Mulle on jäänyt 125 Laverdan kone. Siinä on pyttyvika, joka johtui pakoaukkokuristin rikasta.
Koneella on ajettu noin 9000 km ja se on tarpeeton minulle. Olisko kellään sille käyttöä varaosikna tms. ?
Laverda toledo
7
970
Vastaukset
- Hannu
Terve
Pojallani Laverda 125 LB -86. Osa tuosta koneesta kävisi varaosiksi. Paljonkohan mahdat pitää hintana?
Terveisin
Hannu- Allu
Hei
Olemme varmaan aikaisemmin käyneet keskustelua kyseisestä koneesta.
Jos olet se Hannu K ja sinulla on myös itselläsi hiukan isompi Laverda.
Silloin pidit hintaa liian kovana, ja asia jäi sikseen. Oliko niin.
Minulla on edelleen mail osoitteesi tallessa, jos vastaat, niin kirjoitellaan.
JT
- eppe
Mulla on laverda toledo vm 94 josta meni mäntä ja kiertokangen laakerit paskaks
Mitä pyytäisit koneesta- Allu
Valitettavasti myös minun koneessa on kiertokangen laakerissa väljää. Sen puoleen ei taida olla sinulle apua. Muuten kyllä koneessa on paljon hyvää osaa.
- eppe
Allu kirjoitti:
Valitettavasti myös minun koneessa on kiertokangen laakerissa väljää. Sen puoleen ei taida olla sinulle apua. Muuten kyllä koneessa on paljon hyvää osaa.
No mitä pyytäisit männästä?
- Laverda kans
Tyypillinen vika huonoilla öljyillä ajettaessa.
Moto Italiasta löytyy vielä pelkkiä kiertokankia. Niihin ei siis ole laakereita eikä keskitappeja. Sen keskitapin pystyy teettämmän tai vaihtoehtoisesti etsi joku pyörä missä on samanhalkaisijainen keskitappi. Valitettavasti yleensä joutuu ostamaan koko kankisarjan. Jos vanha laakerihäkki on ehyt, voit käyttää sitä ja hankkia jostain laakeriliikkeestä uudet rullat.
Männät onkin sitten kiven alla. Italiasta saattaa joltakin dealerilta löytyä.
Syynä huonoon varaosatilanteeseen on Aprilia, joka osti Laverdan moottoripyörätehtaat ja eivätkä suostu toimittamaan osia vanhempiin Laverdoihin vaikka niitä tehtaalle jäikin pilvin pimein.
- Anonyymi
Vieläkö on sulla laverda Soita puh 0440 696206 mulle kiitosl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566319
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381424- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865