Oisko täällä ketään jolla ois samankaltaisia oireita kuin mulla. Epäilen että tämä vois olla allergiaa, mulla on todettu siitepölyallergia joskus nuorempana. No jokatapauksessa, mulla on pari viikkoa jo kuumottanut ja kihelmöinyt poskipäitä ja silmiä ihan hirveästi ja pää on myös kipeä ihan päivittäin. Posket ei silti ole punaiset vaikka kuumottaakin, se tuntuu vain sisälläpäin... Kuumotus tuntuu silmissä välillä niin kovasti että ei pysty silmiä räpsäyttään....
Olen kyllä ottanut duact allergialääkettä mutta ei se ainakaan auta yhtään. Tämä on todella epämiellyttävä vaiva :(
Kuumotusta....
2
719
Vastaukset
- Monet oireet
Kyllä tuo kuumotus on yksi oireista. Tuosta Duacista, onko se allergialääke? Itse saan avun antihistamiinivalmisteista. Niissä on eri vaikuttava aine, esim. zetiritsin, loratadin ym.
Joo on se duact allergialääke ja sitä ei kuulemma saisi käyttää jatkuvasti, ainoastaan jaksottain. Kävin sairaanhoitajalle näyttämässä nuita silmiäni niin se meinas että ne on ihan kuivat. Olen nyt käyttänyt kostutustippoja ja ne tuntuu auttavan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713488
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851506Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251249- 1581212
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35961
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16943Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk90777- 62745