härkä mies tappaa minut vai??

Jii

otin avioeron härkä miehestäni jo maaliskuun alussa ja jutu oli ohi jo helmikuun aikana niin sitten hän oli noin 3 kuukautta (helmikuun lopusta toukokuun loppuun) soittelematta, viesteilemättä ja en tiedä miten muuten yritti ottaa yhteyttä koska estin sen sähköpostit, mutta nyt kaikki muuttui, hän soitteli toukokuun lopussa koko ajan, keskellä yötäkin ja lähetti viestejä missä välillä sanoin että olen hänen rakkaansa, rakastaa mua, ym ja toisissa viesteissä että se tappaa kohta ittesä ja välillä että se tappaa mut ja haukkui mun poikaystävää. noita tappo juttuj tuli viesteinä, puhelimella, sähköpostissa ym..ja sitten torjuin sen sähköpostin niin en ole saanut mitään.vaihdoin puhelin numeroni ja sen jälkeen ei ole tullut mitään kun hän ei tiedä sitä. kuiteskin hän ilmeisesti haluaa minut takaisin tai jotain. kaikki alkoi sinä päivänä kun hänellä oli syntymä päivä ( 20.5 ) ja lähetti viestin että, et edes nää syntymäpäivääni muista ja oli ihan maansa myynyt. itse en ole ottanut häneen yhteyttä 4 kuukauteen millään tavalla( en vastannut viesteihin, puhelimeen,) ja seki lopetti yhteyden oton noin 3 kuukautta sitten. mitäs tämä tarkoittaa? onko härät tällaisia roikkujia aina vai mitä? en tajua mitä hän haluaa koska hän halusi eroa ja sen jälkeen minä hyväksyin kohtaloni ja jatkoin elämää.

4

746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cauris

      Tullut katumapäälle, tai sitten oma elämä menee päin peetä, niin yrittää pilata sinunkin. Olet tehnyt ihan oikein, kun et ole vastannut viesteihin jne. Hän testaa sinua, oletko vielä hänen talutusnuorassaan.

      Tappouhkaukset sinällään on jo aika vakava juttu ja niistä menisin kyllä poliisin juttusille.
      Mies on seonnut tajuttuaan, että ilman sinua elämä on vieläkin tyhjempää kuin mitä hän kuvitteli sen olevan. Jatka elämääsi ja ole onnellinen. Ja älä vaivaa päätäsi tällä ihmisellä, aikuinen on itse vastuussa elämästään ja siitä, että se on onnellista. Muut ei onnea sinun exällesi tuo, se hänen on rakennettava ihan itse.

    • Härkäkin

      Kun härkä päättää rakastua hän antaa itsestään kaikkensa. Silloin ei ole leikistä kysymys!
      Hyljätyksi tuleminen on rankka kokemus ja hän saattaa kostaa jollakin tavalla. Se että sinulla on jo toinen auttaa härkää ymmärtämään että suhde on loppu ja auttaa tyytymään osaansa ja jäämään märehtimään ja etsimään lohtua muualta.
      2 vuotta menee rakkausmurheissa kuitenkin ja vaatii vuodatuksia ja yhteydenottoja joista kerroit. Härkä erittäin mustasukkainen ja jos avioliitossa kumppani jää kiinni uskottomuudesta saattaa tapahtua pahoja. Härkä vaatii erittäin paljon huomiota ja rakkautta...poikkipuoliset sanat haavoittaa häntä syvästi.

      • Härkäkin

        Niin..otit avioeron.....huhhuh
        Huhhuh...en tahtoisi olla tuon härän housuissa...
        hautoo varmasti jotain...ainakin itse hautoisin...
        Paras ottaa poliisiin yhteys jos ei jätä rauhaan...härkä vaatii kovan kovaa vastaan..
        Kyllä on poikaa (härkää) loukattu pahasti ..ei pääse koskaan lopullisesti ylitse! Ellei härkäkin ole halunnut eroa...mutta sittenkin härkä on mustasukkainen..uuden kaverin saaminen auttaisi härkää tuossa tilanteessa jaloilleen..


    • saanko rauhan

      Ihan kuin lukisin omaa elämääni. Seurustelin eroni jälkeen härkämiehen kanssa. Alusta asti olis pitänyt olla tiiviisti yhdessä. Eli tässä tapauksessa ei juuri pitänyt taukoja soitoissaan. Piti olla valmiudessa vastaamaan puheluihin ja viesteihin ja jos en ollut, niin epäluulot heräs.
      Erittäin mustasukkainen ja eroamisia useampia, jotka vaikeita. Vaihdoin jo numeroni kerran mutta itsekin syyyllistyin uuteen yhteyden ottoon.
      Siis seurusteltiin eikä asuttu yhdessä. Mulla lapsia mutta hänellä ei. Erojen jälkeen uhkaili minua ja välillä lapsiani ja exääni ja välillä sanoi ettei jaksa elää enää... Tätä jatkui neljä vuotta. Nyt on uusi yritys jälleen kerran. Laittaa
      vähän väliä viestejä vieläkin... Toivottavasti pääsen joskus hänestä rauhaan..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2110
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      57
      1793
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1654
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1586
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1555
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1475
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1336
    8. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      101
      1314
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1301
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    Aihe