on muuten aika vähäistä tällä foorumilla.
Ne jotka eniten kirjoittaa ilmeisesti vähiten reissaa?
Sitten kun joku laittaa kirjoituksen omasta retkestään, se teilataan 10-0, matkaaja asetetaan epäluulon ja pilkan alaiseksi ja kaikinpuolin vähätellään saavutusta joka oli tekijälleen tärkeä.
Onko se se suomalainen kateuus joka ei kestä toisen saavutuksia.Vaiko silkka ilkeys japiruilun halu?
Outoa, en ole ennen tällaista sakkia tavannut.
Sitten kun joku saadaan pettymään ja pahoille mielin, jälkeenkin laitellaan provosoivia viestejä joilla on tarkoitus kaivaa esiin se pettynyt ihminen?
Että jos se nyt sattuisi jossain taustalla olemaan, niin tökätään sen verran, että se ei malta olla puuttumatta asiaan.
Ovelaa ja äärimmäisen ilkeää.
Mutta akipa siitä joku saa nautintonsa.
Loppupeleissä se joku vaan keskustelee itsekseen hiljenneellä foorumilla?
Eikö kaikkien etu olis pitää niin paljon porukkaa mukana kuin mahdollisita ja vähentää tuota ilkeilyn määrää?
Pysyis aiheet mielenkiintoisina.
Ja Lånkulle, älä lähde mukaan näitten ravannakkojien peleihin.Älä ala maalitauluksi ..
Reissuista
23
1514
Vastaukset
- Reiman
Varsikin kuvilla höystetyt reissukuvaukset ovat hienoa katseltavaa. Eikä matkakohteen tarvitse olla eksoottinen: kun löytää kotimaan matkastakin "tutun maitolaiturin", tulee mukava fiilis, kun muistaa itse pysähtyneensä juuri samassa paikassa!
Ehkä juuri kotimaan matkat ja rautaperse-kuvaukset ovat minusta mukavimpia luettavia.
Osa tämän palstan seuraajista tosiaan tuntuu käyvän täällä säännöllisesti vain tsekkaamassa, josko löytyisi jotain kettuilun aihetta. Varsinkin Turon nuijiminen ylittää kaikki kohtuuden rajat.- minäkin mielelläni
reissukertomuksia.
Niistä aina saa hyviä ideoita ja joku saattaa nähdä ihan uusin silmin itselle tutun paikan.
Pikkujippoja...joku on käynyt jossain mistä on itse ohi ajanut, eikä edes aavistanut, että siellä vois olla nähtävyys tai majapaikka.
Siis kertomuksia kehiin ja 24/7nettimotoristit voi pitää mölyt mahassaan! - sillä täällä mellastavat
minäkin mielelläni kirjoitti:
reissukertomuksia.
Niistä aina saa hyviä ideoita ja joku saattaa nähdä ihan uusin silmin itselle tutun paikan.
Pikkujippoja...joku on käynyt jossain mistä on itse ohi ajanut, eikä edes aavistanut, että siellä vois olla nähtävyys tai majapaikka.
Siis kertomuksia kehiin ja 24/7nettimotoristit voi pitää mölyt mahassaan!kirjoittelijat, joilla useimmilla ei ole yhtikäs mitään sanottavaa.
Senkus räkyttävät kun eivät muuhun pysty.
Onhan noita oikeita motoristipalstoja, tulkaa sinne. - toki
sillä täällä mellastavat kirjoitti:
kirjoittelijat, joilla useimmilla ei ole yhtikäs mitään sanottavaa.
Senkus räkyttävät kun eivät muuhun pysty.
Onhan noita oikeita motoristipalstoja, tulkaa sinne.ja monella vierailenkin, mutta miksi tästä ei voi tehdä kunnon palstaa?
Jo joku räkyttää, niin jätetään huomiottaja jutellaan vaan asiaa.Ei ne kauaa jaksa.
Mikää ei turhauta trollia sen pahemmin kuin ettei kukaan kiinnitä siihen huomiota.
- mitäpä jos kuitenkin
Ilmeisesti et ole perillä asian taustoista, joten tässäpä pieni alustus.
