todellakin totta!!

rapumies...

olen rapumies ja en ennen uskonut horoskooppeihin mutta jokin aika sitten satuin huvikseni lukemaan ravun luonnehoroskoopin ja se osui täydellisesti.

sen jälkeen olen seurannut rapuja ja havainnut että lähes kaikissa ravuissa on samat piirteet joten sattumaa se ei ole. joskin luonne ja muut vaikuttaa myös asiaan.

päivähoroskoopit ovat puuta heinää mutta luonnehoroskooppien paikkansapitävyys voitaisiin todistaa helposti.

otettaisiin vaikka muutama sata ihmistä ja annettaisiin heille monivalintatehtävä jossa kyseltäisiin luonnetta ja reaktiota eri asihoihin. kyselyyn laitettaisiin vain syntymäaika eikä vastaajat tietäisi mihin kysely liittyy.

väitän että mm. ravuilla tulokset todistaisivat luonnehoroskooppien paikkansapitävyyden eli yhtenäväisyydet olisi häkellyttävän samanlaiset.

onko kellään tietoa onko mitään vastaavaa tutkimusta tehty ja jos on niin mitkä tulokset?

5

1832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minski33

... jonkinmoinen löytyy esim. helsingin sanomien sivuilta. Itse tein "hömpältä" tuntuvan testin, melko pitkäkin oli, ja yllätys-yllätys vastaukseksi tuli rapu. Rapunainen siis olen ja tunnistan kyllä itsestäni lähes kaikki ravun analyysiin kirjatut asiat. Tunnistan ja kärsin... välillä ainakin tästä liiasta tunteen palosta!

• hyvin sanottu..

juuri tuo tunteen palo jokaisessa tunneasiassa on kanssa todella kova minullakin.

jees

• XYRAPUXY
        hyvin sanottu.. kirjoitti:

juuri tuo tunteen palo jokaisessa tunneasiassa on kanssa todella kova minullakin.

jees

Taisipa olla viime viikolla jossakin tiedotusvälineessä (en nyt muista missä) sellainen uutinen, että Ruotsissa on tehty tieteellinen tutkimus siitä, pitääkö horoskooppien luonnekuvaukset paikkansa. Lopputulos oli se, että luonteella ja horoskooppimerkillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Joten on tieteellisesti todistettu (ainakin ruotsissa), että horoskooppien luonnekuvaukset ovat täyttä soopaa.

• pureskeltu aamutohveli

Moi minski, oletko hotchixi?

• vaaka -merkkinen

Minä tein testin, jossa kysymyksin arvioitiin mitä merkkiä vastaan henkiseltä minältäni. Kysymyksiä oli runsaasti, ja testi oli kaksijakoinen/lyhyt ja pitkä kaava.
      Toisen kaavan mukaan olin tyypillinen vaaka. Toinen luokitteli myös vaa`aksi, mutta lisäyksellä, että minussa olisi hitunen myös Kala -merkkiä.
      Uskon siis, että kuvailemasi pitänee osittain paikkansa, ainakin, jos testattavat ovat "tyypillisiä merkin edustajia", näin ei kuitenkaan aina ole, vaan joihinkin vaikuttaa vahvemmin jokin toinen merkki (tämä selviää vain syntymäajan perusteella). Minä olen aina ajatellut, että olen tyypillinen vaaka, ja testin tekeminen vain vahvisti ajatustani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      117
      3872
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      76
      3215
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      62
      1796
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      218
      1282
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1212
    6. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      198
      966
    7. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      755
    8. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      18
      696
    9. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      686
    10. Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?

Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,
      Sinun unelmalomasi
      6
      680
    Aihe