TERVEHDYS!
Tämä ei ole mikään boikottiehdotus, mutta jos olette vuosia asuneet kesälomamatkoilla suomalaisissa hotelleissa, niin hinnat ovat lähes kaksinkertaistuneen.
Muutama vuosi sitten esimerkiksi Radisson SAS, Seasidessä kahden hengen huone lisävuoteella oli 59,50 €/vrk (kesähinta S-etukortilla).
Vuonna 2006 hotelli Presidentissä hinta oli 60 € vuorokausi.
2006 halvin hinta nettivarauksella oli 50 € (1 hh) hotelli Presidentissä. Kyseessä oli vkl-hinta S-kortilla.
Nyt on todella vaikea löytää alle 100 € hinta Helsingistä ja mielummin hinnat ovat yli 120 €.
Itse olen siirtynyt muutamaksi vuodeksi pienempiin hotelleihin ja varsinkin Helsingin majoittuminen saa odottaa halvempia aikoja. Linnamäellä, Sealife:ssä ja Korkeasaaressa käydään lasten kanssa, mutta majoitutaan Helsingin ulkopuolella.
Hotellien hinnat
5
1481
Vastaukset 5
- mietippä sitä
nuo isot palkankorotusket ja loppupelissä maksat ne itse.
- hpop
Joka tapauksessa kaikki tulee nousemaan. Tulemme viellä näkemään tulevaisuudessa jopa Suomessakin eriarvoisuutta ja vartioituja asuntoalueita rikkaiden asuinlähiöinä. Muutaman vuosikymmenen aikana. Ei keskituloisilla ollut -50 luvulla varaa asua Hotelleissa.
- Vertailevaa tutkija
Monesti jopa ulkomaiset hotellien varaus sivustot tarjoavat merkittävästi halvempia hotellihintoja kuin jos suoraan varaa Hotellista tai suomalaisesta matkatoimistosta. Mikähän siinäkin on?
http://www.halvathotellit.info/
- yrittäjä nainen
oletko sattumoisin huomannut että kaikki
muukin on noussut: energia, palkat, rakentaminen
jne.. sähköä ei tule jollei maksa ja työntekijät lakkoilee mitä karmeampia keinoja käytten jotta saavat lisää liksaa, kuljetus kustannukset ovat niin kaameita ettei kohta uskalla tilata edes tavaraa, mieti mitä puhut itsekkin olet varmaan aina kinuamassa parempia palkkoja. - Halpaaonjoo
Tuolta löytyy alkaen 44€
http://www.hotellivertailut.com/City.aspx?languageCode=EN&fileName=Helsinki&pageIndex=0&sort=MinRate-asc&tabId=Details
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131427
- 49941
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r145740- 70676
- 67626
- 53607
- 59586
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.118540Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e111511Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 55478
- 5478
- 34477
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 49457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 52413
- 42410