Eräs kirjoittaja ilmoitti ostaneensa pyörän liikkeestä jossa ei pyöriä myydä. Myöhemmin kyseinen kirjoittaja haistatteli ja nimitteli muita palstan kirjoittajia ilmauksilla joita en tässä toista. Kyseinen kirjoittaja ilmestyi palstalle alle vuorokausi siitä kun, eräs toinen, kymmeniä viestejä päivässä palstalle trollailut kirjoittaja ilmoitti lähteneensä indiaan. Ja kun monien tramaattisten "minä poistun nyt palstalta, enkä ikinä tule takaisin" viestien jälkeen kirjoitti matkakertomuksensa aluksi ettei edes tiedä millä pyörällä on mantereen läpi ajanut
NIIN EIKÖ TÄMÄ SINUSTAKIN HAISKAHDA TROLLILTA
niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.- nimimerkki...
"mitäpä jos kuitenkin", tekstistäsi paistaa todella paha olo. Onko sinua ihan oikeasti haitannut noin paljon nämä kirjoittelut? Ei kannata ottaa tosissaan ja tiedät kai, että trollin tarkoitus on juuri nostattaa ärsytystä, enkä ainakaan kehtaisi tunnustaa jos joku on osannut meikäläistä kiusata pelkällä nettiriipustelulla. Opettele relaamaan :)
ja metsähän ei vastaa mitään, kaikukin on ihan muissa maisemissa... - alkuperäiselle kirjoittajalle
nimimerkki... kirjoitti:
"mitäpä jos kuitenkin", tekstistäsi paistaa todella paha olo. Onko sinua ihan oikeasti haitannut noin paljon nämä kirjoittelut? Ei kannata ottaa tosissaan ja tiedät kai, että trollin tarkoitus on juuri nostattaa ärsytystä, enkä ainakaan kehtaisi tunnustaa jos joku on osannut meikäläistä kiusata pelkällä nettiriipustelulla. Opettele relaamaan :)
ja metsähän ei vastaa mitään, kaikukin on ihan muissa maisemissa...kukas pöhkö sitä nyt foorumille kirjoittelee reissuistaan! täällä ne häviää sitä mukaa kun uusia tekstejä tulee ylpäähän, joten kunnon matkakertomuket ovat ns oikeilla sivuistoilla!
- sivusta seurannut
nimimerkki... kirjoitti:
ja metsähän ei vastaa mitään, kaikukin on ihan muissa maisemissa...esim.Lånkun ajojahtia.
Totta, osaa hänkin riemastua...mutta myöntäkää pois...grillaus oli jossain välissä liian pitkälle menevää.
Hyvän keskustelun tunnusmerkki minusta ei ole ainainen ärsyttäminen.toki sekin on joskus paikallaan, mutta sitä tulisi tehokeinona käyttää harvaan.Ei joka päivä eikä kaikille kirjoittajille.
Ilmeisesti pirulliselle ihmiselle ei tavallinen keskustelu rauhanomaisissa merkeissä enää tuo tyydytystä, vaan on aina lyötävä joku vereslihalle.
Negatiivista energiaa se on...eikä siitä voi tulla mitään hyvää.
Ja kyllä joskus tekee mieli kirjoittaa toisenlaistakin kommenttia tänne, ettei kaikki mene aina pelkäksi vattuiluksi.
Se ei paljon minua jaksa kiinnostaa mitä joku kehtaa myöntää ja mitä ei ;)
Minä osaan kyllä relata...siinä puolessa varmaan ei ole mitään vikaa.
Ja voisitte itsekin myöntää että Lånkun mielipiteitä on hauska lukea, vaikka ne välillä nostavatkin niskavillat pystyyn.
Omanlaisensa suola sekin. - voi kirjoittaa?
alkuperäiselle kirjoittajalle kirjoitti:
kukas pöhkö sitä nyt foorumille kirjoittelee reissuistaan! täällä ne häviää sitä mukaa kun uusia tekstejä tulee ylpäähän, joten kunnon matkakertomuket ovat ns oikeilla sivuistoilla!
Jos se on hyvä kirjoitus, se kaivetaan aina esiin, vanhojenkin joukosta.
Ja onko sillä väliä vaikka se meneekin takasivuille.Joka kesähän tulee uusia kokemuksia. - trollikin
kukapa kyseisen ihmisen mielialoista tietää ja millä mielellä kirjoittaa.
Mutta ei....Lånkku ei ole Turo....tosin en tiedä kuka turo on mut Lånkun tiedän aidoksi ihmiseksi.
Sinä olet nyt hiukan vainoharhainen, tällä palstalla on enemmänkin kirjoittajia kuin vain 3 tai viis.
Muutaman nimimerkin olen tunnistanut entisiksi orkkilaisiksi, Kawazinetin porukkaakin täällä vierailee, muutama on tuttu tuolta muilta palstoilta ja elävästä elämästä.
