todellakin totta!!

rapumies...

olen rapumies ja en ennen uskonut horoskooppeihin mutta jokin aika sitten satuin huvikseni lukemaan ravun luonnehoroskoopin ja se osui täydellisesti.

sen jälkeen olen seurannut rapuja ja havainnut että lähes kaikissa ravuissa on samat piirteet joten sattumaa se ei ole. joskin luonne ja muut vaikuttaa myös asiaan.

päivähoroskoopit ovat puuta heinää mutta luonnehoroskooppien paikkansapitävyys voitaisiin todistaa helposti.

otettaisiin vaikka muutama sata ihmistä ja annettaisiin heille monivalintatehtävä jossa kyseltäisiin luonnetta ja reaktiota eri asihoihin. kyselyyn laitettaisiin vain syntymäaika eikä vastaajat tietäisi mihin kysely liittyy.

väitän että mm. ravuilla tulokset todistaisivat luonnehoroskooppien paikkansapitävyyden eli yhtenäväisyydet olisi häkellyttävän samanlaiset.

onko kellään tietoa onko mitään vastaavaa tutkimusta tehty ja jos on niin mitkä tulokset?

5

1712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minski33

      ... jonkinmoinen löytyy esim. helsingin sanomien sivuilta. Itse tein "hömpältä" tuntuvan testin, melko pitkäkin oli, ja yllätys-yllätys vastaukseksi tuli rapu. Rapunainen siis olen ja tunnistan kyllä itsestäni lähes kaikki ravun analyysiin kirjatut asiat. Tunnistan ja kärsin... välillä ainakin tästä liiasta tunteen palosta!

      • hyvin sanottu..

        juuri tuo tunteen palo jokaisessa tunneasiassa on kanssa todella kova minullakin.

        jees


      • XYRAPUXY
        hyvin sanottu.. kirjoitti:

        juuri tuo tunteen palo jokaisessa tunneasiassa on kanssa todella kova minullakin.

        jees

        Taisipa olla viime viikolla jossakin tiedotusvälineessä (en nyt muista missä) sellainen uutinen, että Ruotsissa on tehty tieteellinen tutkimus siitä, pitääkö horoskooppien luonnekuvaukset paikkansa. Lopputulos oli se, että luonteella ja horoskooppimerkillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Joten on tieteellisesti todistettu (ainakin ruotsissa), että horoskooppien luonnekuvaukset ovat täyttä soopaa.


      • pureskeltu aamutohveli

        Moi minski, oletko hotchixi?


    • vaaka -merkkinen

      Minä tein testin, jossa kysymyksin arvioitiin mitä merkkiä vastaan henkiseltä minältäni. Kysymyksiä oli runsaasti, ja testi oli kaksijakoinen/lyhyt ja pitkä kaava.
      Toisen kaavan mukaan olin tyypillinen vaaka. Toinen luokitteli myös vaa`aksi, mutta lisäyksellä, että minussa olisi hitunen myös Kala -merkkiä.
      Uskon siis, että kuvailemasi pitänee osittain paikkansa, ainakin, jos testattavat ovat "tyypillisiä merkin edustajia", näin ei kuitenkaan aina ole, vaan joihinkin vaikuttaa vahvemmin jokin toinen merkki (tämä selviää vain syntymäajan perusteella). Minä olen aina ajatellut, että olen tyypillinen vaaka, ja testin tekeminen vain vahvisti ajatustani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe