Thaihierontaan!

PSS

Koska se uusi Thaihieronta avataan?

46

12172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heti..

      .. juhannuksen jälkeen Viksbergin krouvin naapuriin!

      Viksberg

      • Thaihieronta

        Huomasin ohimennessä, et oli ilmestyneet ikkunateipit R-kioskin naapurihuoneistoon.
        Good Luck Thaihieronta avoinna 9-22


      • vaan
        Thaihieronta kirjoitti:

        Huomasin ohimennessä, et oli ilmestyneet ikkunateipit R-kioskin naapurihuoneistoon.
        Good Luck Thaihieronta avoinna 9-22

        GOOD LUCK
        :D


      • roydonary
        vaan kirjoitti:

        GOOD LUCK
        :D

        Ei helwettisoikoon!! :D
        Lycka till vaan sitten!


      • poju vaan
        Thaihieronta kirjoitti:

        Huomasin ohimennessä, et oli ilmestyneet ikkunateipit R-kioskin naapurihuoneistoon.
        Good Luck Thaihieronta avoinna 9-22

        Eikö nimen pitäisi olla Happy End...


    • Viksbergin ostoskeskus

      Tuo uusi thaihierontapaikka Viksbergin ostoskeskuksessa on avattu ke 25.06

      • hierontaa

        Minkäslaista hierontaa siellä on tarjolla ja mihin hintaan?


      • kysy mitä
        hierontaa kirjoitti:

        Minkäslaista hierontaa siellä on tarjolla ja mihin hintaan?

        Käy ihan itse kysymässä tai soittele sinne paikanpäälle, eli viksbergin ostoskeskuksessahan tuo paikka sijaitsee Siurulankatu 28 FORSSA.
        Avoinna 09-22


      • kaveri kävi
        kysy mitä kirjoitti:

        Käy ihan itse kysymässä tai soittele sinne paikanpäälle, eli viksbergin ostoskeskuksessahan tuo paikka sijaitsee Siurulankatu 28 FORSSA.
        Avoinna 09-22

        joo siel on hinta puoltuntii 25€ ja siinä saa ihan panna kovaa


      • Ttttauno
        kaveri kävi kirjoitti:

        joo siel on hinta puoltuntii 25€ ja siinä saa ihan panna kovaa

        Olisiko sittenkään noin?
        Olin yhdessä toisessa paikassa ja sillä 25-30 eurolla saa 1/2 tuntia mitäänsanomatonta hierontaa oikeasti alle 10 minuuttia. Sitten jotain muuta jos maksaa satasen lisää. Olin tosin maksanut jo 50 yhdestä tunnista siitä "oikeasta" thai-hieronnasta. Olipa eka hierontareissu minulla, ja olen sentään yli 50 v mies. Käyn joskus viikonloppuisin Forssassakin.


      • piristää hienosti
        Ttttauno kirjoitti:

        Olisiko sittenkään noin?
        Olin yhdessä toisessa paikassa ja sillä 25-30 eurolla saa 1/2 tuntia mitäänsanomatonta hierontaa oikeasti alle 10 minuuttia. Sitten jotain muuta jos maksaa satasen lisää. Olin tosin maksanut jo 50 yhdestä tunnista siitä "oikeasta" thai-hieronnasta. Olipa eka hierontareissu minulla, ja olen sentään yli 50 v mies. Käyn joskus viikonloppuisin Forssassakin.

        " ja sillä 25-30 eurolla saa 1/2 tuntia mitäänsanomatonta hierontaa oikeasti alle 10 minuuttia."

        pitää osata vaatia kauniisti, niin saa,
        jos on lepsu ja maksaa olemisesta käy kuten sinulla.

        lähtökohtahan tietysti on rahastaminen, mutta kun ei maksa tushasta, kyllä hyvää saa.


    • Ainakin joku vastaus

      Eli kukaan ei ole käynyt.
      Turuntielle ei kannata mennä ellei pidä vanhemmasta taitamattomasta 'leidistä'.

    • xxzzzaaaazaz

      Harkitsen myös Viksbergissä käyntiä mutta taitaa olla aika hintavaa kuten Kauppakadullakin (kääntyi sinne Turuntieltä puhelu).
      Tällä Helsingissä sentään sai sitä oikeaa häss... venäläisiltä hutsuilta n. 10 v sitten halvalla. En ole ainakaan 3 v käynyt A.K. kadulla Kallion ja Vallilan raja-mailla. Taitaa aika heikosti siellä nykyään olla myyntiä .... Tai sitten ne samat vakiomyyjät jotka ovat jo melko vanhentuneita. Toisin oli ennen.

    • ...........

      on aika säälittävää sillee lievästi sanoen jos ei muualta saa kulli hierontaa kun maksamalla jollekkin vinosilmälle...hah hah,ei oikein voi kun nauraa...

      • asssssssssssss

        Säälittävä peruste sinulla. Oletteko Forssassa niin vapaamielisiä että jakaisitte vaikka minullekin, entiselle forssalaiselle, nykyiselle mökkeilijälle ? Etkö pelkää sanan leviävän että jakelet ? Kenen sitten haluat minulle antavan Forssassa jos et itse jaa ? Tietysti muijanikaan ei pidä tietämäni asiasta, vaikka han ei minulle ole antanut enää vuosiin. Se yrittää silti rajoitaa saantiani, vaikka ei itse anna. En oikein ymmärrä viestiäsi. Se on kirjoitettu jostain ihan kummasta näkökulmasta. Taidat olla nainen tai sitten poikamies joka ei välitä mistään "maineestaan" mitään.