Lånkun kanssa olen ollut sen verran tekemisissä, että tiedän hänet aidoksi.Ja tiedän muutaman muunkin joka on hänen kanssaan tekemisissä säännöllisesti.
Mahdollisesti menen itsekin Jänkhällä jytisee tapahtumaan tapaamaan ihmisen ihan silmäkkäin.
Että sellasta....
Turosta en tiedä, enkä häntä tunne. Ensiksi lånkku ei todellakaan oo turo:)
Eiks teilläkään oo muuta tekemistä ,kun spekuloida jonkun kirjottelua,menkää ajelee on niin magee ilmakin.
Itse en sitä voi tehdä ,nääs kutsuu yö duunit tänään ja on mentävä nukkuu.
Ainaks pitää löytää joku, jota solvata?
Eiks ois parempi kirjoitella sovussa...Häh..
Naurettavinta on et kun useimmat täällä on kundeja ,jotka kirjottaa.
Niin jos ei saa kundeista vastusta,niin hyökätään naisten kimppuun ,just joo mageeta
yhteishenkä todella..
Muuten on täältä monet kunditkin menny wex ,just tällästen mitään sanomattomien puskaruikkijoiden takia.
Mut ei siinä mitään ,,,,
Minkäslaisella moottoripyörällä sinä itse mahdat ajella ,kun tunnut olevan niin helvetin hyvä motoristi?
Minä ajelen vaan bandulla, sillä isomalla nykyään niin ja on mulla se pienikin vielä kotona ja on mulla polkupyöräkin ja ja ja ....
Oki niin metsä vastaa kun sinne huudetaan:)- Trollientrolli
dajana kirjoitti:
Ensiksi lånkku ei todellakaan oo turo:)
Eiks teilläkään oo muuta tekemistä ,kun spekuloida jonkun kirjottelua,menkää ajelee on niin magee ilmakin.
Niin jos ei saa kundeista vastusta,niin hyökätään naisten kimppuun ,just joo mageeta
yhteishenkä todella..
Muuten on täältä monet kunditkin menny wex ,just tällästen mitään sanomattomien puskaruikkijoiden takia.
Mut ei siinä mitään ,,,,
Minkäslaisella moottoripyörällä sinä itse mahdat ajella ,kun tunnut olevan niin helvetin hyvä motoristi?
Minä ajelen vaan bandulla, sillä isomalla nykyään niin ja on mulla se pienikin vielä kotona ja on mulla polkupyöräkin ja ja ja ....
Oki niin metsä vastaa kun sinne huudetaan:)No eikö vaan o makee se isompi pyssy ?
Vääntöä riittää vaikka leveämpäänkin kuljetukseen ;))))
sori taas trollilta lipsahti
Ihan oikeesti, oo varovainen korttis kanssa. Mulla se -vielä- on, mutta ainakin mun pyörä on täysin "tunnoton" vauhdille ja mittariin pitää muistaa katsoa.
Kello on siis yli viis, joten ylitöix meni, mutta menköön...nnnn...nnnnnnnnnnnn....nnnnnnnnnnnnnnn ! Trollientrolli kirjoitti:
No eikö vaan o makee se isompi pyssy ?
Vääntöä riittää vaikka leveämpäänkin kuljetukseen ;))))
sori taas trollilta lipsahti
Ihan oikeesti, oo varovainen korttis kanssa. Mulla se -vielä- on, mutta ainakin mun pyörä on täysin "tunnoton" vauhdille ja mittariin pitää muistaa katsoa.
Kello on siis yli viis, joten ylitöix meni, mutta menköön...nnnn...nnnnnnnnnnnn....nnnnnnnnnnnnnnn !Monen päivän jälkeen taas:)
http://www.youtube.com/watch?v=evtKsC679yk
Oih olen jo varttunut sinua...
No kortti on ja pysyy,,,
Ai tunnoton?
Heh älä opeta:))))
oki vartuhan vielä gosto elää setä...- Trollientrolli
dajana kirjoitti:
Monen päivän jälkeen taas:)
http://www.youtube.com/watch?v=evtKsC679yk
Oih olen jo varttunut sinua...
No kortti on ja pysyy,,,
Ai tunnoton?
