onkos muita täältä suunnalta jotka ei oikeen tiiä missäs sitä juhannuksen viettäs..?paikka puuttuu itelläki,mutta ei kai se auta jossei löy ni sitte vaa jossain tääl kaupungin rajojen sisällä tekee sitä (saunoo,juoppottelee,grillailee yms..),mikä kuulus tehä jossain mökillä luonnon helmassa...
Juhannus
Oulusa
1
344
Vastaukset
- Kirella
Mietin eka kalajokea,mut ku oli nii huonot esiintyjät nii ei nappaa. Kai sitä täällä Oulussa sitten jossain grillais ja jois :)Eipä se nyt niin iso juhla kuitenkaan ole ja festareita on heinäkuun alussa heti tulossa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221