Vanhempi konstaapeli 3117e/kk
Vanhempi rikoskonstaapeli 3125e/kk
Ylikonstaapeli 3639e/kk
Ylikonstaapeli/kenttäjohtaja 3950e/kk
Rikosylikonstaapeli 3560e/kk
Komisario 4362e/kk
Rikoskomisario 4418e/kk
Ylikomisario 4510e/kk
Rikosylikomisario 4569e/kk
Rikostarkastaja 4750e/kk
Apulaispoliisipäällikkö 4890e/kk
Poliisipäällikkö 6184e/kk
LÄHDE: Ilta-Sanomat
Valitettavasti poliisipäälliköstä eteenpäin olevien palkkoja ei oltu lueteltu. Poliisijohto varmaan kieltänyt kun olisi tullut niin isoja lukuja :D
Poliisien palkkatiedot
20
2179
Vastaukset
- GTX stx
Nyt löyty selitys miksi naapurissa asuva vanhempi konstaapeli ajelee uudella Audi Q7 maasturilla.
- Vituttaako rajusti
Vituttaahan se seli-seli-kansalaista kun suojatyöpaikassa oleva poliisi antaa sakot ja sitten menee ja ostelee uusia autoja.
Kyllähän se vituttaa, vai mitä inisijät ?
Sinne jäi kirvesmiehet, asentajat, raudoittajat, muurarit, varastomiehet ja vielä kaupungin eläinlääkäritkin jalkoihin.
Onhan se suojatyöpaikan etu kun on hyvät palkat ! - palkka..
Vituttaako rajusti kirjoitti:
Vituttaahan se seli-seli-kansalaista kun suojatyöpaikassa oleva poliisi antaa sakot ja sitten menee ja ostelee uusia autoja.
Kyllähän se vituttaa, vai mitä inisijät ?
Sinne jäi kirvesmiehet, asentajat, raudoittajat, muurarit, varastomiehet ja vielä kaupungin eläinlääkäritkin jalkoihin.
Onhan se suojatyöpaikan etu kun on hyvät palkat !Mun puolesta saisivat enemmänkin tienata kun kerran joutuvat olemaan maalitauluina.
- Varmasti
Vanhemman konstaapelin palkka on 1728€/kk. Ei sillä osteta Audeja...
- iltasanomat
Katso Ilta-Sanomien sivuilta jos et muka usko. Niissä näkyy koko kuukausiansiot lisineen.
- kaikki on totta
iltasanomat kirjoitti:
Katso Ilta-Sanomien sivuilta jos et muka usko. Niissä näkyy koko kuukausiansiot lisineen.
uskottavun artikkeli on HOROSKOOPIT..
- se sisältää lisät
iltasanomat kirjoitti:
Todella surkea palkka vanhemmalla konstaapelilla, joita suurin poliiseista on!
Se on siis keskiarvo, brutto ja sisältää kaikki lisät paskoista työajoista, päivärahat, ym. korvaukset.
Ihmettelen kuka noin surkealla palkalla niin paskoja hommia tekee, no onneksi niitä löytyy, vaikka palkka on todella SURKEA!
Todellinen palkka on se reilu 1700,00 €, kaikki sen yli on lisiä... se sisältää lisät kirjoitti:
Todella surkea palkka vanhemmalla konstaapelilla, joita suurin poliiseista on!
Se on siis keskiarvo, brutto ja sisältää kaikki lisät paskoista työajoista, päivärahat, ym. korvaukset.
Ihmettelen kuka noin surkealla palkalla niin paskoja hommia tekee, no onneksi niitä löytyy, vaikka palkka on todella SURKEA!
Todellinen palkka on se reilu 1700,00 €, kaikki sen yli on lisiä...sairaanhoitajan palkka yliopistosairaalassa, jossa työ on todella vaativaa verrattuna poliisin työhön on sairaalasta riippuen 2091-2159 e/kk niistä joista perusosan varmaksi teidän. TK:ssa olisin saanut 300 e/kk tuohon kättelyssä lisää, mutta en nyt vaihda tk:hen, ei jaksa kiinnostaa. Ennemmin vaikka tiedustelen mahdollisuutta saattaa insinööriopinnot ansiosidonnaisella loppuun, jos siis harkitsisin lopettamista.
Lisät tulevat päälle ja käytännössä ne tekevät karkeasti laskien n. 500e/kk - verot.- huhhuh!
premiata kirjoitti:
sairaanhoitajan palkka yliopistosairaalassa, jossa työ on todella vaativaa verrattuna poliisin työhön on sairaalasta riippuen 2091-2159 e/kk niistä joista perusosan varmaksi teidän. TK:ssa olisin saanut 300 e/kk tuohon kättelyssä lisää, mutta en nyt vaihda tk:hen, ei jaksa kiinnostaa. Ennemmin vaikka tiedustelen mahdollisuutta saattaa insinööriopinnot ansiosidonnaisella loppuun, jos siis harkitsisin lopettamista.
