todellakin totta!!

rapumies...

olen rapumies ja en ennen uskonut horoskooppeihin mutta jokin aika sitten satuin huvikseni lukemaan ravun luonnehoroskoopin ja se osui täydellisesti.

sen jälkeen olen seurannut rapuja ja havainnut että lähes kaikissa ravuissa on samat piirteet joten sattumaa se ei ole. joskin luonne ja muut vaikuttaa myös asiaan.

päivähoroskoopit ovat puuta heinää mutta luonnehoroskooppien paikkansapitävyys voitaisiin todistaa helposti.

otettaisiin vaikka muutama sata ihmistä ja annettaisiin heille monivalintatehtävä jossa kyseltäisiin luonnetta ja reaktiota eri asihoihin. kyselyyn laitettaisiin vain syntymäaika eikä vastaajat tietäisi mihin kysely liittyy.

väitän että mm. ravuilla tulokset todistaisivat luonnehoroskooppien paikkansapitävyyden eli yhtenäväisyydet olisi häkellyttävän samanlaiset.

onko kellään tietoa onko mitään vastaavaa tutkimusta tehty ja jos on niin mitkä tulokset?

5

1735

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minski33

... jonkinmoinen löytyy esim. helsingin sanomien sivuilta. Itse tein "hömpältä" tuntuvan testin, melko pitkäkin oli, ja yllätys-yllätys vastaukseksi tuli rapu. Rapunainen siis olen ja tunnistan kyllä itsestäni lähes kaikki ravun analyysiin kirjatut asiat. Tunnistan ja kärsin... välillä ainakin tästä liiasta tunteen palosta!

• hyvin sanottu..

juuri tuo tunteen palo jokaisessa tunneasiassa on kanssa todella kova minullakin.

jees

• XYRAPUXY
        hyvin sanottu.. kirjoitti:

juuri tuo tunteen palo jokaisessa tunneasiassa on kanssa todella kova minullakin.

jees

Taisipa olla viime viikolla jossakin tiedotusvälineessä (en nyt muista missä) sellainen uutinen, että Ruotsissa on tehty tieteellinen tutkimus siitä, pitääkö horoskooppien luonnekuvaukset paikkansa. Lopputulos oli se, että luonteella ja horoskooppimerkillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Joten on tieteellisesti todistettu (ainakin ruotsissa), että horoskooppien luonnekuvaukset ovat täyttä soopaa.

• pureskeltu aamutohveli

Moi minski, oletko hotchixi?

• vaaka -merkkinen

Minä tein testin, jossa kysymyksin arvioitiin mitä merkkiä vastaan henkiseltä minältäni. Kysymyksiä oli runsaasti, ja testi oli kaksijakoinen/lyhyt ja pitkä kaava.
      Toisen kaavan mukaan olin tyypillinen vaaka. Toinen luokitteli myös vaa`aksi, mutta lisäyksellä, että minussa olisi hitunen myös Kala -merkkiä.
      Uskon siis, että kuvailemasi pitänee osittain paikkansa, ainakin, jos testattavat ovat "tyypillisiä merkin edustajia", näin ei kuitenkaan aina ole, vaan joihinkin vaikuttaa vahvemmin jokin toinen merkki (tämä selviää vain syntymäajan perusteella). Minä olen aina ajatellut, että olen tyypillinen vaaka, ja testin tekeminen vain vahvisti ajatustani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1339
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1125
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      204
      1121
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      175
      1079
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      840
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      768
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    Aihe