Oisko täällä ketään jolla ois samankaltaisia oireita kuin mulla. Epäilen että tämä vois olla allergiaa, mulla on todettu siitepölyallergia joskus nuorempana. No jokatapauksessa, mulla on pari viikkoa jo kuumottanut ja kihelmöinyt poskipäitä ja silmiä ihan hirveästi ja pää on myös kipeä ihan päivittäin. Posket ei silti ole punaiset vaikka kuumottaakin, se tuntuu vain sisälläpäin... Kuumotus tuntuu silmissä välillä niin kovasti että ei pysty silmiä räpsäyttään....
Olen kyllä ottanut duact allergialääkettä mutta ei se ainakaan auta yhtään. Tämä on todella epämiellyttävä vaiva :(
Kuumotusta....
2
736
Vastaukset
- Monet oireet
Kyllä tuo kuumotus on yksi oireista. Tuosta Duacista, onko se allergialääke? Itse saan avun antihistamiinivalmisteista. Niissä on eri vaikuttava aine, esim. zetiritsin, loratadin ym.
Joo on se duact allergialääke ja sitä ei kuulemma saisi käyttää jatkuvasti, ainoastaan jaksottain. Kävin sairaanhoitajalle näyttämässä nuita silmiäni niin se meinas että ne on ihan kuivat. Olen nyt käyttänyt kostutustippoja ja ne tuntuu auttavan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131403- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31037Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15931Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890- 32820
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.58814T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44734