Heh älä opeta:))))
oki vartuhan vielä gosto elää setä...Kylla ! Mina taas ;)
Hyvää kannattaakin odottaa, muttei sitäkään liian kauaa ;)))
Oot kyllä linkittäny ton jopen aiemminkin, joten teen harkitun vastaiskun, näin lomapäiviä kituutellen odotellessa. Ja tää ON parempi :
http://youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU
Jätitkö sen minibandun flikalle, vai saatko vain maistella sitä isompaa miehesi luvalla ? ( asiallinen kysymys )
Muuten menee taas hyvin.... Trollientrolli kirjoitti:
Kylla ! Mina taas ;)
Hyvää kannattaakin odottaa, muttei sitäkään liian kauaa ;)))
Oot kyllä linkittäny ton jopen aiemminkin, joten teen harkitun vastaiskun, näin lomapäiviä kituutellen odotellessa. Ja tää ON parempi :
http://youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU
Jätitkö sen minibandun flikalle, vai saatko vain maistella sitä isompaa miehesi luvalla ? ( asiallinen kysymys )
Muuten menee taas hyvin....kun mä en oo enkä mee,,niiin ihanaa kundia ei tässä maassa ookkaan ,että mä pistäisin hynttyyt yhteen:)))
Joten se mun miehestäni ja piste...
Bandu on ja voi hyvin tossa pihalla.
Maistella mä saan ihan mitä itse haluun,en kysy siihen keltää lupaa..
(asiallinen vastaus)
Mut tiedät sä joku jossain lupas mulle,että ei KOSKAAN enää kiusaa mua...
Joten hmmmmmmmmm:)
Jos kerran lupaukset on tehty rikottavaksi niin mä taidankin mennä johkuu ja.....
Siinä sen nyt näkee miehiin ei voi koskaan luottaa:)
lomaa tässä venataan,,vielä yksi yö ja sit se on shiinä vähäksi aikaa ainakin...
Oki jussia sulle sinne ja sano vaimollesi terkkuja:))- minä joka lupasi
dajana kirjoitti:
kun mä en oo enkä mee,,niiin ihanaa kundia ei tässä maassa ookkaan ,että mä pistäisin hynttyyt yhteen:)))
Joten se mun miehestäni ja piste...
Bandu on ja voi hyvin tossa pihalla.
Maistella mä saan ihan mitä itse haluun,en kysy siihen keltää lupaa..
(asiallinen vastaus)
Mut tiedät sä joku jossain lupas mulle,että ei KOSKAAN enää kiusaa mua...
Joten hmmmmmmmmm:)
Jos kerran lupaukset on tehty rikottavaksi niin mä taidankin mennä johkuu ja.....
Siinä sen nyt näkee miehiin ei voi koskaan luottaa:)
lomaa tässä venataan,,vielä yksi yö ja sit se on shiinä vähäksi aikaa ainakin...
Oki jussia sulle sinne ja sano vaimollesi terkkuja:))etten koskaan kiusaa sinua.
Lupasin koska olit samalla foorumilla
jäsenenä kuin minä.
No en ole enää sain jo toiset lemput
foorumilta.
Silti pidän lupaukseni.
t:3-kirjainta. minä joka lupasi kirjoitti:
etten koskaan kiusaa sinua.
jäsenenä kuin minä.
foorumilta.
Silti pidän lupaukseni.
t:3-kirjainta.Kiva no oikeesti, en minäkään kerro yhtään mitää. En koska olen luvannut pitää lupaukseni ja lupaus pitää myös ja sitä paitsi..hmm:)
Ai lemput taas heh:))..No mä en oo ollu siellä pitkään aikaan,kun ei oo aikaa/ halua...
Sitä paitsi siellä pitää olla kiltisti...
Täällä saa olla vähän kiltisti tuhma..
Nyt duunailemaan:))- arvata, hmmmmmmm
minä joka lupasi kirjoitti:
etten koskaan kiusaa sinua.
jäsenenä kuin minä.
foorumilta.
Silti pidän lupaukseni.
t:3-kirjainta.kenen nimimerkissä on 3 kirjainta, hmmmmmmmmm
dajana kirjoitti:
Ensiksi lånkku ei todellakaan oo turo:)
yhteishenkä todella..
Mut ei siinä mitään ,,,,
Oki niin metsä vastaa kun sinne huudetaan:)teinit woi sille mitään et owat kateellisia ja kiemurtelewat tuskissaan :=))
mitäs me niistä kun ei ole munaa niin ei ole :=)
waik en ole kumpaakaan teistä nähnyt wielä liwenä niin teillä on sitä mikä näiltä puupäiltä puuttuu tjn ;=)
jos weemaksin skoottereiden mittarit pitää paikkaansa :=))
ajelin wettenpäällä noin 124kmh :=))
ja pitää myöntää et waraa jäi wiel?
