Voiko ajoleikkurin nostaa pystyyn takapyörien päälle ilman että moottoriin valuu öljyä vääriin paikkoihin? Helpottaisi leikkuriosien huoltoa huomattavasti. Onko kenelläkään kokemusta?
Kone on uusi Partner traktorimallinen hydrostaattivaihteistolla oleva ajoleikkuri.
Partner ajoleikkuri
3
2002
Vastaukset
- passatisti
ite oon aina nostanut partnerini nokan ilmaan ja laitan laudan pönkäksi etupäähän koska pesen leikkuupöydän joka leikkuun jälkeen painepesurilla.ottaa vaan hitosti selkään nosto ja lasku.voishan sitä joskus kokeilla nostaa vinssillä puun oksasta auttaa kyl vähän kun ajaa leikkurin jyrkkään mäkeen ennen nostoa.ainiin asiaan ei ole kyl koskaan savuttanut tai käynyt huonosti sen jälkeen.
- Mate
Terassin rakennusprojektista jäi sopivan järeää (50x150mm) puutavaraa yli joista värkkäsin murrikalle huoltorampin.
Rampin "ajoluiska" on melkein 45 asteen kulmassa eli hyvin pääsee leikkuupöydän pesemään.
Koko hökötys on yksinkertainen mutta tukeva. - juttu..
Mate kirjoitti:
Terassin rakennusprojektista jäi sopivan järeää (50x150mm) puutavaraa yli joista värkkäsin murrikalle huoltorampin.
Rampin "ajoluiska" on melkein 45 asteen kulmassa eli hyvin pääsee leikkuupöydän pesemään.
Koko hökötys on yksinkertainen mutta tukeva.Aiemmassa ajoleikkurissani Solossa oli leikkuukotelon pinnassa puutarhaletkulle pikaliitin.
Tuosta vettä sisään ja terälle kierroksia, niin pesi itsensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263754- 822597
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468