miten saa kalat M puhumaan??

kalat 34

hei: kalat mies on ihastunut minuun ja olimme vaan kerran treffeillä käynyt, mut sen jälkeen kaveri on jäännyt hiljaa enkä käsitä mitä hän miettii ja ihmettelee?? kun hän sanoo et kyllä tykkää ja halua minua, mut ei ota yhteytä eikä toimi nopeasti!! mitä mun pitää tehdä tuon kaa?
KIITOS:)

4

2169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

olen ollut naimisissa kalan kanssa.ja nyt myöhemmin toisen kalan kanssa avo-liitossa.eivätkä puhu eivätkä pussaa kun vain humalassaa.kalat ovat herkkiä.sisällä kohisee mutta mitään ei kuulu.

• MP.

tietenkin :)

• Treffit myös

Kävin myös treffeillä Kalan kanssa. Ennnen treffejä vakuutteli kovasti tykkäävänsä.Teot kertovat enempi....
      Jälkeenpäin sanoin hänelle, että tykään tms. silloin sain vastauksen, joka oli sama kuin ennen treffejä.häntäkin täytyy vakuutella.
      Eivät he moneen kertaan samaa asiaa sanoa, jos kerralla tsrkoittavat sitä. Käypäs vilasemassa luonnetta horoskoopeista ja lue Kalasta kaikki, sitten tiedät, miten häntä on kohdeltava...itse olen onnellinen......puhuvat vain asiaa.

• mnjh

Ei minua ainakaan helpolla saa puhumaan, mikä on tietysti sääli. Päässä kyllä pyörii paljon kaikenlaista, mutta on sitten asia erikseen, mitä saan suustani ulos. Mutta tämmösiä haaveilijoita me kalat ollaan, ei voi mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1710
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1350
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1298
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      850
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      72