äläkä naura siel mää olemas kunti :=/
ja aina mieleni tekee hiwuttautua naisten kylkeen :=)
ei kimppuun :=)
ei me mihkään muual häwitä kuin tienpäälle kesäx :=)A.DONIS kirjoitti:
teinit woi sille mitään et owat kateellisia ja kiemurtelewat tuskissaan :=))
mitäs me niistä kun ei ole munaa niin ei ole :=)
waik en ole kumpaakaan teistä nähnyt wielä liwenä niin teillä on sitä mikä näiltä puupäiltä puuttuu tjn ;=)
jos weemaksin skoottereiden mittarit pitää paikkaansa :=))
ajelin wettenpäällä noin 124kmh :=))
ja pitää myöntää et waraa jäi wiel?
äläkä naura siel mää olemas kunti :=/
ja aina mieleni tekee hiwuttautua naisten kylkeen :=)
ei kimppuun :=)
ei me mihkään muual häwitä kuin tienpäälle kesäx :=)Ai tienpäälle no joo,ei olla nähty livenä vielä ei,mut mulla on sulle kalavelat maksamatta vieläkin:)
Kohta alkaa olla katiska täynnä ,mut älä pelgää en mä sun kimppuun hyökkää,mä osaan käyttäytyä ihan iisisti:)
Wai weemaksi:)
No empäs sano mitään,,,,
Hyvää jussia sulle kamu ,et sit huku muista se,sen sä voit mulle luvata ,otat kohtuudella:)
- Trollientrolli
"Nimimerkistäni" huolimatta, en tunne pistoa sydämessäni.
Lånkun asiassa olet ehkä hieman myöhässä sikäli, että ne kirpeimmät kommentit kirjoiteltiin jo aiemmin. Jos ladystä puhutaan, on hänellä yhtälailla ymmärtäjiä ja ihailijoita ja uskon jopa suurimman osan symppaavan, niin häntä, kuin muitakin vakiokävijöitä.
Itse olen "trollannut" täällä jo monena vuotena, milloin enemmän, milloin vähemmän ja aina tasavälein keskusteluissa ei juuri puhuta muusta, kuin keskustelusta itsestään.
Sillointällöin joku jaksaa kirjoittaa hyvän matkajutun, mm L;n ensiosat ameriikasta, Mikan, etten sanoisi loistavat kertomukset eripuolille eurooppaa kuvineen ( linkin takana )ja vaikkapa Enskiksen karelia jne.
Hyvään kertomukseen on vaikea lisätä mitään ja siten vastauksia tulee enemmän niihin paskanheittoihin ja niin se keskustelu muotoutuu.
Älkää sortuko rasismiin...- hiukan?
itseäsi jalustalle?
Oletko ihan varma ettei sinulta päässyt muutamaa ilkeää sanaa Lånkulle.
Mitä itse katselin, näin jokaisen osallistuvan jahtiin.
Miksi?
OPnko niin vaikeaa sietää sitä että joku on hiukan erilainen?
Älkää sortuko rasismiin? mIllä tuon perustelet? - Trollientrolli
hiukan? kirjoitti:
itseäsi jalustalle?
Oletko ihan varma ettei sinulta päässyt muutamaa ilkeää sanaa Lånkulle.
Mitä itse katselin, näin jokaisen osallistuvan jahtiin.
Miksi?
OPnko niin vaikeaa sietää sitä että joku on hiukan erilainen?
Älkää sortuko rasismiin? mIllä tuon perustelet?Kieltämättä olen parantumaton ilkeilijä, mutta L;n saapumisesta lähtien, olen tavallani ihaillut rohkeuttaan olla esillä. Ihan alkuun sanoin profiilikuvaansa kauniiksi, mutta hieman kylmäksi, mutta se ei ollut paha.
Mutta ihan sama. Rekisteröityneet ovat palstan julkkiksia ja joutuvat kestämään enemmän kun asettavat itsensä maalitauluksi. Aina joku ampuu kovilla, tai heittää kananmunan ja jotkut jopa kerjäävät sitä.
Me trollit hihkutaan arvottomina ja halveksittuina puskista, mutta minä ainakin kaikesta huolimatta elän onnellista elämää ; )...Sitä samaa toivon sulle...kukalienetkin.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 25710925
- 1286942
- 955613
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa334928- 504198
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303739- 613474
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323412Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222888- 582660