    • en tarvi sääliä

      -------------- Kummalle luulisit vaimon antavan sinun mennä,
      jos olisi todella syy miksi ei kotona saa sitä kun tarvitsee.
      jollekkin muualle naiselle, vai maksulliselle. ?

      Nääs, meitä on niin monenlaisia, lihavia, laihoja homoja lesboja,
      moni ei edes 50-v vielä tiedä edes mihin ryhmään kuuluu, kiukuttelee vain kotona, tai jopa eroaa.

      onnellisen perhekokonaisuuden isoiskä,
      46v olis rakkaustarinaa takanapäin ja joka päivä tulee yksi päivä lisää.

    • krouvistakin saa.

      ostarilta saa pillua,jee jee.

    • hieronnan tarpees

      mää oonki jo pari vuat aatellu mist ne poijjat puhhuu, vaa ny tiän ett meil onki tääl ihan kunnon hoitolaitoksii. mist vois ajan tilata?

    • 32

      sehän on pieni raha 30 sekunnista.

    • Kokeilla vois

      Niin, hierooko ne joka paikan ja paljon se kustantaa?

      • nimim. kokemusta on

        Unohda koko juttu, rahoistasi siellä vain pääset.


    • -FRS-
    • raha tuo valtaa

      Kyllähän rahalla aina saa,jos on varaa maksaa.
      Ei sellaista naista ole,
      joka ei rahalla antaisi,se on taas eri asia mitä joutuu maksamaan.

    • kaaleppi45

      huomen thai tytön luo

      • missä horo asuu ?

        Vai missä se jakorasia pitää putiikkiaan ?


      • pieni neuvo

        Find it, **** it ja forget it.


    • krillimestari

      1.4.

    • Ohiajaja

      Missä liike on? Panettaa niin perkeleesti. Ajoin ohi. Loppuviikosta pitää saada thai-pillua ehdottomasti! Järjestyykö Vorssassa? Mitä maksanee?

    • Naitattaa nii palajo

      Onko auki pääsijäispyhyhät? Tarkka osote, lease. (Panin tuon viime sanan ihan enklanniks, ko se on muotii nykysin.)

    • .juuso.

      Saako sieltä hierontaakin?

      • 12+12

        Mitä oikein kuvittelet? Ei kai sitä nyt kaikkea ole yhdessä paikassa tarjolla. Mene Thaimaahan jos hierontaa hauat


      • mitä "hierontaa" ?
        12+12 kirjoitti:

        Mitä oikein kuvittelet? Ei kai sitä nyt kaikkea ole yhdessä paikassa tarjolla. Mene Thaimaahan jos hierontaa hauat

        Kun Hesari taannoin teki empiiristä kenttätutkimusta thaihuoraamoista, jokaisessa niissä tyrkytettiin ja myytiin seksiä.


    • Kankeet jäsenet

      Selvyyten vuoks: mitä kaikkee ne antaa ja hinnat? Tekis mieli hierottaa ittensä.

      • kankee muna

        Ja paljon maksaa suihinotto spermat naamalla, persnainti ja nyrkkipano ?


      • Moneen käyttöön
        kankee muna kirjoitti:

        Ja paljon maksaa suihinotto spermat naamalla, persnainti ja nyrkkipano ?

        Sen verran paljon maksaa, että sulle suosittelen näppylähanskoja. Lisämausteeksi voit tunkea kesäkurpitsan hanuriisi. Session päätteeksi saat syödä samalla rahalla vielä terveellisen välipalan.


      • no paljonko ?
        Moneen käyttöön kirjoitti:

        Sen verran paljon maksaa, että sulle suosittelen näppylähanskoja. Lisämausteeksi voit tunkea kesäkurpitsan hanuriisi. Session päätteeksi saat syödä samalla rahalla vielä terveellisen välipalan.

        Voisin heittää taikkuvitulle jonkun kakskypää suikkareista.


      • ei noin paljoo
        no paljonko ? kirjoitti:

        Voisin heittää taikkuvitulle jonkun kakskypää suikkareista.

        Suikkarit ei oo vielä naintii.


      • qqqqssszz
        no paljonko ? kirjoitti:

        Voisin heittää taikkuvitulle jonkun kakskypää suikkareista.

        Ei mene läpi!
        Nainti taisi maksaa 130 €.


      • ehe ehe
        qqqqssszz kirjoitti:

        Ei mene läpi!
        Nainti taisi maksaa 130 €.

        Venakoilta saa paljo halvemmalla eikä oo niin tautisii ku noi aasialaisvitut.


      • kyrpä otsikossa
        ehe ehe kirjoitti:

        Venakoilta saa paljo halvemmalla eikä oo niin tautisii ku noi aasialaisvitut.

        Mitä venakkoon tulee, sehän on sentään koulutettu ja sivistynyt, sellaista kehtaa niinkun näytelläkin eikä vaan jyystää kuten taikkuja jossain piilossa salaa.


      • no heh heh
        kyrpä otsikossa kirjoitti:

        Mitä venakkoon tulee, sehän on sentään koulutettu ja sivistynyt, sellaista kehtaa niinkun näytelläkin eikä vaan jyystää kuten taikkuja jossain piilossa salaa.

        Kun se seksin oston kielto tulee, eihän kukaan enää tihrusilmiä naiskaan.
        Silloin siirrytään nettiin ja kotimaisiin tai itänaapurin naisiin.


    • Hämeenlinna
    • 1111111111111onon

      Hei mistä venakoiden yhteystiedot?? Olis käyttöö

    • vakituinen2

      viksbergin krouvin viereinen thai hieromo on paras missä olen ikinä käynyt. loistava!

    • Anonyymi

      Vieläkö se on pystyssä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe