miten saa kalat M puhumaan??

kalat 34

hei: kalat mies on ihastunut minuun ja olimme vaan kerran treffeillä käynyt, mut sen jälkeen kaveri on jäännyt hiljaa enkä käsitä mitä hän miettii ja ihmettelee?? kun hän sanoo et kyllä tykkää ja halua minua, mut ei ota yhteytä eikä toimi nopeasti!! mitä mun pitää tehdä tuon kaa?
KIITOS:)

4

2160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

olen ollut naimisissa kalan kanssa.ja nyt myöhemmin toisen kalan kanssa avo-liitossa.eivätkä puhu eivätkä pussaa kun vain humalassaa.kalat ovat herkkiä.sisällä kohisee mutta mitään ei kuulu.

• MP.

tietenkin :)

• Treffit myös

Kävin myös treffeillä Kalan kanssa. Ennnen treffejä vakuutteli kovasti tykkäävänsä.Teot kertovat enempi....
      Jälkeenpäin sanoin hänelle, että tykään tms. silloin sain vastauksen, joka oli sama kuin ennen treffejä.häntäkin täytyy vakuutella.
      Eivät he moneen kertaan samaa asiaa sanoa, jos kerralla tsrkoittavat sitä. Käypäs vilasemassa luonnetta horoskoopeista ja lue Kalasta kaikki, sitten tiedät, miten häntä on kohdeltava...itse olen onnellinen......puhuvat vain asiaa.

• mnjh

Ei minua ainakaan helpolla saa puhumaan, mikä on tietysti sääli. Päässä kyllä pyörii paljon kaikenlaista, mutta on sitten asia erikseen, mitä saan suustani ulos. Mutta tämmösiä haaveilijoita me kalat ollaan, ei voi mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      4174
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      92
      1986
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      32
      1712
    4. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      10
      1564
    5. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      170
      1496
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      25
      1406
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      106
      1219
    8. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      1190
    9. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1172
    10. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      133
      1135
    Aihe