Ku kattelee tota Saksan peliä, niin kyllä se se Euroopan mestari on 2008. Nyt tuli MIEHET pelaamaan, ei pojannulikat. Onnea Itävaltaa vastaan! Ja taitaa olla pikku pala noille kavereille jonkun Itävallan nuijiminen.
Kyllä se Saksa on
9
394
Vastaukset
- kjöndfs
Saksahan nimenomaan on ollut todella huono...
- futisfani
Samaa mieltä oon, Saksa on aika huonosti pelannut pari viime ottelua. Luulen, että Saksa häviää jo puolivälierissä heti Portugalille.
- Wanha futaaja
futisfani kirjoitti:
Samaa mieltä oon, Saksa on aika huonosti pelannut pari viime ottelua. Luulen, että Saksa häviää jo puolivälierissä heti Portugalille.
Viimeiset kaksi matsia ovat olleet Saksalta heikkoja. Jatkopaikka silti tuli, niinkuin lähes aina, kun Saksasta on kyse. Onhan heillä kova taso jalkapallossa, sitä ei pysty kieltämään, kun huonoimmillaankin usein tulee jopa mitaleja. Siihen ei juuri kukaan muu pysty. Ehkä joskus Italia.
Tuolla pelillä ei vielä Portugalille pärjätä, mutta kyllähän se aika tyypillistä Saksaa on sekin, että nostetaan tasoa vastustajan mukaan. Potentiaalia heillä edelleen on lyödä kenet tahansa hyvän päivän tullen. Jopa Portugali.
Saksalla on reservissä paljon yllättävyyttäkin, esim. mahtavia kaukovetoja kesken kaiken pystyy useampi pelaaja ampumaan. Muutamat jopa molemmilla jaloilla. Niitä ei näissä kisoissa ole vielä nähty, mutta ehkä jo seuraavassa pelissä. Samoin esim. Klose on vielä hakenut kuntoaan, eilen jo pari kertaa väläytteli. Kuranuy löytyy penkiltä, eilen muutaman viimeisen minuutin pelannut Neuvillekin saattaa jotain keksiä, Lahm nousi eilen jo vähän vanhaan tapaan. Saapa nähdä. Helpolla ei Portugali tule pääsemään. Ja, jos rankkareille mennään, Saksa yleensä aina voittaa.
- Putrakueno
Fittu niitten saksojenne ja Porttukalienne kanssa... Ettekste tajuu et se on nyt Espanja ku on paras!
- pablo83
VAAN HOLLANTI VOITTAA!!!!
- reiska78
HOLLANTIKIN ON PELKKÄÄ PAPERIA LOPPUPELEISSÄ SAKSAA VASTAAN!!!!!
- <<<<
SAKSA.ITALIA.HOLLANTI KOSKA RANSKA EI OO ENÄÄ MUKANA
- <<<<
OMA NELIKKO
HOLLANTI
ESPANJA
SAKSA
VENÄJÄ - mestari 2008
Enpä paljoa vielä ainakaan erehtynyt. Portugali ulkona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk517606Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin207314Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va677194Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html1656798Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta466675Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k735672Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.185668Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1015445Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi215390Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas1065045