mul on hirvee mononukleoosi ja kurkku iha helvetin kipeä. juhannus menee aivan täysin piloille kun en voi pitää hauskaa :'( mulle tulee kans kaikki taudit just sillo kun pitäis ryypätä ja pitää hauskaa.. kaikki kaverit saa heiluu yömyöhään pullot kädes, mut mä istun koto ja katon seinään, nappasen välil pari lääket kurkkuun. olispa jo ens juhannus :D
Kipeä juhannuksena
2
1042
Vastaukset
- Anonyymi
Ite olen juhannuksena töissä. Kyllä sitä hauskaa ehtii pitää juhannuksen jälkeenkin. Ei se juhannus niin taianomaosta ole. Otat vaan melatoniinia ja nukut juhannuksen yli.
- Anonyymi
Jokaista juhlapyhää tai aattoa voi viettää silloin kuin itselle soppi ja on esim.Terve. Moni on vuorotöissä Juhannuksenakin.Tänään aamulla kello 7. Mies-ystävä vei minut hautausmaalle kahdelle eri Helsinkiä. Kiiruhti sitten töihin kun palvelu ala on.Kaikilla ei loma ala juhanuksesta.Se on vain atto perjantai,Lauantai juhannuspäivä .Sunnunntai on 25.6.23. Miksi numeroa sitä tehdään,jos syystä tai toisesta on koti? Syykö lähinnä ei voi päivittää juhanusjuhlaa F.B / instagram ?Kipeänä olijat voi koti lukea kirjoja, kuunella radiota jos Tv ei kiinosta? Ei kaikilla ole mahdollisutta mökkeillä tai jengissä juhlia. Moni on kerostaloissa kotinsa sytä tai toisesta,varsinkin kun asuu yksin.Terveenä voivat ulkoilla yksin,mikä estää? Kaunis sää. Opetella menee myös sinne talojen pihoille osoitettun tupakointi paikkaan.Eikä saastutaa muiden ihmisten siä ja parveke ilmaa,kuin lemikeilläkin oikeus savuttomaan asumisen.Samat taudit niille lemmikeille tulee passiivisena polttajina,kuin ihmisille ja itse tupakoitsijoille.Jos joku juo,juokoon kotinsa.Kunhan muistaa Järjestys sännöt.Hyvää Juhannusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1016941- 474626
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542606Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän51978Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101028Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1481007Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911001Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai241837Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30826Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?176736