Hotellien hinnat

Hotellixu

TERVEHDYS!

Tämä ei ole mikään boikottiehdotus, mutta jos olette vuosia asuneet kesälomamatkoilla suomalaisissa hotelleissa, niin hinnat ovat lähes kaksinkertaistuneen.

Muutama vuosi sitten esimerkiksi Radisson SAS, Seasidessä kahden hengen huone lisävuoteella oli 59,50 €/vrk (kesähinta S-etukortilla).

Vuonna 2006 hotelli Presidentissä hinta oli 60 € vuorokausi.

2006 halvin hinta nettivarauksella oli 50 € (1 hh) hotelli Presidentissä. Kyseessä oli vkl-hinta S-kortilla.

Nyt on todella vaikea löytää alle 100 € hinta Helsingistä ja mielummin hinnat ovat yli 120 €.

Itse olen siirtynyt muutamaksi vuodeksi pienempiin hotelleihin ja varsinkin Helsingin majoittuminen saa odottaa halvempia aikoja. Linnamäellä, Sealife:ssä ja Korkeasaaressa käydään lasten kanssa, mutta majoitutaan Helsingin ulkopuolella.

5

1420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mietippä sitä

nuo isot palkankorotusket ja loppupelissä maksat ne itse.

• hpop

Joka tapauksessa kaikki tulee nousemaan. Tulemme viellä näkemään tulevaisuudessa jopa Suomessakin eriarvoisuutta ja vartioituja asuntoalueita rikkaiden asuinlähiöinä. Muutaman vuosikymmenen aikana. Ei keskituloisilla ollut -50 luvulla varaa asua Hotelleissa.

• Vertailevaa tutkija

Monesti jopa ulkomaiset hotellien varaus sivustot tarjoavat merkittävästi halvempia hotellihintoja kuin jos suoraan varaa Hotellista tai suomalaisesta matkatoimistosta. Mikähän siinäkin on?

http://www.halvathotellit.info/

• yrittäjä nainen

oletko sattumoisin huomannut että kaikki
      muukin on noussut: energia, palkat, rakentaminen
      jne.. sähköä ei tule jollei maksa ja työntekijät lakkoilee mitä karmeampia keinoja käytten jotta saavat lisää liksaa, kuljetus kustannukset ovat niin kaameita ettei kohta uskalla tilata edes tavaraa, mieti mitä puhut itsekkin olet varmaan aina kinuamassa parempia palkkoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kehu kaivattuasi yhdellä lauseella

"Hän on todella mielenkiintoinen henkilö. "
      Ikävä
      93
      1537
    2. Tänään sen huomasin ja se tuntuu

Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t
      Ikävä
      113
      1218
    3. Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"

Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa
      Maailman menoa
      292
      1064
    4. Miten yrität saada tilannetta eteenpäin

ettei jäätäisi päikoilleen, missä kumpikin ikävöi omalla tahollaan?
      Ikävä
      76
      1063
    5. Se nainen joka sua kaipailee on melkoisesti

Lihonut. melkoisen Noloo. Mieheltä tutulle miehelle
      Ikävä
      98
      969
    6. En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona

Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va
      Ikävä
      150
      965
    7. Et tule koskaan löytämään tällaista syvyyttä kenestäkään toisesta

Jos vaan tietäisit, kuinka paljon tunnen sinua kohtaan. Jos vaan tietäisit, miten paljon merkitset minulle.
      Rakkaus ja rakastaminen
      90
      955
    8. Kauneutesi kiinnitti huomioni

mutta oikeesti rakastuin tapaan, miten näet asiat ja kaikki. Olet liian ihana, enkä tiedä miten sen saisin sanottua.
      Ikävä
      33
      952
    9. Taisit vihdoin ymmärtää

Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.
      Ikävä
      12
      935
    10. En ymmärrä

Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.
      Ikävä
      92
      899
    Aihe