Tarvisin hieman tietoa 2.0Turbo vectrasta, jonka olen ehkä ostamassa useiden volvo vuosien jälkeen.. Ainakin autolehdissä tätä vectra mallia(2003->) on kehuttu, eikä mullakaan koeajon jälkeen herännyt muuta sanottavaa kuin kaikkea positiivista jne. Eli autolehdet ja myyjät kehuu, mutta nyt tarvisin vielä käyttäjien kokemuksia ja kommentteja. Kiitos kaikille vastanneille ja hyvää kesää!
Vectra GTS 2.0T
8
1762
Vastaukset
- suosittelen
2.8T ja tomaatilla!
- 2.2 GTS
tomaatillaa. Vuosi ajettu -04 heppoja 155 ja erittäin tyytyväinen.
- Arska
2.2 GTS kirjoitti:
tomaatillaa. Vuosi ajettu -04 heppoja 155 ja erittäin tyytyväinen.
No ei voi kehua, toinen bensapumppu jo menossa ja kilsoja takana vain 105 tuhatta. Kuulemma tyyppivika ..
- ___sinä___
n. 40 tkm takana tuollaisella -04 mallilla. ei suurempia ongelmia, tosin kaikki "ominaisuudet" on korjattu, osa takuuseen. vakkarin viiksi, takatukivarret, etuiskarien kääntölaakerit ainakin ja alustan natinoita hoidettu voitelulla.
Jos olet kokeillut niin tiedätkin koneen luonteen, rauhallisessa matka-ajossa minulla on kulutus pysytellyt alle 7.5. mukava matka-auto ja tilava, hyvät penkit.
eikä liian löysä alusta normikäytössä. - Sulo V
Itsellä 50 tkm ajettu -05. Hyvää vääntävä kone (sama kuin Saabin 2,0 T) tilat ja edullinen hinta.
Huonoa janoisuus kaupungissa, nykii kylmänä, 2-vaihde takeltelee. Nämä huollon mukaan tyyppivikoja.- vaaan
kumpi teidän mielestä passaa paremmin kaupunkikäyttöön 2.2 vai 2.0t,noin niinkuin kulutusmielessä
- tai 3.2
vaaan kirjoitti:
kumpi teidän mielestä passaa paremmin kaupunkikäyttöön 2.2 vai 2.0t,noin niinkuin kulutusmielessä
Itse olen kokeillut kaikki kone koot (1.8, 2.2 ja 3.2) Alle 10 pääsee vain 1.8 ja sekin niukasti. 2.2 oli manuaali ja vei 10.5. Nykyinen 3.2 on automaatilla ja 11-11.5. Ja ajo oikeasti pelkkää kaupunki köröttelyä.
Toki 3.2:lla saa kulumaan helposti 13l/100km, mutta on silloin hauskaakin.
Matkassa kaikilla pääsee alle 8l. - alle 10
tai 3.2 kirjoitti:
Itse olen kokeillut kaikki kone koot (1.8, 2.2 ja 3.2) Alle 10 pääsee vain 1.8 ja sekin niukasti. 2.2 oli manuaali ja vei 10.5. Nykyinen 3.2 on automaatilla ja 11-11.5. Ja ajo oikeasti pelkkää kaupunki köröttelyä.
Toki 3.2:lla saa kulumaan helposti 13l/100km, mutta on silloin hauskaakin.
Matkassa kaikilla pääsee alle 8l.kaupungissa 2.2litranen kun ennakoi ja käyttää moottorijarrutusta.Kulutus 9.2 kaupungissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818