Mikä on riittävä valaistus akvaan? Minulla on 100 cm leveä akva ja siinä saman mittainen yksiputkinen valaisin käytössä. Putken tehoa en muista ulkoa, olen nyt töissä. Minulla on myös 90 cm leveä kaksiputkinen valaisin, mutta se ei ole nyt käytössä. Elikkäs millaiset putket olisi hyvät kasveille ja kaloille? Jos laitan ne molemmat valot, niin onko liikaa valoa? akva 180 litraa.
Vastaukset 2
- fish KING
kerro minkälaiset putkien arvot on... lukee niissä loisteputkissa... kaikki teksti...
- eilen, enkä
päässyt koneelle. Ismomman putken arvot kerron illalla. Se kaksiputkinen ei ole kotona tällä hetkellä, joten siitä en just nyt tietoja saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1651091En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44737Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.131700Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi26688- 44669
- 67625
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää163582Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l197581Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36580Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52570