TERVEHDYS!
Tämä ei ole mikään boikottiehdotus, mutta jos olette vuosia asuneet kesälomamatkoilla suomalaisissa hotelleissa, niin hinnat ovat lähes kaksinkertaistuneen.
Muutama vuosi sitten esimerkiksi Radisson SAS, Seasidessä kahden hengen huone lisävuoteella oli 59,50 €/vrk (kesähinta S-etukortilla).
Vuonna 2006 hotelli Presidentissä hinta oli 60 € vuorokausi.
2006 halvin hinta nettivarauksella oli 50 € (1 hh) hotelli Presidentissä. Kyseessä oli vkl-hinta S-kortilla.
Nyt on todella vaikea löytää alle 100 € hinta Helsingistä ja mielummin hinnat ovat yli 120 €.
Itse olen siirtynyt muutamaksi vuodeksi pienempiin hotelleihin ja varsinkin Helsingin majoittuminen saa odottaa halvempia aikoja. Linnamäellä, Sealife:ssä ja Korkeasaaressa käydään lasten kanssa, mutta majoitutaan Helsingin ulkopuolella.
Hotellien hinnat
5
1420
Vastaukset
- mietippä sitä
nuo isot palkankorotusket ja loppupelissä maksat ne itse.
- hpop
Joka tapauksessa kaikki tulee nousemaan. Tulemme viellä näkemään tulevaisuudessa jopa Suomessakin eriarvoisuutta ja vartioituja asuntoalueita rikkaiden asuinlähiöinä. Muutaman vuosikymmenen aikana. Ei keskituloisilla ollut -50 luvulla varaa asua Hotelleissa.
- Vertailevaa tutkija
Monesti jopa ulkomaiset hotellien varaus sivustot tarjoavat merkittävästi halvempia hotellihintoja kuin jos suoraan varaa Hotellista tai suomalaisesta matkatoimistosta. Mikähän siinäkin on?
http://www.halvathotellit.info/
- yrittäjä nainen
oletko sattumoisin huomannut että kaikki
muukin on noussut: energia, palkat, rakentaminen
jne.. sähköä ei tule jollei maksa ja työntekijät lakkoilee mitä karmeampia keinoja käytten jotta saavat lisää liksaa, kuljetus kustannukset ovat niin kaameita ettei kohta uskalla tilata edes tavaraa, mieti mitä puhut itsekkin olet varmaan aina kinuamassa parempia palkkoja. - Halpaaonjoo
Tuolta löytyy alkaen 44€
http://www.hotellivertailut.com/City.aspx?languageCode=EN&fileName=Helsinki&pageIndex=0&sort=MinRate-asc&tabId=Details
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931537
Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1131218Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa2921064Miten yrität saada tilannetta eteenpäin
ettei jäätäisi päikoilleen, missä kumpikin ikävöi omalla tahollaan?761063- 98969
En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va150965Et tule koskaan löytämään tällaista syvyyttä kenestäkään toisesta
Jos vaan tietäisit, kuinka paljon tunnen sinua kohtaan. Jos vaan tietäisit, miten paljon merkitset minulle.90955Kauneutesi kiinnitti huomioni
mutta oikeesti rakastuin tapaan, miten näet asiat ja kaikki. Olet liian ihana, enkä tiedä miten sen saisin sanottua.33952Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.12935En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.92899