Ei hitto!

sfokn 25w

Olo on todella karmea jo toista päivää!

Dokasin Provinssissa torstaista sunnuntaihin ja koko ajan tuli oltua ihan nakeissa. Muutama tunti vaan unta "aamuisin" ja heti herättyä pullo auki. Ei tullut syötyäkään juuri mitään muuta kuin jotain festari pyttipannuja.

Tuli juotua ihan käsittämättömiä määriä ja örvellettyä.

Nyt on eilisestä asti ollut ihan kauhee olo, todella karmea! Hiki valuu vaan koko ajan, tärisyttää, pelottaa, ahistaa, vituttaa, maha sekaisin jne jne..

Kaupassa kävin äsken tossa lähellä ja suorastaan katkokävelin sinne! Aurinkoa en sietänyt yhtään ja ahisti kun ihmiset katsoivat..

Vittu mie kuolen oikeesti..

7

1512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitettavasti..

      99 olin provinssis, torstaist sunnuntai aamuun join ja kuskiks lupauduin niin krapulassa ajoin takas turkuun. Vast pihalla oksensin ja sitten alko 15 min välein lentää. Keskiviikkona otin isältä oluen ja join puolet ja taas lens.. vast viikonloppuna olin jo normaaleis olois.

    • n82=)

      no juups...ymmärrän sua...ei paljo naurata...sillon harvoin (n.kerta kk) kun otan, otan tosiaanki kaksin käsin, mutta vaan sen yhen illan/yön mut mulla tulee aivan käsittämättömän kauheet krapulat...varsinki tuskaa jos joutuu olee yksin...pelkää vähintää noutajan tulleen...ja tuntuu et oon ainoo mun tuttavapiiris joka saa mosia oloja vaik muutkin ottais saman verran!!! No oliko ees kivaa? Koita saada ittes kuosii...ja jussina uusix...hehhheh..vai mitä?!

      • sfokn 25w

        hauskaa oli todellakin, siitä ei käy kieltäminen. hauskaa aina maanantai aamuun asti ku heräsin..

        Kyllä tuommoisen festari elämyksen takia kannattaakin vähän "kärsiä".. =)


    • Vaarallisilla vesillä liikut

      KUNHAN PÄÄSET MEIKÄN IKÄÄN 50 VEE NIIN TAJUAT ETTÄ TUO ON VASTA LEIKKIÄ. tERV. MAKSA HAJALLA, TYNNYRIVATSA, HAIMA HAISEE, PASKA LENTÄÄ. hARJOITTELEMALLA PÄÄSEE VASTA AMMATTILAISIIN.

    • Lord Crapula

      Sulla on kohtalotovereita provnssin jäljiltä satamäärin. Useamman päivän yhtäjaksoinen dokaus ei tee kovin gutaa keholle tai psyykelle...

      Mutta elämä voittaa lopulta! (Äkkiä se läksy unohtuu:) Parasta on jos ei tarvitse kärsiä yksin. Muuten tuntuu että melkein sekoaa...

      Ei muutakun hauskaa juhannusta!

    • jamppa47

      Jep, tuli mitta täys tappelua (½v) ytäjaksoisesti kotona ja otin neljän päivän "kumaran" ei tarkkaa muistikuvaa missä sitä on tullut oltua... Mutta nyt on todella ahdistunut olo. Henki ei kulje, horjuttaa, yöllä ei saa nukuttua, ja kuolaa erittyy valtavia määriä, sekä kädet tärisee eikä katsetta saa kunnolla kohdistettua. Ja viime juomasta on jo 4 päivää... koska tää loppuu.. Lääkäriin?

      • yhtäkkiä

        Raaka totuus on, että putketusta ei missään tapauksessa saa katkaista rajusti, saattaa tulla viinakrampit, harhat ja muut kivat pelkotilat kaupan päälle. Alasajo vaatii päivän pari, ihan keskioluella poistetaan tärinät ja vapinat ja yritetään syödä myös. Tarkkaa hommaa, ettei lähde uusi känni päälle mutta onnistuessaan helpotus. Elimistö saa totuttautua rauhassa vähenevään alkoholiin -> vieroitusoireita ei tule. Koska harhat ja muurahaiset ihon alla ja päässä soivat äänet ei ole enää krapulaa vaan vieroitusoireita ja kramppaamisenkin vaara on olemassa. Toinen vaihtoehto on hankkia muutama pami, niillä alasajo onnistuu yleensä myös.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4066
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2169
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1664
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1487
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1448
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1360
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1248
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1164
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1099
    10. 22
      1066
    Aihe