentilla. Tuskin Zone alarm on ongelman aiheuttaja jos IE:llä on pääsy net:n. Käytä pääkäyttäjä oikeuksia, huolehdi, että activex komponentti pystyy asentumaan (tarkista onko IE:ssä F-Securen activeX jos on asentunut poista ja asenna uudelleen). IE:n oletusasetuksilla joutuu antamaan asennukseen luvan. Paras lääke mikäli ongelma ei ratkea on ottaa yhteyttä F-Securen tukeen. Käytin kerran tukea kun oli ongelmia online scannerin kanssa. Nopea apu vaikka kyseessä ilmainen palvelu.
- vinkistä
myöhäinen kiitos!
: )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294