omalle lapselleni taloni,vaikka toinen lapseni haluais sen myös mutta ei pysty ostamaan.
voinko myydä
3
897
Vastaukset
- ymfe
Jos talon omistat, niin tottakai voit sen myydä kelle haluat, miksi et voisi.
Mutta pyydä siitä (lähes) markkinahinta, muuten verottaja tulkitsee sen lahjaksi - ja mahdollisesti toinen lapsi voi vedota siihen ennakkoperintönä.
Kannattaa sitten käyttää myyntitulo itse, ettei puolet talorahoista mene kuitenkin perintönä sille, jolle et ilmeisesti halua myydä.- sopimuksiin
ehdoksi asumis oikeus,koska muuten häämöttää joku muu vaihtoehto joka myös maksaa,ja asumistuet kannattaa ottaa selville.myydä saa,kummalle vaan,
- sen jopa
25 % alle markkina hinnan eli 100 000 talon noin 75000 eurolla. Anna toiselle lapselle sama etu rahana ettei tule riitaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824847- 1882228
- 1321842
- 361729
- 1771490
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221481Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161411Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3341164- 651152
- 351126