OINAS M JA KALAT N

onnistuuko??

voiko tälläinen yhtälö toimia lainkaan? Kalat,niin vetämätön horoskooppimerkki,että voiko oinasta kiinnostaa ollenkaan??

4

929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaiken nähnyt

      Minä kalanaisena olen kyllästynyt oinaan oikutteluun ja valtaisaan viinanhimoon,joka iskee aina,kun "on tylsää" eli keskivertoelämässä kohtalaisen usein...en jaksa koko ajan arjen puurtamisen keskellä järkkäillä herra vaihtelunhaluiselle laskuvarjohyppyjä ja villieläinsafareita,puhumattakaan tulisesta seksistä,kun kaikki koti ja muutkin hommat kaatuu minun niskaani(itse olen saanut jokaikisen huonekalun kodissamme ostaa ja koota,herra oinas vaan armollisesti katsoo päältä kaljapullo kourassa ja pyytää hakemaan vimosen pullon jälkeen lisää kaupasta,kun ei itse enää kykene rattiin.Juuh,eilen tein sähköiset asuntohakemukset miehelle,nyt tuli noutaja;autan ilomielin muutossa,kannan vaikka jokaisen tavaransa(eipä iso homma onneksi ole)omakätisesti uuteen kämppäänsä,kunhan lopputulos on se,että saan oman elämäni takaisin,tarkoittaa:ettei enää tarvi katsoa humalaista örveltäjää sohvallani,menköön muita kiusaamaan,muilta seikkailuja vaatimaan!!!Voithan tsekata,mutta jos kaljapullo on turhan läheinen oinaallesi jo alkuvaiheen huumassa,lemppaa auttamatta pihalle,ei helpotu elämäsi asian edetessä!!!

      • .ja ne kalat..

        Ei se merkkiä katso jos kotiin on iskeytynyt laiskanletkeä saamaton pulliainen.. ja ikäväkyllä helmi-maaliskuun ihmisillä on taipumus vetää jostain syystä juuri näitä puoleensa - lukeekohan kalojen otsassa "idiootti-imuri" tai "hyviä tekoja tehdään veloituksetta" kuka tietää, mutta jos vastapelurilla on vähänkään taipumusta luisteluun, se kalat-otuksen seurassa kyllä muuttuu lahjakkuudeksi asti. Sääli sinänsä jos ajattelee, että se "luova sädehtivä hullu" joka on varustettu piianrooliin, voisi olla paljon muutakin.. aivan hirvittävän paljon muutakin.. no itseasiassa se otushan on aivan muuta ja sehän se on se muu mikä sitten jossain vaiheessa nostaa päätään, sähähtelee ja lopulta mikäli armo käy oikeudesta, puraisee vastapelurilta pään poikki ja marssii uusiin seikkailuihin pystypäin naureskellen yllätystään.
        ... Niin mikä se sitten on jos huonosti käy - no se että vastapeluristä jää ikuisesti vammautunut rutale jonkun muun olohuoneensohvalle ruikuttamaan kurjaa kohtaloaan.
        Yks kaikki kiittäköön Luojaansa se ken kalat-olennon on haaviinsa saanut ja vaalikoon tätä, rakastakoon tätä, kunnioittakoon tätä - kalat voi olla pikkuruisen hömpähköä väkeä, mutta päänsä terävyyden ja muiden avujensa johdosta ei varmastikaan ole tähtitaivaalla merkistöä kehen tämä jengi ei vetoaisi (tosin niin hyvässä jos pahassakin) - kalojen avuna kun on kyky ymmärtää ja soveltaa oli vastassa mikä tahansa luonnevikainen selkärangaton tai teräksenluja adonis. Se mihin/kehen/millaiseen merkkiin, sitten kalat koskaan kuluttaakaan aikaansa, on kalan aivan oma asia - aivan kuten sekin haluaako tämä enää hukata aikaansa väärässä elämäntehtävässä: seuraan pyrkijöitä kuitenkin aina riittää..
        ..vaikka nyt yhden rutaleen unohtaisikin kaupanjonoon mököttämään sen mäyräkoirasatsinsa kanssa.. kuka sellaista kaipaa??


      • koppikaappi

        ohhoh!!!onpas sulle oinaan lykänny!!! kaljaa juova laiska paska?? ja vielä perkele menee ja teettää sulla kaikki työt.
        NO TUO LÄHINNÄ KUULLOSTAA OINAAN(tässä tapauksessa miehesi) YKSITTÄISELTÄ ELÄMÄN TAVALTA. kannattaa sun kuule vaan ihan tosissaan katsoa peiliin ja siinä katsellessasi miettiä että MIKSI MIEHESI JUO?? NO SITÄ SAA MITÄ TILAA.
        onnea valitsemallesi tielle,kuitenkin siihen asti vaan kunnes uuden miehen löydettyäsi vuoden sisällä huomaat että mies on kyllä unelma horoskoopiltaan,mutta perkele sehän käyttäytyy täsmälleen kuten edellinenkin OINAS mies!!

        Terveisin onnellinen: KALA NAINEN OINAS MIEHEN VAIMO


    • Miss.HighLander

      Toimii jos on toimiakseen "merkki kuin merkki" yhdessä........... :o)

      Katsoppa nousevat- ja kuumerkkinne myös!

      Ps. oinasN kalaM = JEEEEES

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      152
      10934
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3073
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2912
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1593
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    Aihe