Lisät tulevat päälle ja käytännössä ne tekevät karkeasti laskien n. 500e/kk - verot.Sulla varmaan on paljon kokemusta poliisin työstä kun pystyt vertaamaan sen vaativuutta. Ja sairaanhoitajantyö vaativaa, hahahahaha!!!!! Lääkärin palvelijoita sanon ma!
- ite tienaan
10000€/kk kaikenlisäksi teen työni kotona.
- sanon minä.
Sä et oo töitä nähnytkään ja saat sossusta 600e/kk ja kelasta 200e/kk.
- en tiedä en ole tarvinnut
sanon minä. kirjoitti:
Sä et oo töitä nähnytkään ja saat sossusta 600e/kk ja kelasta 200e/kk.
Eikös Kela ja Sossu on samaa "firmaa"???
En tiedä, koska en moisia ole tarvinnut koskaan!
Ne on varmaa sinun kaltaisia perseaukisia varten?? Vai mihin niitä sitten tarvitaan? - valtio omistaa.
en tiedä en ole tarvinnut kirjoitti:
Eikös Kela ja Sossu on samaa "firmaa"???
En tiedä, koska en moisia ole tarvinnut koskaan!
Ne on varmaa sinun kaltaisia perseaukisia varten?? Vai mihin niitä sitten tarvitaan?Kansaneläkelaitos ja sosiaalitoimisto on ihan eriasia senkin sivistymätön juntti. Luulisi sinun sen tietävän kun niissä asioit kuukausittain.
- ööööööööööööööööööööööööö
Minä tienaan 12000, mutta käynkin töissä toisten kotona!
- rahhhooo
ööööööööööööööööööööööööö kirjoitti:
Minä tienaan 12000, mutta käynkin töissä toisten kotona!
Itse tienaan taxi suharina n. 1650e. Vasta valmistunut poliisi tienaa 2x enemmän.
- tuo keltaisen
rahhhooo kirjoitti:
Itse tienaan taxi suharina n. 1650e. Vasta valmistunut poliisi tienaa 2x enemmän.
lehdistön palkkataulukko muutenkaan ollut ihan kohdallaan. Tai ainakaan meidän paloasemalla ei ole ainuttakaan palomies-sairaankuljettajaa, joka tienaa 2700e/kk.
Muutamalla vanhemmalla ylipalomiehellä taitaa olla kaikkien ikälisien jälkeen palkat noissa lukemissa, mutta keskiarvo on kyllä jotain ihan muuta. - paskalakki-pate
tuo keltaisen kirjoitti:
lehdistön palkkataulukko muutenkaan ollut ihan kohdallaan. Tai ainakaan meidän paloasemalla ei ole ainuttakaan palomies-sairaankuljettajaa, joka tienaa 2700e/kk.
Muutamalla vanhemmalla ylipalomiehellä taitaa olla kaikkien ikälisien jälkeen palkat noissa lukemissa, mutta keskiarvo on kyllä jotain ihan muuta.Itse jään muutaman kympin tuosta taulukon keskiarvosta, kun laskee koko viime vuoden bruttotulosta. Mutta todellakin sisältää lomarahat, haitta- ja ylityölisät. Töissä olen ollut 3v. kentällä.
- mistä mie revitty
paskalakki-pate kirjoitti:
Itse jään muutaman kympin tuosta taulukon keskiarvosta, kun laskee koko viime vuoden bruttotulosta. Mutta todellakin sisältää lomarahat, haitta- ja ylityölisät. Töissä olen ollut 3v. kentällä.
lähes 900 pois brutosta, niin ollaan meidän laitoksen keskiarvossa. Mistähän nuo luvut on taas keksitty?
- vierailija
mistä mie revitty kirjoitti:
lähes 900 pois brutosta, niin ollaan meidän laitoksen keskiarvossa. Mistähän nuo luvut on taas keksitty?
Paruspalkka on se 1700 ja rapiat, siihen lisät päälle. Nettona käteen kuukaudessa, riippuen saaduista lisistä, sellaset 1900-2200€ ja känsät. Noista taulukoista saa ihan väärän kuvan kun niihin on laskettu vuosilomaraha ym. Takana mulla 5v. kentällä.
- kdfjdhsgh
Tuollaisen summan kun saisin vk:na käteen... Tuossa taitaa olla brutto kk ansiot ---> verojen jälkeen n. 2300-2400 /kk
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264