Oon funtsinu et jos mä ostan auton, ostan joku 1988 1989 porsse, se takaveto ja kone eessä mallinen. Onko se se 924:nen. Onks kokemuksii miten kestävä toi porsse malli on kovassa käytössä?
porsse ostoksena
4
1068
Vastaukset
- porsse...
Luultavasti tarkoitat 944 porschea. Porsche 944 on kestävä auto kovassakin käytössä. Tietenkin myynnistä löytyy myös huonoja yksilöitä. Autohan on jo 20 vuotta vanha. Eli jos löydät hyvän yksilön, niin edessä on turvallisia kilometrejä.
- sama vaan
no joo porsse on vaan helpompi kirjottaa. Mut kiitti vaan mallitiedosta, pitää ettiä sopiva yksilö ja kokeilla josko sais vähille vuosi ajoille tosta kunnon pelin. Ja kun ei talvella tartte niin tommonen takaveto sportti ois kiva.
- mrrkoti
sama vaan kirjoitti:
no joo porsse on vaan helpompi kirjottaa. Mut kiitti vaan mallitiedosta, pitää ettiä sopiva yksilö ja kokeilla josko sais vähille vuosi ajoille tosta kunnon pelin. Ja kun ei talvella tartte niin tommonen takaveto sportti ois kiva.
Mulla ois sulle sopiva tehokas 1989 944 Turbo S. Kunnossa on ja kestää kovaa ajoa. Auto pääkaupunkiseudulla.
mrrkoti(a)yahoo.com - Pocce
sama vaan kirjoitti:
Itse olen ajanut jo monta talvea 944 Porschella ja todella hieno talviauto. Lämmitettävät peilit, pieni ohjaamo hyvällä lämmityslaitteella ja 50-50% painosuhde takaa hyvän pidon ja vakaan ajon sohjossakin. Muistaa vain tarkkailla luukkulamppuihin jään kertymistä ja peruuttaa lumivallien yli. Hieno auto ja suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521723982Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään813159Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka242246Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv472165Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?731998TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851351Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251278- 401270
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581058Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10778