Hermot menee ko.kaupassa. Kukaan ei jouda palvelemaan. Pikkuasiassakin menee parituntia. Ensin odotat tunnin tulisko joku rakennuspuolelle palvelemaan. Toinen tunti menee varastossa.
Omistajat ahnehtii voitot, lisää henkilökuntaa ei palkata...
taitaa loppu häämöttää..
K- RAUTA MASA
23
7998
Vastaukset
- jep näin on
olet oikeassa,eilen kävin ostaa kolme litran purkkia maalia niin meni noin puolitoista tuntia että sain kahteen maalipönttöön sävytyksen.ainaha siellä on ollut hidas palvelu mutta nyt on kyllä huonontunut entisestään.En mene minäkään ihan heti takasi sinne ostoksille jos ei pakko ole,Maalia saa muualtakin.
- just näin
samaa mieltä täysin,pitää varata tosiaan aikaa tunti tai pari kun kyseisessä liikkeessä asio, vaikká pikku asian takia.
myyjiä lisää ni homma vois toimia,sillä hinnat on kyllä sen verta pilvissä että luulis olevan vara palkata henkilökuntaa.
jos muualta saa niin masassa ei tule nykyyään asiotua....monesti hitauteen pettynyt ja hermot menettänyt.
- turhapuro..
Urakat kusee masan takia. Vituttaa käyvä koko kaupassa.
- sillä
olen käänyt masassa muutaman kerran ja palevelu on ollut todella hyvvee.
terveesin
mökkiläinen kiuruveeltä
PS.mänkeepä helesinkiin niin niättä palevelun tason.Evväitä ee toki tarvii ottoo mukkaa kun mäk`tonals on vieressä mistä suap evväät.- Boss...
Turisteilla on aikaa töllistellä ja ihmetellä roinaa..
Rakentajat ja ammattimiehet tarvitsee nopeaa palvelua.
Masalla paljon kehitettävää.. - ODOTTAVA ASIAKAS
Boss... kirjoitti:
Turisteilla on aikaa töllistellä ja ihmetellä roinaa..
Rakentajat ja ammattimiehet tarvitsee nopeaa palvelua.
Masalla paljon kehitettävää..KYLLÄ EIVÄT TULE KYSELEMÄÄN JOS EI MENE ITSE ASIALLE.LISÄÄ HENKILÖKUNTAA
- Minä88855599
Ja sit jos joutuu vielä jotain tilaa niin sekään ei onnistu, ainakin mitä minä oon sieltä kaks kertaa sisustuspuolen juttuja tilannut niin kummallakin kerralla tuli moka, enskiks unohtivat tilata ja toisella kertaa tuli väärä tuote. PALKATKAA LISÄÄ PORUKKAA!silloin sais palvelua ja ei tekis väsynnet myyjätkään virheitä, loppuunsa se ois firmankin etu!
- samoilla aatoksilla
kyllä tosiaankin saa odottaa ihan liian kauan. Sitten kun jonkun myyjän saa saalistettua itselleen, niin kyllä palvelu on sitten ihan hyvää. Ei myyjäraukat uskalla ees katsekontaktia ottaa kun on niin kiire, toimii samoin kuin täyden ravintelin tiskillä tilatessa, paitsi hitaammin...
- remontti-Ritu
Masassa olen asioinut säännöllisti 2000-luvun alusta alkaen, ja hyvin on palvelu pelannut, ei moittimista. Myyjistä on tullut tuttuja, ja se näkyy myös laskun loppusummassa.
Että naamaa näkkärille vain...- crashline
Puhut, tai sitten perseennuolenta on tuottanut tulosta niin kuin yleensä, K-raudoista ei saa enää mitään alennuksia misään ellei ole ostanut sieltä talopakettia tai omista jotain raksa firmaa, yksityinen sieltä ei saa enää alennuksia, ehkä jossain takahikiällä saattaa saada mutta sekin on marginaalin ulkopuolista juttua jota ei voi yleistää pätkääkään.
- remontti-ritu
crashline kirjoitti:
Puhut, tai sitten perseennuolenta on tuottanut tulosta niin kuin yleensä, K-raudoista ei saa enää mitään alennuksia misään ellei ole ostanut sieltä talopakettia tai omista jotain raksa firmaa, yksityinen sieltä ei saa enää alennuksia, ehkä jossain takahikiällä saattaa saada mutta sekin on marginaalin ulkopuolista juttua jota ei voi yleistää pätkääkään.
menepä ja avaa sinne tili, ja KÄYTÄ sitä tiliä myös...tarjous-eli kampanjatuotteista ei mitään alennuksia ole koskaan saanutkaan (tämän tietää jokainen)
Ymmärsin jostain viestistäsi ettet ole koskaan mitään Keskolta ostanut, että siltä pohjalta tuo sinun viestisi sitten...
Muuta ihmeessä tänne takahikiälle =)
- reissaripoika
Heips vaan kaikki palveluun pettyneet. Olen yli 30 v ollut palvelualalla (nyt eläkkeellä) ja olisin vielä valmis palvelemaan asiakkaita 1 euro/työpäivä ja antamaan kaiken ammattitaitoni rakennusalalta. Erikoisalani on LVI-.. Palkkani annan hyväntekeväisyyteen kokonaisuudessaan, jos tarvitset apua, niin laita viestiä. Autan minkä voin. t. [email protected]
- JUSSI_SAVOSTA
TÄYTYY OLLA TÖLLISTELIJÖILLE JA TINKIJÖILLE OMAT JONOT MUTTA AMMATTILAISILLE JA TOSIOSTAJILLE VIP-KORTTI JOLLA PÄÄSEE JONON OHI TARVITTAESSA KUIN AMPULANSSI PUNASISSA !
TERV JUSSI SAVOSTA JA KYLÄ LÄHTEE...- Kokemusta on!
Puijon-väri on nopeampi, samat tuotteet ja paljon halavempi.
- ....................
Kylä lähtee,vaikka sitten huitsin nevadaan... ;D
- rakentaja.
.................... kirjoitti:
Kylä lähtee,vaikka sitten huitsin nevadaan... ;D
Masassa on yleensä tavara jo 15% kalliimpaa, kuin sama tuote muualla. Kannattaa huomioida.
- Anonyymi
rakentaja. kirjoitti:
Masassa on yleensä tavara jo 15% kalliimpaa, kuin sama tuote muualla. Kannattaa huomioida.
Ei riitä, listat, liimamassat pultit ym kolmasosan kalliimpia, kuin esim Tokmannilla. Ja esim ruskea puuöljy 10l yli 90€, motonetista 39,90
- Anonyymi
Päin vastoin. Ihanat myyjät ja hyvä palvelu. Olisiko asenteessa parantamisen varaa em valittajalla?
- Anonyymi
Väitätkö että 14 vuotta meni siihen, että saivat palvelun paremmaksi? Aloitus on tosi vanha.
- Anonyymi
Kato kauppias itse, moi!
- Anonyymi
Kaikenlaiset vanhat ketjut pitäisi lopettaa. Siis poistaa.
- Anonyymi
Paska kauppa yhä
- Anonyymi
Paljon vähentynyt henkilökunta. Ei tarvetta kun kauppa ei käy?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4613927Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181672- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991398Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 521286
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441069
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331057