HONDA MONKEY

Kuittine

onko vuoden 89 HONDA MONKEY hyvä???

jos se on

puoli automaatti ja siinä vaihteiden järjestys on vapaa,1,2,3 isompi eteen ja pienempi taakse.
se toimii hyvin se on kilvissä ja kulkee 45km/h.

27

5243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

On ollut hyvä uutena, saattaa hyvällä tuurilla olla vieläkin.

P.s. Vm. -89 Monkey ei ole puoliautomaatti, joten tuohon on vaihdettu vanhempi kone, uudempi kiinalainen kone tai vuosimalli on pielessä.

• löpö..

Meillä oli muinoin 78 manki siinä oli automaatti kytkin ja 3vaihdetta oli muuten jäykkä takapää siten epäuskottava väite että kone olisi ollut näitä vinuskeja ,hakkilan pyörä ja mopo toimitti varaosia ,siispä aito japsi.

• monkey,.

vuonna -87 manki siirtyi puoliautomaatista käsikytkimelle ,eli siihen on vaihdettu kone mutta ei puoliautomaatti huono ole, mulla on ollut molempia malleja ja aito honda on vanhanakin parempi kuin uudet kiinan räpellykset. Niitä joudun työnpuolesta korjailemaan jatkuasti ,koska metalli on erittäin haurasta niissä.

• Apinalla pääsee

Niin, vuoden -89 Monkey on täysmanuaali.

Kokemuksia on itselläni sekä manuaaleista (omana ajokkina tällä hetkellä) että ½ automaateista. Noissa automaateissa on vaan kytkimen palautusjouset usein sen verran kulahtaneet ettei kytkin irroita ollenkaan. Huoltamiskysymyshän tuo on mutta sellainen mielikuva kyseisestä pelistä on aina jäänyt mielikuviin.

Puoliautomaatissa on pitkät/lyhyet valot ja siitä ominaisuudesta tykkään. Ja onhan puoliautomaatti tottakai harvinaisempi ja sen vuoksi jännittävämpi ajokki kuin nämä uudemmat. Ei ainakaan montaa samanlaista tule vastaan.

Mutta kaikenkaikkiaan, Apina-Honda on hyvä peli vaikkeivät monet siitä pidäkään. Ulkonäkö, nelitahtikone ja etupää tyrmäävät monet, mutta itse pidän Monkeyn näöstä ja luotettavuudesta.

• manki mies 97

Kuinkas paljon tommonen mankin etu/takavalo maksaa??

• apinahenkilö

On se hyvä, jos se on hyvä, muuten siitä ei hyvä seuraa.

• mankimies 97

Mul on semmottine 89 Mankeli aion laittaa koulu kuntoon että kehtaa tulla kouluu vähä virii keulitusrautaa teharii semmosta ja maalaan uusiks ehä se kule vakioana ku 55 nii se mun joo ei oo virii yhtään XD
        oikea bomukka!

• osta mongey

nii mä aloinjo nyt kattoo mankii vaikka on vielä 4 vuotta että täytän 15v

• vakiomanki

"ehä se kule vakioana ku 55", juu juu. Mankit kulkee vakiona n. 38-45 Km/h. Kokemusta on kahdesta mankista -86 ja -88 malleista. 1986 malli kulki gps:ään 39 Km/h vakiona, virien kanssa 56 :P. 1988 malli kulki vakiona gps:ään 44 Km/h, virien kanssa 61.

• qqqqqqqqq

p1llu seks11!

• Helmi L

Haloota!
      Loppuun raiskattu vehje..elkää raiskakko enempää

Terveisin Helmi L

• liggiggo

mul on manki 94 toimii hyvi

• q

vitut joku 94 manki

• ?

1 itelläk 94 manki ja toimii hyvin ja nytten ku pistin 16mm kaasarin ja pisemmät välit ni menee 50 rajotinta vasten välillä jopa ylä mäes ottaa rajottimella

• manki 94 ei oo olemassa

• manki94

mitennii mul ainaki on

• mankin vihaaja

Älkee ostako mankii se on paska

• ostakaa mongey

mä meinaan ostaa monkeyn koska se on hyvä keulimis mopo

• abina

Itellä on vm88 manki. Ei oo muuta viriä ku ooracing änkkä ja 15 piikkinen eturatas ja kulkee 60 km/h

• Abina

ja kuristukset pois alkukäyrästä:)

• MRjuusto

Mul on 31v toimiva monkey.

• Ääsmonkey

Gasmonkey . on hyvä. sarja. 45km per h maileina vähemmän.

• Hondamonkey

Myykö kukaa monkeyta ei sais olla mitään kiinan osaa tai jos on nii alkuperäset mielellään mukaan... Hinta sais olla 1000 eurosta alaspäin

• Jutustelija1

Mobilisti kamaa nykyään nuo vanhemmat, jonkun vuosituhannen vaihteen Monkeyn saatat vielä saada ns pienellä rahalla.

• MankejaJaMuitaVermeitä
        Jutustelija1 kirjoitti:

Mobilisti kamaa nykyään nuo vanhemmat, jonkun vuosituhannen vaihteen Monkeyn saatat vielä saada ns pienellä rahalla.

Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.com/

Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:

http://mattiviikate.blogspot.com/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html

http://mattiviikate.blogspot.com/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html

• Anonyymi

Ostakaa pv!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Osta honda pv perässä ryömi kun anagonda
      Lopuksi koko paska polta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6044
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3131
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2406
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2078
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1751
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1666
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1616
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1521
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe