olen nyt todella huolestunut,kun ei oikeen mikään ruoka imeydey,vaan mulla on ripulia ollut jo varmaan monta kuukautta,ja turvotusta vatsassa. pitäis varmaan mennä lääkäriin testaamaan mutta kun sekään ei tällä hetkellä onnistu. olen nimittäin menossa pariksi kuukaudeksi ulkomaille eikä terveyskeskuksessa ollut aikoja ennen lähtöä.
tiedättekö kuinka kauan kestää että saa yksityiseltä lääkäriltä keliakia testin tulokset? et jos vaikka ehtis sinne mennä...nyt tuntuu vahvasti siltä et koko kesä on pilalla kun ei oikeen tän vatsan kanssa pysty elämään normaalisti,eikä varsinkaan ulkomailla. jos en ehdi käymään lääkärissä,niin kannattaisko kokeilla ihan gluteenitonta dieettiä ja toivoa että se auttais? ja sitte matkan jälkeen taas ruveta syömään normaalisti että saa oikeat testi tulokset? lähden juhannuksen jälkeen mutta olis pakko saada jonkunlainen helpotus tähän vaivaan!! auttakaa!
mulla taitaa olla
keliakia
2
648
Vastaukset
- keliakia
Keliakia on tietäääkseni VILJA aine allergia, eli välttele...
- allergia!!
Keliakia ei ole allergia! Hae apteekista testi ja kokeile sillä mitä näyttää, et tarvitse siihen lääkäriä. Jos näyttää että keliakia olisi, kokeile gluteenitonta dieettiä ulkomailla ollessasi. Sitten, kuten sanoit, palaa normaaliin ruokavalioon jotta saat virallisen diagnoosin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja18222389Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant789599Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.427591Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va846385SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1886086Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot485082HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1154740Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1054466Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo942185Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k821469